px1411 skrev:
Først og fremmest ved jeg godt at kost og motion er vejen frem, men jeg har brug for at tabe de sidste 5-10 kg. Jeg er en ung kvinde og normalvægtig.
Mit spørgsmål er: Hvad er bedst Slimex eller piller med efedrin i? Har i erfaringer i vil dele?
(Håber tråden er i orden)
Prøv LCHF kost. Det har hjulpet mig til at tabe overflødige kilo, og min fordøjelse fungerer meget bedre på LCHF.
Den altoverskyggende grund til at jeg taber mig på LCHF kost er nok, at jeg ikke spiser alle de mellemmåltider, der hele tiden ryger indenbords, og som alle indeholder kulhydrater. Kage, slik, en hurtig bolle med ost osv. osv..
Hvis jeg er lækkersulten, er lidt nødder godt. Og man kan ikke spise særligt mange nødder af gangen. Man føler sig i det hele taget ikke så sulten, på LCHF kost, af en eller anden grund. Jeg føler egentlig ikke det er en slankekur, selvom jeg bruger det som sådant. Man må jo spise alt det fedt og protein man orker

Jeg tager heller ikke LCHF mere seriøst, end at jeg sagtens kan spise kulhydrater, når det umiddelbart er det mest praktiske, når man er i byen og sådan.
Det kommer til at tage et par måneder, at smide 5-10 kilo med LCHF, men det er MEGET sundere end de alternativer du lister i din post, og der er ingen bivirkninger eller risiko for afhængighed.
Men, jeg undrer mig også over at du ønsker at tabe dig. Kvinder BØR have lidt på sidebenet, selvom modeidealerne forsøger at overbevise dig om det modsatte.
Har ingen erfaring med de stoffer du omtaler, så kan ikke hjælpe dig med det du egentlig spørger om
/priestie