Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 00:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej med jer.

Jeg har aldrig prøvet stoffer ud over en smule hash for mange år siden
Jeg fik så for nylig nogle morfinpiller for smerter (Morfin DAK) og ville prøve at få en rus af dem.

Efter at have læst på denne side fandt jeg frem til at det virkede bedst ved at pulverisere, opløse i vand og indtage det rektalt.

Jeg gjorde dette med 30mg (3 stk 10mg piller) men oplever intet ved det.

Jeg er 185cm og 90 kg, er dosen for lille eller?

Mvh den nysgerrige.

Junior medlem

Hej, tak for dit svar.
Hvordan er rusen? Jeg mærkede som sagt ikke noget??

Jeg har kun 9 piller tilbage så jeg kommer ikke til at blive hooked men kunne godt tænke mig at mærke en rus bare en enkelt gang. :-)

Er der en bedre måde at tage det på?

Rektalt er vidst det bedste, hvis ikke det skal være IV, når vi snakker morfin. Men rusen er meget svag, man bliver lidt varm og euforisk i kroppen, samtidig med at man sveder lidt og det begynder at kløe rundt på hele kroppen. Men jeg skal være opmærksom på det, før jeg bemærker nogen rus fra morfin.
Hvordan kan det være, at du ønsker at opnå en rus ud af morfin, nu når du slet ikke tager andre stoffer? Morfin er altså mega kedeligt i forhold til så meget andet. Men hver mand sin smag.
Jeg har kun fået morfin i IV og oralt, så jeg ved ikke helt med dine doser. Men 100mg oralt kan jeg lige akkurat mærke.

Medlem
Brugeravatar

Du kunne prøve med 10 mg Alnok én time inden næste plug. Det forstærker virkningen, så forsøg at sænke morfinen dosen med 10 mg, og derefter tilføje efter behag. Alnok hjælper også mod kløen, som kan være pænt irriterende. De kan købes på apoteket og i div indkøbsmarkeder.
Jeg synes at det er vildt nok 30 mg rektalt ikke bringer nogen mærkbar rus hos dig, men vi er jo alle forskellige.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Jeg synes nu aldrig jeg har fået så meget ud af morfin rektalt.
De gange hvor jeg har haft det fedest på morfin har bare været ved at spise pillerne hvis man ser bort fra IV.

Hvilket jeg bestemt ikke vil anbefale nogen der allerede har et glad lille barn indeni der elsker opiater.

Medlem
Brugeravatar

Dengang jeg var opiat jomfru havde jeg det også rigtigt fedt på 20 mg morfin oralt :eyes: Det stod på langt hen af vejen. Rektalt har fungeret bedre for mig siden.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]