Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 apr 2024 07:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 jan 2017 02:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 jan 2017 18:03
Indlæg: 36
Hej som i nok kan læse er jeg lidt tivlv angående mdpv..
Har læst og læst om det, så ved godt hvad jeg går ind til Men som i selv ved kan man aldrig være 100% på hvad man går ind til. Så ville høre om i selv har prøvet mdpv eller kender nogle der har. For kunne godt tænke mig at komme i kontakt med en der har prøvet det. Alt det som jeg har læst er nemt samlet i 2 ord, LAD VÆRE. Men nu har jeg satme prøvet det meste.. og kunne godt tænke mig at prøve det her.. spar mig for advarsler for ved det godt..

Det jeg selv tænker om det her er at det nok er det dummeste jeg gør i mit liv, og ekstremt farligt, men gør det i kontrolleret omgivelser, med alle objekter der kan skade mig væk.

Så hvis i skulle kende en eller selv har prøvet så tøv ikke smid en kommentar


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2017 10:17 
Offline
Stodder
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2007 15:19
Indlæg: 716
Er du sikker på det er MDPV du har? Så vidt jeg kan forstå er det nærmest umuligt at få fat på længere.
Jeg har aldrig selv prøvet det, men har prøvet a-pvp en enkelt gang og det kunne jeg ikke lide.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2017 15:08 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
viewtopic.php?f=18&t=49976&p=676190&hilit=Mdpv#p676190
viewtopic.php?f=4&t=38796&start=0

Søg lidt mere i hans tråde (RIP) der er mere.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2017 15:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 jan 2017 18:03
Indlæg: 36
leaf skrev:
Er du sikker på det er MDPV du har? Så vidt jeg kan forstå er det nærmest umuligt at få fat på længere.


Er 99,99% på det er mdpv, det har nu taget mig ca. 4 måneder at få fat i..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2017 15:44 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Det er ikke for at tale dig fra det, jeg er bare nysgerrig.
Hvorfor er det du vil prøve MDPV?
Det lader til, at folk beskriver rusen som kokain/amfetamin, det har bare en lang halveringstid. Hvorfor så ikke bare tage en døgner på en af de andre stimulanser og ikke prøve noget shady?

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2017 20:44 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Quote digselv ~2 timer før denne tråd!!: sad også selv at tænkte MDPV kunne være mega fedt... så begyndte jeg at læse om det.. og er skam glad for jeg læste op på det.. ellers var jeg sku nok død den dag idag... (mdpv=badesalt) som nok er verdens mest farlige stof...
:roll:
fra tråden:
viewtopic.php?f=85&t=52949&p=704122&sid=50099f19f0b9a913fa71a95eacfe9ccd#p704122

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2017 20:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 jan 2017 18:03
Indlæg: 36
STWOD skrev:
Quote digselv ~2 timer før denne tråd!!: sad også selv at tænkte MDPV kunne være mega fedt... så begyndte jeg at læse om det.. og er skam glad for jeg læste op på det.. ellers var jeg sku nok død den dag idag... (mdpv=badesalt) som nok er verdens mest farlige stof...
:roll:
fra tråden:
viewtopic.php?f=85&t=52949&p=704122&sid=50099f19f0b9a913fa71a95eacfe9ccd#p704122


Vil give dig ret, men har virkelig tænkt det igennem, set og settings alt er tænkt 200x igennem. Og vil starte med 1-2mg og så se der efter. Vil Maks redose 1mg så vi snakker altså helt små mængder. Jeg har prøvet en del bad trips og jeg mener virkelig en del badtrips, og en dag hvor jeg finder tid vil jeg sætte mig og skrive om de badtrips jeg har haft på de forskellige substanser. Har sat i 8 timer og læst om mdpv og jeg er stadig ikke 100% på hvad det er. Men har også tænkt på mikrodosering.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2017 01:11 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 aug 2014 00:05
Indlæg: 198
Har læst et sted, at doser over 10mg kan være fatale og lede til andre vanvittige effekter/bivirkninger. Mener at have læst på bluelight, at nogle som havde eksperimenteret med MDPV, var kommet frem til, at en dosis på 3-5mg var optimalt og gav en meget stærk rus, stærkere end meth. Så hvis du absolut skal prøve dette vanvittige stof, så hold for guds skyld de doser ekstremt lave og lad vær med at redoser på noget tidspunkt. Du kan evt. gå ind på youtube og søg på "bathsalt psychosis" så du kan være forberedt på, hvad der i værste fald kan ske. Det er et fucking skræmmende stof IMO.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2017 16:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 jan 2017 18:03
Indlæg: 36
Heysan skrev:
Har læst et sted, at doser over 10mg kan være fatale og lede til andre vanvittige effekter/bivirkninger. Mener at have læst på bluelight, at nogle som havde eksperimenteret med MDPV, var kommet frem til, at en dosis på 3-5mg var optimalt og gav en meget stærk rus, stærkere end meth. Så hvis du absolut skal prøve dette vanvittige stof, så hold for guds skyld de doser ekstremt lave og lad vær med at redoser på noget tidspunkt. Du kan evt. gå ind på youtube og søg på "bathsalt psychosis" så du kan være forberedt på, hvad der i værste fald kan ske. Det er et fucking skræmmende stof IMO.



