E.B.E skrev:
Hej Syneti.
Jeg forstår udmærket godt din nysgerrig og måske endda fascination af MDPV. Nu har jeg ingen idé om hvad din alder er, men for en yngre herre, er det ikke sjældent, at tanken om at springe ud i noget farligt kan være overbevisende nok til at gøre det, simpelthen bare for at gøre det. En "blæret" historie at dele med sine bekendtskaber ville da også være fed bonus.
Sandheden er at "badesalte" ikke er spændende. Rusen føles som eftersmagen af én slidt Jugoslavisk havneluder, der aldrig har hørt om tandbørste og sæbe.
For det ikke skulle være nok, er grænsen til sindsyge, altså en psykotisk tilstand, meget meget lille. Uden at overdrive er det virkelig en rædselsfuld tilstand at havne i. Selvom man mister forstanden, bliver virkelig bange for alt, føler sig forfulgt, og får bizzare forestillinger om virkeligheden.
Alle der har prøvet psykotiske episoder og vedvarende (permanente) ville ønske at undvære deres oplevelser. Flere mennesker der har været udsat for så aggressive psykiske angreb er faktisk blevet traumatiseret. Så står man bagefter med et klamt og skræmmende minde, som får hjertet til at galopere bare ved små glimt af tanker om det. Ikke just en blæret oplevelse at skulle dele/pralle om overfor vennerne.
Jeg synes du skal lade andre desperate misbruger om rædslen. Istedet bør du kigge på A-PVP.
Det er dog også meget aktivt! Derfor skal du have fat i en pålidelig digital vægt med mindst 3 decimaler. En vægt af god kvalitet sikre en bedre stof oplevelse og kan rede en fra, at komme i fedtefadet! For A-PVP er altså hellere ikke noget man bare liner en ordentligt fed streg op af.
Hvis du gør det her med stil, altså sørger for dit produkt er RENT A-PVP, beregner en forsvarlig dosis og afvejer den omhyggeligt - kan du få et nice trip, som du kalder det

Rusen har en del trak fra den der fede følelse methamfetamin og kokain giver.
Jeg kan godt forstå at samtlige advarer, fraråder med jeres tænkelige virtuelle metoder, men Syneti har ikke brug for at blive "banket oveni hovedet", bare fordi han har svært. Han får det ikke bedre med sig selv af det, og det virker bestemt ikke efter hensigten. Jeg tror ikke på, at Syneti gør dette for at genere nogen af jer/os. Stor ros for jeres kamp for sagens fornuft, det er bare uheldigt at den ender i afmagtens udbrud.
Syneti: Er der noget du er i tvivl om, eller der noget du gerne vil spørge om, helt frit fra leveren?
Vi skal nok lade være med at dømme dig og gøre dig forkert.
Med venlig hilsen

Hejsa. Jeg er 37år og har haft et 3 årigt misbrug af diverse stoffer. Men har derimod også haft 19 års brug af stoffer, og har kun få ting tilbage jeg ikke har prøvet. Har haft 5 akut paranoid psykoser, omkring 40-70 bad trips.
Grunden til jeg ønsker at prøve at tage dette stof er meget bestemt, og lyder følgende. "Den mulitipsykose man oplever kan ikke opleves andre steder, og jeg ønsker at opleve denne tilstand, den tilstand at man er ude af kontrol og afmagtet, den lange halveringstid" nu tænker i jeg må virkelig have en syg hjerneblødning, eller at jeg har det virkelig skidt med mig selv. Men har hverken det ene eller det andet. Jeg har en ide om at det faktisk kan gavne mig og andre. Jeg vil ikke komme nærmere på hvorfor jeg har den opfattelse og hvad jeg tænker det kan hjælpe med, da det ikke er en ide jeg har tænkt mig at diskutere eller forsvare. Alle har sin mening.
A-PVP har jeg dog hørt om en enkelt gang før, og det er også på min "ønskeliste"
Jeg er super glad for at folk passer på hinanden herinde, selvom nogle folk kommer med en hjernedød post..
Buttkraken.
Ja jeg har været lidt dumt nytårsaften... Men vil også gerne påpege at det er helt normalt at blive fristet til at have den vildeste rus. især når man i sine unge dage levede og åndede for det. Jeg blev fristet af mig selv, vidste jo godt at det havde konsekvenser... Men for at give dig lidt at dømme udfra. Så får du lige nogle ting at vide om mig.
Da jeg var 15 blev jeg afhængig af amfetamin, kokain, cannabis. Da jeg var 16 kom følgende med på listen heroin (både stukket og røget), extasy.. da jeg blev 17 år døde min bedste kammerat under et fix med heroin.. der fik jeg øjnene op for hvad jeg egentlig havde gang i. Da jeg var 18 havde jeg en narko gæld på mere end 250.000kr valgte at få en anden tilgang til stofferne og brugte dem til at hjælpe mig selv op igen. Som 24 årig er min gæld betalt af ved hjælp af familie og minej egen viljestyrke.