Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 21:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

MDMA Fremgangsmetode
Hvis du gerne vil indtage MDMA, fordi du vil opleve dets virkning og måske benytte det på en bevidsthedsudvidende måde. Er der kun en rigtig måde at udfører det på, så du ikke bliver hæmmet eller deprimeret.

Ingredienser:
Rent MDMA, Ca. 70-84% (fås sjældent renere)
5-htp
Melatonin
En stærk sovepille af en art benzo* eller quetiapin*
Perikon
Urtete med mange forskellige afslappende urter

B-Vitaminer
C-vitaminer
Mikrovægt

Herunder ses proceduren i punktform, som guider dig gennem MDMA trippet.

1. Inden du indtager MDMA, skal du være bevidst om, at det kan være meget overvældende og intens for de fleste mennesker. Derfor genovervej det flere gange inden du begiver dig ud i det.

Herefter starter du en uge før. Hvor du vil sikre dig bedst muligt ved, at indtage hjælpestoffer, som B-vitaminer og C-vitamin. Sikre dig at du lever sundt og fastholder en rytmisk og stabil hverdag. Du må også meget gerne tage disse hjælpe stoffer under trippet og efter trippet.

2. Nu kommer dagen hvor du gerne vil indtage stoffet. Du skal søger for at være sikker på, at det er det rigtige stof. Dette gør du ved at finde en test på nettet, eksempletvis på [LINK FJERNET] fra Holland, men der findes også andre sider.

3. Du er sikker på at det er det rigtige stof og vil gerne indtage dét. Du starter med at opmåle MDMA på en mikrovægt. De fås mange steder, jeg har købt min i headshoppen. Første gang er det bedst, at gøre det lidt lavt, da en for høj dosis ikke vil resultere i et bedre trip eller en bedre følelse, men derimod en dysforisk og ubehagelig "high". Start med 0.130, altså 130 mg eller lavere. Du klargør MDMAet i en pille eller papir, så det kan indtaget oralt.

Meget store doser kan forsage tillukning af urinvejene, meget virklige hallucinationer, frakobling af verden, hukommelsestab og ufattelig dårlig korttidshukommelse samt døden. Der er ikke sådan dokumenteret dødsfald af MDMA, udover ved langvarig dans i et varmt miljø, som derved resultere i hjertestop grundet vandmangel.

4. Inden du indtager stoffet, har du købt alle ingredienserne. Nu tager du MDMAet sammen med 100 mg 5-htp. 5-htp er et direkte forstadie til serotonin, 70 % af det indtaget 5-htp vil blive optaget i hjernen. Serotonin er hjernens lykkestof og er det MDMA stjæler det hele af, og derfor skal du have ekstra klar.

Nu vil du gennemgå en 3-4 timers meget stærk euforisk effekt. Det starter meget behagligt, næsten uudholdeligt, du vil måske få en føles af harmoni, lykke, stærk kærlighed til personer i lokalet, en indre ro og en føles af at alt er ligegyldigt og at der snart vil ske noget storslået. Virkningen er stærkest i den første halvetime.

5. Når trippet damper af, vil det i starten bare føles mindre vildt og du bliver måske lidt mere træt. Når der er gået cirka de 4 timer, vil du formenligt have meget lyst til mere, her kan du dosere en 60-80 mg igen for at opnå et lille klimax. Efter Ca. 6 timer, hvis du vælger at redusere, indledes sovefasen. Her indtages 6 mg melatonin og det valgte sove medicin. Sovemedicinen sikre du falder i søvn og melatonin sikre en bedre kvalitet af søvnen. Du kan også tage magnesium sammen med det andet. Sikre dig at der er mørkt i lokalet, når du sover.

6. Efter Ca. 8 timer vil du højstsandsynlig vågne og nok have en lidt underlig fornemmelse. Dette er MDMAet der stadig er i kroppen, da det tager Ca. 1-2 dage, før det er ude af blodet. Nu indtages noget let mad, som frugter, specielt citrusfrugter og bannan, og to urtepiller af Perikon. Perikon fungere som et naturlig lykkepille lignende præparat og fås på apoteker eller i Matas.