Som jeg også skriver i mit oplæg så har jeg læst alt hvad jeg kan om dette.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2017 19:49 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 33#p703633

https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 85&t=52949

sorry men du er sgu da for fucking dum mand. er du komplet idiot?
Tænk dig nu lige lidt om forhelvede. Du har allerede brændt din hjerne af og været igang med at smadre din krop med traditionelle stimulanser. Hvordan fuck tror du så det går, hvis du først begynder at lege med mdpv?!

Du kan sige nok så meget, at du har tænk det hele igennem og at du vil gå forsigtigt frem, men det nægter jeg simpelthen at tro på, udfra dine tidligere indlæg og tråde herinde.
Det virker ærligt talt ikke til at du har den mindste viden omkring stoffer eller deres virkningsmekanismer.
Tag dig nu lige sammen, ellers ender det galt og på den måde er du med til at ødelægge det for alle andre, som faktisk godt kan finde ud af at tage stoffer. Hvis ikke for os, så gør det da lige for dig selv eller dine nærmeste.

Hilsen er en sur, gammel og bekymret Buttkraken

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2017 02:40 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Hej Syneti.
Jeg forstår udmærket godt din nysgerrig og måske endda fascination af MDPV. Nu har jeg ingen idé om hvad din alder er, men for en yngre herre, er det ikke sjældent, at tanken om at springe ud i noget farligt kan være overbevisende nok til at gøre det, simpelthen bare for at gøre det. En "blæret" historie at dele med sine bekendtskaber ville da også være fed bonus.
Sandheden er at "badesalte" ikke er spændende. Rusen føles som eftersmagen af én slidt Jugoslavisk havneluder, der aldrig har hørt om tandbørste og sæbe. :eyes:
For det ikke skulle være nok, er grænsen til sindsyge, altså en psykotisk tilstand, meget meget lille. Uden at overdrive er det virkelig en rædselsfuld tilstand at havne i. Selvom man mister forstanden, bliver virkelig bange for alt, føler sig forfulgt, og får bizzare forestillinger om virkeligheden.
Alle der har prøvet psykotiske episoder og vedvarende (permanente) ville ønske at undvære deres oplevelser. Flere mennesker der har været udsat for så aggressive psykiske angreb er faktisk blevet traumatiseret. Så står man bagefter med et klamt og skræmmende minde, som får hjertet til at galopere bare ved små glimt af tanker om det. Ikke just en blæret oplevelse at skulle dele/pralle om overfor vennerne. :lol:

Jeg synes du skal lade andre desperate misbruger om rædslen. Istedet bør du kigge på A-PVP.
Det er dog også meget aktivt! Derfor skal du have fat i en pålidelig digital vægt med mindst 3 decimaler. En vægt af god kvalitet sikre en bedre stof oplevelse og kan rede en fra, at komme i fedtefadet! For A-PVP er altså hellere ikke noget man bare liner en ordentligt fed streg op af. :D
Hvis du gør det her med stil, altså sørger for dit produkt er RENT A-PVP, beregner en forsvarlig dosis og afvejer den omhyggeligt - kan du få et nice trip, som du kalder det ;) Rusen har en del trak fra den der fede følelse methamfetamin og kokain giver.

Jeg kan godt forstå at samtlige advarer, fraråder med jeres tænkelige virtuelle metoder, men Syneti har ikke brug for at blive "banket oveni hovedet", bare fordi han har svært. Han får det ikke bedre med sig selv af det, og det virker bestemt ikke efter hensigten. Jeg tror ikke på, at Syneti gør dette for at genere nogen af jer/os. Stor ros for jeres kamp for sagens fornuft, det er bare uheldigt at den ender i afmagtens udbrud.

Syneti: Er der noget du er i tvivl om, eller der noget du gerne vil spørge om, helt frit fra leveren?
Vi skal nok lade være med at dømme dig og gøre dig forkert.

