Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:11


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 24 aug 2016 17:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 aug 2016 17:27
Indlæg: 5
Hej alle sammen hvad sker der hvis man ind tager MDMA nogen gange dage i træt mindst 1 gang om ugen i flere måender Du tager det næsten hver weekend og engang imellem hverdagene (Hvis du ikke laver noget har fri) det er ca 250 mg adgangen i bomber eller kiks 200-260 mg hvad sker der med en i hvis man gør det i så lang tid ? hvad kan der ske hvis man gør det så meget ?

Det skal siges det er rigtig sindsyg MDMA :eyes:

Beklager mine dårlige formulere da jeg ikke er den bedste til at stave.

Jeg har læst mine regler når jeg tager det tager max 500 mg på en aften og det over lang tid ca 5-10 timer hvor jeg har trip

Vil gerne vide hvad der sker med en når du doser dig selv med 500-1000 mg adgangen og du gøre det tit HVER WEEKEND MINDST


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2016 18:02 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
så smadre man simpelthen sin hjerne.. ganske enkelt!.. hvorfor spørg du?

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2016 18:07 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 jan 2015 01:26
Indlæg: 52
Ja, du smadrer din hjerne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2016 18:09 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Ja, det er sgu kedelige nyheder, men det man høre gang på gang, med folk der tager for meget MDMA, for længe, er at de får svært ved at blive glade i måneder/år efter, og så selvfølgelig dårlig hukommelse, at blive konfus og hvad der ellers høre med at tage stoffer ofte.

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2016 18:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 aug 2016 17:27
Indlæg: 5
Hvor lang tid går der hvis du gør det i den grad før men bliver skør og giver det hjerne skader i længen eller psykose eller depression

Er det også et tegn på over dosis hvis ens øjne køre totalt rundt når du er rykket når man bliver fuldstendig skilløjet blinker hele tiden og bare stoner forvildt imens man laver mærkelig ansigter

Kender godt de normale træk du ved kæbe ens øjne kigger lidt rundt men ikke hvor dit ene øje kigger op og den anden til siden bare rigtigt hurtigt osv.....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2016 18:45 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 jan 2015 01:26
Indlæg: 52
BlackNemo skrev:
Hvor lang tid går der hvis du gør det i den grad før men bliver skør og giver det hjerne skader i længen eller psykose eller depression

Er det også et tegn på over dosis hvis ens øjne køre totalt rundt når du er rykket når man bliver fuldstendig skilløjet blinker hele tiden og bare stoner forvildt imens man laver mærkelig ansigter

Kender godt de normale træk du ved kæbe ens øjne kigger lidt rundt men ikke hvor dit ene øje kigger op og den anden til siden bare rigtigt hurtigt osv.....


Det eneste jeg ved er at du skal stoppe med at tage det nu, og holde en lang pause. Det er mit råd.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2016 18:57 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Det ved man ikke med sikkerhed, da det ville være uetisk at teste på mennesker, men som sagt, mange fortæller at de har haft svært ved at blive glade i flere år efter. Man ved med rimelig sikkerhed, at psykose er noget man skal være prædisponeret for, og derfor er det ikke sikkert det kan ske for alle, selvom man føler at nu bliver det da ikke mere sindsygt. Depression, tror jeg ikke kommer så længe man er glad for sit forbrug, men først når man evt. stopper, og det går op for en, at det næsten gør ondt af smile, fordi der intet er at give af i hjernen.

Hvor skadeligt det er, kommer også an på om du får sovet, spist, og drukket en masse vand imens.

Hvis man ønsker, at sidde og kokse helt ud, så er det ikke en overdosering kan man sige, men det er symptomer som de fleste tænker på som bivirkninger pga. overdosering.

Det anbefalede er 100-200mg hver 3. måned.