7. Samme aften kan der eventuelt indtages 3 mg melatonin samt en god blanding af naturlige urter i te. Disse kan være humle, citronmelisse, kamille, orangeblomster, solbærblade og baldrian.

8. De næste par dage, skal du søger for at udhvile og spise godt. Husk de faste rytmer og vitamintilskudene. Hvis du ikke kan sove, sker der intet ved at indtage melatonin igen. Da dette er et naturligt hormon i hjernen og studier viser ikke tegn på negative bivirkninger. Teen er også god samt perikon om morgen, hvis du føler dig nedtrykt.

Hele ugen efter kan du også tag 5-htp, men både perikon og 5-htp er ikke midler man burde tag heletiden og derfor helts ikke længere tid end to til fire uger, med nedtrapning.

SLUT
Alt i guiden skal tages med forbehold, da et hvert menneske er forskeligt og man kan derfor ikke kende reaktionen eller mængden af stofferne som er behovet. Man må som udøver, prøve sig frem og altid tænke sig om samt starte i det små.

Pas på jer selv og godt trip.

:peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Det er selvfølgelig meget bedre at tage MDMA'en i ordentlig tid og hengive sig til den aktivitet man har valgt at lave, frem for at begynde at æde sovemedicin, fordi man gerne vil hurtigere ned.

Desuden vil jeg gøre folk opmærksom på at MDMA og perikum er en vanvittig dårlig blanding, så man skal være yderst opmærksom på at de hver i sær er ude at kroppen, før man indtager det andet.

Dedikeret medlem

To kommentarer:
1) Jeg mener at 130 mg. er en alt for høj startdosis. Jeg vil foreslå 100 mg., og 80 mg., hvis det er første gang man prøver MDMA.
2) Det er alt for sent at tage 5-HTP samme dag, for det skal opbygges over tid. Jeg vil sige 50 mg. hver dag en uge før.

Administrerende Direktør
Brugeravatar

At bruge 5-htp som pre-load er vældig omdiskuteret - jeg ville ikke selv gøre det - mens de fleste er enige om at det er en god idé at post-loade med 5-HTP i kombination med ekstrakt af grøn the.

Taget fra den - i mine øjne - mest veldokumenterede guide til MDMA harm reduction:

Citat:
5-HTP- 5-HTP is the direct precursor to serotonin (5-HT). It is created from tryptophan in your diet using the enzyme tryptophan hydroxylase (TPH). MDMA can reduce TPH levels for weeks after use. This will make it harder for your body to produce the necessary 5-HT from normal dietary sources alone. Since 5-HTP does not need TPH, supplementing it the few days following your roll will help you body restore it's 5-HT levels. 5-HTP can pass your blood brain barrier, while 5-HT cannot. This means that when you supplement 5-HTP, you want to make sure it gets converted to 5-HT in your brain and not your periphery. The enzyme that converts 5-HTP to 5-HT is aromatic L-amino acid decarboxylase. It is found in your stomach and periphery, as well as your brain. This means that we have to inhibit it, so that your 5-HTP has time to pass your blood brain barrier. EGCG is an inhibitor of L-amino acid decarboxylase (Also known as DOPA decarboxylase). ALWAYS take EGCG with your 5-HTP to ensure that your brain is getting the serotonin, and not your periphery. Excess 5-HT in the periphery can cause heart valve damage.

https://www.reddit.com/r/DrugNerds/comments/15m9sf/mdma_supplementation/

De fleste af trådstarters råd er ellers gode. Dog ville jeg også, som Khazim påpeger, være varsom med perikon eller andet melatoninstimulerende supplement, indtil man er sikker på at MDMA'en er helt ude af systemet.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Jeg bliver så ked så ked når jeg høre folk anbefale Quetiapin som sovemedicin, generelt ville jeg slet ikke bruge sovemedicin efter sådan en tur. Har du ikke tid til at restituere naturligt ville jeg anbefale at vente til et tidspunkt der passer bedre.

Som Andrusha siger så skal 5-HTP også tages med EGCg, ellers kan det være skadeligt for dit hjerte på længere sigt.

Udover det en udmærket guide.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]