Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 18:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg tager jo så sjovt nok amf, og tog det også så sent som idag (Og skal tage de aller sidste 0,5g iaften alene) Skal bare af med det, og vil ikke smide det ud da det er spild af penge. Men nu til sagen
Som sagt skal jeg suge amf senere idag/iaften (Mandag) men min urintest ved lægen er blevet rykket en uge, så jeg skal allerede til urinprøve på Torsdag. Ved godt at amf forsvinder forholdsvis hurtigt, men vil gerne være helt sikker da det kan tage 3-4 dage og jeg skal op til prøve om 3 dage.
Nogle der har nogle hints til hvordan man hurtigt kan blive clean? (DESPERAT)

Takker på forhånd

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Smid det ud...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Synes der kommer flere og flere af den slags opslag. Drop dog det amfetamin hvis du skal lægge urinprøve - hvor svært kan det være!

Junior medlem

Mr. Gone skrev:
Øhh hvad? Hvorfor skal du suge amfetamin senere i dag hvis du skal lægge urinprøve på torsdag? o.O
Var det ikke en idé at lade være med at tage mere? :P Penge er ikke alting, jeg synes du skal smide det ud. Desuden, at smide 0.5 g amfetamin ud... Det er ikke en formue!

Jeg tror ikke der er nogle tips til at få det hurtigere ud, men det skulle vel være at drikke en masse vand og sådan noget hvis der var...

ConradHeisenberg) Det kan der være noget om ja. Men man kan godt kalde mig både fattigrøv og er begyndt at blive hooked til det lort. Så vil hellere tage det. Netop derfor har jeg også i sinde at stoppe efter de 0,5g.
Men glemte lige en vigtig detalje også. Skal egentlig oprindeligt testes for THC i urinen, og burde være clean. Men man har vel altid i baghovedet at "Hva nu hvis.." Men ja. Sagen er som sagt at det egentlig er en urintest hos lægen hvor at han som sagt skal spore THC, men er nemlig nervøs om at de tester alt. For det er ikke bare hvor han stikker en pind i mit urin, det har jeg mine forældre til... Men han sender den ind på et laboratorium hvor de så skal teste det.
Så mon de kun tester efter THC eller om de tager hele mulivitten

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: L.A.
ConradHeisenberg skrev:
er begyndt at blive hooked til det lort.

Her er grund nok til at smide det ud. Taget i betragtning at du skal have taget pisprøve om et par dage, har du nu to gode grunde til at smide det ud. 0,5g amfetamin koster hvad? 50 kroner eller sådan noget? Det er virkelig ikke værd, ikke bare at smide det ud, for 50,-.

Jeg skulle til at spørge om hvor gammel du var, så skrev du:
ConradHeisenberg skrev:
For det er ikke bare hvor han stikker en pind i mit urin, det har jeg mine forældre til...

Så hvor gammel er du? Nu dine forældre tester dig, antager jeg du måske ikke er gammel nok til overhovedet at rode rundt med narko, hvilket giver tre gode grunde til at skille sig af med amfetaminen.

Du kunne også bare vente med at tage mere narko, til efter testen, men med din indstilling og muligvis unge alder, er det måske ikke det værste, hvis den test kommer tilbage positiv, så der kan blive gjort noget?

Junior medlem

Leah skrev:
ConradHeisenberg skrev:
er begyndt at blive hooked til det lort.

Her er grund nok til at smide det ud. Taget i betragtning at du skal have taget pisprøve om et par dage, har du nu to gode grunde til at smide det ud. 0,5g amfetamin koster hvad? 50 kroner eller sådan noget? Det er virkelig ikke værd, ikke bare at smide det ud, for 50,-.

Jeg skulle til at spørge om hvor gammel du var, så skrev du:
ConradHeisenberg skrev:
For det er ikke bare hvor han stikker en pind i mit urin, det har jeg mine forældre til...

Så hvor gammel er du? Nu dine forældre tester dig, antager jeg du måske ikke er gammel nok til overhovedet at rode rundt med narko, hvilket giver tre gode grunde til at skille sig af med amfetaminen.

Du kunne også bare vente med at tage mere narko, til efter testen, men med din indstilling og muligvis unge alder, er det måske ikke det værste, hvis den test kommer tilbage positiv, så der kan blive gjort noget?