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2016 19:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 aug 2016 17:27
Indlæg: 5
LSD-25 skrev:
BlackNemo skrev:
Hvor lang tid går der hvis du gør det i den grad før men bliver skør og giver det hjerne skader i længen eller psykose eller depression

Er det også et tegn på over dosis hvis ens øjne køre totalt rundt når du er rykket når man bliver fuldstendig skilløjet blinker hele tiden og bare stoner forvildt imens man laver mærkelig ansigter

Kender godt de normale træk du ved kæbe ens øjne kigger lidt rundt men ikke hvor dit ene øje kigger op og den anden til siden bare rigtigt hurtigt osv.....


Det eneste jeg ved er at du skal stoppe med at tage det nu, og holde en lang pause. Det er mit råd.


Jeg kender godt reglerne til MDMA det du nu mere andre jeg kender.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2016 22:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 aug 2016 17:27
Indlæg: 5
Mr. Gone skrev:
BlackNemo skrev:
Er det også et tegn på over dosis hvis ens øjne køre totalt rundt når du er rykket når man bliver fuldstendig skilløjet blinker hele tiden og bare stoner forvildt imens man laver mærkelig ansigter

Kender godt de normale træk du ved kæbe ens øjne kigger lidt rundt men ikke hvor dit ene øje kigger op og den anden til siden bare rigtigt hurtigt osv.....


Ja det er tegn på overdosering.

BlackNemo hvis du kender guidelines til ansvarligt MDMA brug, hvilket det ikke lyder til, hvorfor vil du så gerne vide hvad der sker, hvor lang tid man kan tage MDMA før det bliver farligt o. lign.?
MDMA er neurotoksisk, det vil sige det medfører skader på nervesystemet (herunder hjernen). Jo mere MDMA, jo mere neurotoksisitet og jo værre en skade på vævet. Jeg ved ikke hvad konsekvenserne ved dette er, men følgerne kan være alverdens psykiske lidelser såsom depression, angst, stress osv.

Personligt kender jeg en der fik en hjerneskade af et heftigt MDMA forbrug, jeg har aldrig fået fat i hvad diagnosen hedder eller alle detaljerne, men han tog MDMA hver dag i omkring en måned eller noget. Det er nogle år siden nu, og det går vist en LILLE SMULE bedre for ham, men han har det hårdt og lider til tider af invaliderende paranoid-skizofrene hallucinationer og paranoia generelt.
Det er selvfølgelig en indviklet situation, men hvis du tager 500-1000 mg MDMA hver dag i en måned, så skal du nok nå nogenlunde samme sted hen. Det er seriøst misbrug af kroppen og psyken, så det er klart at sjælen råber om hjælp og knækker sammen til sidst.

Pas på dig selv.

Jeg har styr på det fordi jeg er bekymret for nogen jeg kender. Siger mange tak for info havde jeg brug for.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2016 22:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 aug 2016 17:27
Indlæg: 5
Ved ikke om du kender til det man det er svært for en selv at se man er i et misbrug og det hård at sige til en venner er bare blevet bekymret for dem så ville lige vide mere om det før jeg snakker med dem. Har du nogen gode råd til at få dem ud af det? uden de skal i behandling osv....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2016 23:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 nov 2015 14:40
Indlæg: 88
MDMA er nok en af de værste stoffer at misbruge.. Tolerancen opstår hurtigt; man skal indtage mere og mere for at få en nogenlunde effekt. Bivirkningerne bliver også kun værre, altså man crasher hårdt, når man indtager de større mængder og har et hyppigt forbrug af stoffet. Jeg forstår simpelthen ikke, at din ven kan fortsætte med det, som han har gang i. Det er på ingen måde det værd og i sidste ende risikerer han at få sig en skade, som der allerede påpeges.

Får han slet ikke bivirkningerne/crashet at føle? Undrer han sig ikke over, at euforien er forsvundet?
Har han nogen idé om, hvad et stort MDMA forbrug gør?

Skær det ud for ham i pap. Forklar ham, hvor skadeligt det er (paranoia, dårlig hukommelse, depression osv., som de andre har været inde på) - nævn du er bekymret.

