Godaften psy.
Jeg har de sidste to år været i behandling for ADD, grundet kanon dårlig koncentration, så dårlig så hver evig eneste f..... Dag mildest talt var en kæmpe lort at komme igennem..
Men, jeg har fået det så meget bedre oppe i hovedet! Jeg startede på straterra, så methylphinedat.
Det virkede så ikke efter hensigten, for mange bivirkninger osv..
Så her det sidste års tid har jeg fået 70mg. Elvanse dagligt da det har virket bedre for mig kontra methylphinedat, men jeg har aldrig været fan af depot medicin da jeg føler det virker meget forskelligt fra dag til dag, men det har dog hjulpet på jeg har passet mit arbejde og mine ting!
Nu er jeg så kommet på attentin grundet ustabiliteten i elvansen, og ja det virker mere stabilt i de timer det nu virker.
Nu kommer problemet så. Min krop er self mærket af at leve på stimulans i så lang tid, det er klart. Jeg har også prøvet at undlade at tá min medicin men så ramler det totalt..
Men jeg lever i et fysisk hælvede, mit hjerte slår ekstra ubehagelige slag, kan ikke huske hvornår jeg sidst har været sådan rigtig sulten. Jeg er kort sagt begyndt at tænke på hvor mange år af mit liv jeg mister pga, medicinen. "Er 22år" hvad pokker kan jeg gøre, har ikke lyst til at stoppe med min medicin den gir mig rigtig meget! Men på den anden side vil jeg heller ikke ødelægge mig selv fuldstændig..
Det skal siges jeg gør alt hvad jeg kan for at spise sundt drikke nok osv. Får også motion!
Men, er pt ramt af tanken om at uanset hvad jeg vælger så koster det, enten nu eller i sidste ende. Har levet med ADD fra lille knægt til jeg var 19-20 uden medicin og det har ikke været særlig dejligt vil jeg lige sige.. Har læst en masse tråde herinde men ja.. God aften til alle, og kanon forum som er blevet brugt flittigt i mange år af undertegnede.