Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 08:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Gadepriser
Junior medlem

Hej alle sammen

Rent nys ( og så forde jeg røv keder mig i dag )

Gadepriser -

Alprox 0.50 mg (Benzo )

Seruquel 100 mg

Morfin 10 mg og 30 mg

Morfin plaster 100mg og 25mg

Gabentin

Motiron 10 mg

Elvanse 40mg og 70mg

Nobliganer 100mg og 200mg

Tramadol

Bromzitapram ( staves ) 3mg ( Benzo)

Seroten 10mg

Sertralin 100mg

Lermatogin 100mg

Truxal 25 mg og 50mg , 100mg

Og nej det er ikke noget jeg for alt sammen - det var bare nogle af de mange piller min afdøde svoger fik ud over elvanse og motiron - så af rent nysgerrighed og At denne fredag aften rent faktisk røvkeder mig - så jeg håber da jeg på en stiller og rolig måde kan få svar på de forskellig ting uden at få hugget hovede af - skal lige sige at min svoger døde for 2 år siden så har på ingen måder adgang til disse
Piller - og nej jeg skal ikke til at åbne hjemme apotek pillerne er forlængst kommet til destrotion

Håber på andet bliver en hyggelig tråd

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Kunne ikke forestille mig der var et ulovligt marked for Quetiapin (Seroquel), det er jævnt kedeligt rekreativt, og har du reelt brug for det har lægerne ikke nogen problemer med at give recept for det, ja i min optik giver de nærmest for nemt recept til det for alle mulige ting.

Benzoer kan man altid komme af med, har set alprozalam til omkring en 10'er stykket for 1 mg'er, samme med 6 mg Bromazepam, så de mg'er kan du skære prisen i halv.

Er ikke selv på udkig efter opiater så ved ikke hvad morfin skal koste, men ved med garanti det er noget man kan komme af med eller skaffe.

Ligesom med quetiapin tror jeg ikke der er det store markede for Sertralin, hvis det er noget du har brug for så holder lægerne ikke igen med recepterne.

Men det er noget af en liste du har dig der må man sige :shock:

Junior medlem

BasicReality skrev:
Kunne ikke forestille mig der var et ulovligt marked for Quetiapin (Seroquel), det er jævnt kedeligt rekreativt, og har du reelt brug for det har lægerne ikke nogen problemer med at give recept for det, ja i min optik giver de nærmest for nemt recept til det for alle mulige ting.

Jeg husker da i mine yngre dage at have købt Seroquel et sted, hvor der også blev solgt hash og amf. Nogle vildt kogte drenge, der sad og hørte det ene 1½ times psytrance- eller hardstyle-mix efter det andet og tog streger og Seroquel :D

Dedikeret medlem

Man kan også få seroquel ved min dealer, han siger det er til tankemylder inden sengetid, og det er jo ikke meget ved siden af, selvom jeg nu synes han lige bør fortælle at det er stemningsstabiliserende/anti psykotisk medicin. De er bare så skide billige 25mgx100 for 40kr, så jeg tror ikke der er mange penge at hente i dem.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

IKUJUHUG skrev:
BasicReality skrev:

Jeg husker da i mine yngre dage at have købt Seroquel et sted, hvor der også blev solgt hash og amf. Nogle vildt kogte drenge, der sad og hørte det ene 1½ times psytrance- eller hardstyle-mix efter det andet og tog streger og Seroquel :D

Ja okay man kan blive overrasket, jeg har dem på recept og føler jeg nærmest fik kastet dem i nakken. Jeg har fået dem for søvnproblemer, fik det allerede efter første konsultation med min psykiater, har pt. et lager til efter bomberne falder så tror aldrig jeg kommer igennem dem. Tager dem kun efter behov da de virkelig zombificiere dig hele dagen efter du har taget skidtet.

Junior medlem
Brugeravatar

Har lige hentet 100 quetiapin 25mg for 7,50kr (Self med kronikerbevilling). Uden bevilling kan du få dem til 30-40kr. Det er nok noget af det billigste og nemmeste at få recept på, lægerne kaster dem i nakken på folk, især på psykiatriske afdelinger, og bosteder, vil vove den påstand at 8/10 af patienter der ligger på psyk får seroquel eller anden form for antipsykotika. På bosteder for unge er det efter egen erfaring skræmmende 6-7/10 der får det så de kan slappe af.

Er aldrig stødt på nogen der solgte dem, i min omgangskreds gav vi dem til hinanden som smøger.

Medlem
Brugeravatar

andreasen skrev:
Har lige hentet 100 quetiapin 25mg for 7,50kr (Self med kronikerbevilling). Uden bevilling kan du få dem til 30-40kr. Det er nok noget af det billigste og nemmeste at få recept på, lægerne kaster dem i nakken på folk, især på psykiatriske afdelinger, og bosteder, vil vove den påstand at 8/10 af patienter der ligger på psyk får seroquel eller anden form for antipsykotika. På bosteder for unge er det efter egen erfaring skræmmende 6-7/10 der får det så de kan slappe af.

Er aldrig stødt på nogen der solgte dem, i min omgangskreds gav vi dem til hinanden som smøger.

Vil nu gerne lige sige at der er stor forskel på den lukkede og åbne psykiatriske afdeling. Har selv været på den åbne i et par dage, det er sgu meget stille og roligt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]