Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 00:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psychedelia!
Jeg ville egentlig bare lave en hurtig tråd med et par spørgsmål.
Her på fredag, har jeg og et par venner tænkt os, at forsøge at mikrodosere MDMA til en indflytterfest, med folk vi godt kan lide.
Vi har allesammen prøvet MDMA en række gange, og det er dermed ikke så meget det jeg spørger ind til, da jeg føler at jeg i forvejen er godt dækket ind hvad det angår.
Jeg har taget mellemstore, halvsmå og alt for store doser i fortiden (op mod 550mg, dog altid i sikre omgivelser), men jeg har aldrig mikrodoseret det fantastiske stof.
Det er ca halvanden måned siden jeg og én af de makkere (som holder festen) tog det sidst, og de andre 2-3 stykker har ikke gjort det i lang tid.
Anyways:
- Er der nogen (det tænker jeg selvfølgelig at der er), som har prøvet det før, og som dermed kan give lidt insight ift. hvad man kan forvente?
- Hvor meget tænker I sådan ca man skal tage for at opnå et eller andet (jeg ved godt at det selvfølgelig kommer an på alle mulige ting, men et generelt pejlemærke)?
- Nu er jeg egentlig løbet tør for alle de spørgsmål jeg følte jeg havde lidt tidligere, men er der andet jeg behøver at vide?

Op til trippet, altså i denne uge, spiser jeg en magnesium pille og en banan om dagen, for at mindske muskelkramper i kæberne og sådan (da det er noget jeg hader og lider meget af).

God psychedag til jer alle og hyg jer osv!
Mvh Nedernman

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Altså jeg har prøvet doser på omkring 50 mg, det passer meget godt til dit setting. Men det er ikke en mikrodose, en mikrodose er lige omkring 30 mg. Ved 50 mg, mærkede jeg en forhøjet energi, glæde og samtale lyst. Men havde slet ikke den der "WOWDETHERERDETBEDSTEIVERDENHARDUDETLIGESÅGODTSOMMIGELLERSSKALJEGLIGEKRAMMEDIGLIDT"-følelse. Tror ikke du får kæbespændinger ved den dose heller, tilgengæld er min erfaring at pupiller bliver store utroligt hurtigt. Så jeg ville nok tage et andet stof, hvis det ikke er noget de andre gæster skal vide for meget om. Generelt vil jeg anbefale at gemme sine stoffer, til fester hvor alle acceptere det. Ellers bliver man bare stigmatiseret og generelt er det ikke en stoftur værd, at være bekymret for at blive opdaget.

Junior medlem

Det var egentlig mere for oplevelsen. De fleste skulle vidst gerne vide hvad der kom til at foregå. Jeg er ret sensitiv over for stoffet (yay mig!), men har ikke taget det ved så mange festlige lejligheder. Jeg kender bare mig selv fra de gange hvor jeg altså har taget det herhjemme eller hos venner, og der får jeg super meget den der følelse du beskriver- bare i en virkelig voldsom udgave (kan også godt blive lidt påtrængende og krævende af folk rundt om mig)!! Derfor tænker jeg, eftersom det her er en forholdsvis lille privatfest, netop med folk jeg godt kan lide og sådan, at det var et godt sted at prøve det af. Vi havde bare besluttet ikke at tage en stor dosis (som vi ellers plejer), for at kunne forholde os nogenlunde normale.
Vi har overhovedet hvor meget vi vil tage, men kan ikke rigtig komme frem til det. Vi har vidst halvvejs besluttet bare sådan at tage lidt af gangen- vi har nemlig en blaster, og så ligesom bare tage den lidt hen ad vejen.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg vækker lige tråden igen.. Jeg har prøvet at dyppe fingeren og få nogle få krystaller (knuste!) MDMA som jeg indtog. Mest for at smage på varen. Men det virker hver gang jeg har taget så lidt! Jeg får en tydelig "First Alarm" oplevelse - hvor kroppen reagerer med det samme på små mikro-doser. Dette er smart hvis man har brug for at vide, hvor et stof vil tage en hen.
Jeg prøvede det igen for nyligt, da jeg tripsittede en fyr som skulle i MDMA terapi hos mig. Jeg smagte på de krystaller han havde skaffet, og resten af hans trip kunne jeg tydeligt mærke MDMA-bølgerne og følte at min mikro-dosis åbnede mig op, så jeg kunne følge ham meget lettere, end hvis jeg bare havde været strait.
Kom du i øvrigt frem til nogen brugbar dosis til den der fest nedernman?

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]