ConradHeisenberg)Nu får du hele bomben, for man får ikke noget ud af at lyve. Jeg er 17 år gammel (Bliver først 18 til april) Men har ærligt haft de forkerte venner. Der er ingen problemer i min familie overhovedet, men har personligt selv mange problemer. Både med rygter, blev næsten politianmeldt for voldtægt da jeg var 15, næsten 16 (Skal dog lige siges at hende der anklagede mig for det, intet havde at have det i. Jeg havde beviser som lydfiler de havde sendt over facebook hvor de tiggede om at give dem finger. Og så endte jeg også på samme efterskole som hende der havde beskyldt mig, og til første elev med efterskolen gav hun mig også en kæmpe undskyldning alla "Undskyld, ved godt jeg har været et røvhul og løjet, gjorde det bare fordi at jeg havde fortrudt det, da jeg havde en kærste" og alt muligt pis) Ja der kom lige en lang smørre der. Men er ikke dem samme som jeg plejede dengang. Ærligt tror jeg at den oplevelse har ramt noget psykisk ved mig, da jeg var relativt ensom de næste par måneder efter hun beskyldte mig. (Fik dog alle mine venner igen og en masse undskyldninger, da de fandt ud af at det faktisk var mig der intet forkert havde gjort, hvor efter de så begyndte at hade hende (Ingen fortjener self. at blive hadet på, men i må lige sætte jer ind i min situation der...Karma) Men jaja, lad os fortsætte. Jeg kan godt se når jeg har et problem med enten hash og nu her så sent som i nat gik det op for mig at jeg begyndte at blive små afhængig at det satans lort, undskyld mit sprog. Derfor at jeg som sagt også i sinde at stoppe med det, men jo. Efter de kommentarer i har skrevet har jeg "Taget mig sammen" til at hælde det ud. Har også en gang før stoppet med alt, lige indtil min bedste veninde fra efterskolen, tragisk nok valgte at begå selvmord. Så det fik mig til at ryge hash igen for ligesom at "Glemme smerten". Hvilket ikke er udvejen for at glemme det, men tænkte mig ikke om. Var bare sønder knust. Spiste ikke i 6-7 dage. Men ja, nok om det. Det er ikke ligefrem fordi i skal have hele min livs historie nej. Og jeg undskylder for at du/i var nød til at læse så meget, når det sådan set ikke rager jer en pind. Er bare en meget åben person, så ja.
Men har ligeså lige fået at vide at (Fordi at jeg skal til lægen imorgen og have svar fra noget røntgen, som jeg fik taget sidste uge) at min mor også gerne vil have at vi kan tage en urin test med derned imorgen. Så er fucked ligemeget hvad. Men derfor vil jeg gerne høre hvad du/i tror angående den prøve. Tror i at laboratoriet udelukkende tester for thc (Da det er derfor jeg oprindeligt aflevere urinprøver) eller tror i at de tester for hele mulivitten? (Min læge "ved" også godt at det kun er hash/skunk jeg har røget)

Og ja, nogle vil nok mene at jeg er ude med lort til halsen, men heldigvis dropper jeg ud af stx (Ikke fordi at jeg ikke kan "klare" det, får egentlig 7-10 og 12 taller. Dog nogle gange 02 og 00, men det er så også de fag jeg aldrig har fattet hat af) og starter på HF til sommer, så skal arbejde fra december/januar fuldtid og så starte på HF efter sommer. Og netop pga har jeg besluttet mig for at stoppe med ALT (Udover nytårsaften, der regner jeg med at jeg skal ryge hash, da sidste nytårsaften endte i en kæmpe brandert med opkast 2 dage efter) Men ellers som sagt stopper med ALT.
Så grunden til at jeg egentlig skriver denne besked nu her, er faktisk kun i bund og grund interesseret i at høre jeres mening om hvor vidt i tror at prøven bliver testet for THC eller alt.

Og jeg undskylder igen for de mange ord, men når jeg først er gået i gang, så kan jeg ikke stoppes...Hehe :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: L.A.
Det var sgu noget af en omgang. Der er da ikke noget at sige til, du er lidt rundt på gulvet over din situation.
Jeg ved ikke om de tester for andet, end der bliver bedt om, men det ville være lidt mystisk, hvis de gør. Der var en der skrev for et par uger siden med liiiidt den samme situation, dog med alkohol og hårde stoffer i stedet for hash og hårde stoffer, så det er ikke sikkert det er samme fremgangsmåde. Måske en mere kyndig når at melde sig på banen.

Når nu du alligevel bliver testet i morgen og der ikke er noget at gøre, var det måske så ikke en mulighed at åbne op for dine forældre? Fortælle dem, at du faktisk ikke har det helt 100 pga. diverse der er sket de sidste par år. Jeg kender ikke dine forældre, måske er de typerne der slår hånden af dig hvis du fortæller om dit stofforbrug, måske vil de lytte og tale åben med dig om det, det har du en bedre fornemmelse for end os. Men hvis de bare er lidt til at tale med, så gør det.
Du kunne nok godt have brug for noget selvransagelse, så det ville måske ikke være det værste at få talt med en professionel (psykolog/psykiater), hvis du alligevel dropper ud og først skal starte til sommer igen, giver det dig formentlig også noget tid til at bearbejde din situation.

Alt mulig held og lykke fremover.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]