Hej Psychedelia! Jeg ville egentlig bare lave en hurtig tråd med et par spørgsmål. Her på fredag, har jeg og et par venner tænkt os, at forsøge at mikrodosere MDMA til en indflytterfest, med folk vi godt kan lide. Vi har allesammen prøvet MDMA en række gange, og det er dermed ikke så meget det jeg spørger ind til, da jeg føler at jeg i forvejen er godt dækket ind hvad det angår. Jeg har taget mellemstore, halvsmå og alt for store doser i fortiden (op mod 550mg, dog altid i sikre omgivelser), men jeg har aldrig mikrodoseret det fantastiske stof. Det er ca halvanden måned siden jeg og én af de makkere (som holder festen) tog det sidst, og de andre 2-3 stykker har ikke gjort det i lang tid. Anyways: - Er der nogen (det tænker jeg selvfølgelig at der er), som har prøvet det før, og som dermed kan give lidt insight ift. hvad man kan forvente? - Hvor meget tænker I sådan ca man skal tage for at opnå et eller andet (jeg ved godt at det selvfølgelig kommer an på alle mulige ting, men et generelt pejlemærke)? - Nu er jeg egentlig løbet tør for alle de spørgsmål jeg følte jeg havde lidt tidligere, men er der andet jeg behøver at vide?
Op til trippet, altså i denne uge, spiser jeg en magnesium pille og en banan om dagen, for at mindske muskelkramper i kæberne og sådan (da det er noget jeg hader og lider meget af).
God psychedag til jer alle og hyg jer osv! Mvh Nedernman
|