Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 10:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej tripper!
Har en forespørgsel til i aften:

Min ven og jeg skal sidde og flade helt ud i aften. I den forbindelse har vi en god lagret whisky, et ark oxynormer , og et ark oxypax.

Hvordan ville i blande det, og i hvilke doser.

Whiskyen skal vi drikke uanset hvad, men hvad skal vi drikke det til?

Oxypax eller Oxynormer? Hvilken dose skal vi tage til vores glas whisky. Håber I kan hjælpe os.

Hilsen den fortvivlede .....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Hverken opiater eller benzoer bør blandes med alkohol (eller hinanden). Jeg ville råde jer til at vælge en af delene og gemme de andre til en anden dag.

Junior medlem

Philip Fry skrev:
Hverken opiater eller benzoer bør blandes med alkohol (eller hinanden). Jeg ville råde jer til at vælge en af delene og gemme de andre til en anden dag.

Ja vi havde hellere ikke tænkt os at tage både benzoer og opiater. En af dem ville vi tage til whiskyen ?

Spørgsmålet er skal vi tage benzoer eller opiater til vores drik, hvad virker bedst og er mest forsvarlig ?

Og det som Philip Fry siger er, at I ikke skal tage nogen af delene til Whiskyen. Det er farligt at kombinere flere depressanter, og vidst den kombination flest stofforbrugere mister livet af.

Dedikeret medlem

Hej!
-hvorfor vil du blande??

Du skal IKKE blande alkohol med hverken benzoer eller opiater!! eller blande opiat og benzo!
det er sådanset livsfarligt og utroligt dumt at gøre!
de har en synergieffekt der ikke er til at regne ud.. -uanset hvad så tag dem hver for sig!... -> drik f.eks. i dag og vent til en anden dag med benzoerne, og en helt tredje dag med oxyerne.. du får mere ud af det og det er noget mere sikkert..
be safe
mvh S

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lad nu vær med at bland de stoffer. De virker altså ikke som 1+1 = 2, men rettere 1+1=3, 4 eller 7.

Måden du spørger på leder mig også til at tro i ikke er så erfarne med opiater, så derfor skal i altså pas rigtig godt på plz <3

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]