Uden at kende ham, så tror jeg, at han nok se skal indse det med tiden, fordi i sidste ende får man ikke ret meget udbytte af at indtage det så ofte.

(edit: stavefejl).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 aug 2016 13:58 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Jeg synes at du skal vise ham denne tråd. Fortæl, at her sidder der altså folk der har stor interesse i stoffer, folk der har taget det gennem mange år osv. Det er nok mere overbevisende hvis det er folk der selv tager den slags, som fortæller ham at det han har gang i er helt ude at skide. Han risikerer at ødelægge sine serotoninreceptorer så meget, at det bare er et spørgsmål om tid, før han får kroniske hjerneskader af det.

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2016 23:11 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 mar 2007 21:07
Indlæg: 691
Geografisk sted: KBH
Havde en ven der tog det næsten hver dag i en måned; og det var store doser. Han havde du uendeligt dårligt MEGET lang tid efter. I dag har han det normalt. Men slap for guds skyld af med det!

_________________
The general form of a truth-function is [p¯,ξ¯,N(ξ¯)].
This is the general form of proposition.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2016 23:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 dec 2011 20:21
Indlæg: 47
Jeg havde en periode, hvor jeg misbrugte MDMA nærmest hver uge - det var i hvert fald mere end en måned. Jeg var i forvejen ved at udvikle angst og depression, men da jeg først fik misbrugt MDMA'en tilstrækkeligt, endte jeg med at ligge og have brainzaps hver gang, jeg havde været ude for at ryge hash (dagligt), hvilket jeg gjorde for overhovedet at kunne holde mit liv ud.

Jeg boede i et værelse ved min skole dengang, og var til tider overbevist om, at jeg var det helt store samtaleemne blandt alle andre, fordi jeg var så fucked - hvilket selvfølgelig var en helt absurd idé, så interessant er jeg heller ikke. Aldrig har jeg følt en så knugende og altomsluttende tristhed, som da jeg lå i min seng på det værelse og lyttede til toget, der kørte forbi tæt ved, og tænkte på at hoppe ud foran det.

Jeg var så langt nede, at jeg kunne finde på at tage en bane MDMA en onsdag aften, hvis jeg lige havde købt nyt hjem til weekenden. Ikke at jeg rigtigt fik den velkendte MDMA-følelse længere, det var bare sådan en ulækker stimulering. Jeg havde altid interesseret mig meget for HR, og vidste godt, hvor latterligt dumt det var, men jeg havde det så skidt og narko var ligesom mit eneste lyspunkt. Jeg havde helt usædvanligt svedige håndflader i den periode og i lang tid efter, og jeg blev så fyldt med angst, at jeg nærmest ikke turde bevæge mig uden for mit værelse. Jeg følte slet ikke noget holdepunkt i forhold til mit sind og min krop, og jeg var altid urolig og ængstelig - selvom jeg var alene.

Det er snart 2 år siden, jeg tog MDMA sidst, hvor jeg endte med at løbe ud fra en koncert og brække mig i en lang stråle hen ad gaden, mens jeg var overbevist om, at nu skulle jeg altså dø. Det gjorde jeg naturligvis ikke, men jeg måtte droppe ud og bruge et års tid på at finde mig selv igen. Det er først i løbet af det sidste halve år, at jeg har kunnet mærke, at jeg er ved at være helt tilbage ved baseline.

Edit: hov, havde ikke lige set, at tråden er halvgammel.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2016 00:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 dec 2015 12:04
Indlæg: 164
Citat:
Du tager det næsten hver weekend og engang imellem hverdagene


Tal for dig selv :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2017 23:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 nov 2016 23:52
Indlæg: 14
Du risikerer at smadre din egenproduktion af serotonin, i sådan en grad at du aldrig vil komme tilbage til normal produktion, kender et par stykker der er medicineret for life..


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team