Med venlig hilsen :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2017 15:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 jan 2017 18:03
Indlæg: 36
E.B.E skrev:
Hej Syneti.
Jeg forstår udmærket godt din nysgerrig og måske endda fascination af MDPV. Nu har jeg ingen idé om hvad din alder er, men for en yngre herre, er det ikke sjældent, at tanken om at springe ud i noget farligt kan være overbevisende nok til at gøre det, simpelthen bare for at gøre det. En "blæret" historie at dele med sine bekendtskaber ville da også være fed bonus.
Sandheden er at "badesalte" ikke er spændende. Rusen føles som eftersmagen af én slidt Jugoslavisk havneluder, der aldrig har hørt om tandbørste og sæbe. :eyes:
For det ikke skulle være nok, er grænsen til sindsyge, altså en psykotisk tilstand, meget meget lille. Uden at overdrive er det virkelig en rædselsfuld tilstand at havne i. Selvom man mister forstanden, bliver virkelig bange for alt, føler sig forfulgt, og får bizzare forestillinger om virkeligheden.
Alle der har prøvet psykotiske episoder og vedvarende (permanente) ville ønske at undvære deres oplevelser. Flere mennesker der har været udsat for så aggressive psykiske angreb er faktisk blevet traumatiseret. Så står man bagefter med et klamt og skræmmende minde, som får hjertet til at galopere bare ved små glimt af tanker om det. Ikke just en blæret oplevelse at skulle dele/pralle om overfor vennerne. :lol:

Jeg synes du skal lade andre desperate misbruger om rædslen. Istedet bør du kigge på A-PVP.
Det er dog også meget aktivt! Derfor skal du have fat i en pålidelig digital vægt med mindst 3 decimaler. En vægt af god kvalitet sikre en bedre stof oplevelse og kan rede en fra, at komme i fedtefadet! For A-PVP er altså hellere ikke noget man bare liner en ordentligt fed streg op af. :D
Hvis du gør det her med stil, altså sørger for dit produkt er RENT A-PVP, beregner en forsvarlig dosis og afvejer den omhyggeligt - kan du få et nice trip, som du kalder det ;) Rusen har en del trak fra den der fede følelse methamfetamin og kokain giver.

Jeg kan godt forstå at samtlige advarer, fraråder med jeres tænkelige virtuelle metoder, men Syneti har ikke brug for at blive "banket oveni hovedet", bare fordi han har svært. Han får det ikke bedre med sig selv af det, og det virker bestemt ikke efter hensigten. Jeg tror ikke på, at Syneti gør dette for at genere nogen af jer/os. Stor ros for jeres kamp for sagens fornuft, det er bare uheldigt at den ender i afmagtens udbrud.

Syneti: Er der noget du er i tvivl om, eller der noget du gerne vil spørge om, helt frit fra leveren?
Vi skal nok lade være med at dømme dig og gøre dig forkert.

Med venlig hilsen :)


Hejsa. Jeg er 37år og har haft et 3 årigt misbrug af diverse stoffer. Men har derimod også haft 19 års brug af stoffer, og har kun få ting tilbage jeg ikke har prøvet. Har haft 5 akut paranoid psykoser, omkring 40-70 bad trips.

Grunden til jeg ønsker at prøve at tage dette stof er meget bestemt, og lyder følgende. "Den mulitipsykose man oplever kan ikke opleves andre steder, og jeg ønsker at opleve denne tilstand, den tilstand at man er ude af kontrol og afmagtet, den lange halveringstid" nu tænker i jeg må virkelig have en syg hjerneblødning, eller at jeg har det virkelig skidt med mig selv. Men har hverken det ene eller det andet. Jeg har en ide om at det faktisk kan gavne mig og andre. Jeg vil ikke komme nærmere på hvorfor jeg har den opfattelse og hvad jeg tænker det kan hjælpe med, da det ikke er en ide jeg har tænkt mig at diskutere eller forsvare. Alle har sin mening.

A-PVP har jeg dog hørt om en enkelt gang før, og det er også på min "ønskeliste"

Jeg er super glad for at folk passer på hinanden herinde, selvom nogle folk kommer med en hjernedød post..


Buttkraken.

Ja jeg har været lidt dumt nytårsaften... Men vil også gerne påpege at det er helt normalt at blive fristet til at have den vildeste rus. især når man i sine unge dage levede og åndede for det. Jeg blev fristet af mig selv, vidste jo godt at det havde konsekvenser... Men for at give dig lidt at dømme udfra. Så får du lige nogle ting at vide om mig.

Da jeg var 15 blev jeg afhængig af amfetamin, kokain, cannabis. Da jeg var 16 kom følgende med på listen heroin (både stukket og røget), extasy.. da jeg blev 17 år døde min bedste kammerat under et fix med heroin.. der fik jeg øjnene op for hvad jeg egentlig havde gang i. Da jeg var 18 havde jeg en narko gæld på mere end 250.000kr valgte at få en anden tilgang til stofferne og brugte dem til at hjælpe mig selv op igen. Som 24 årig er min gæld betalt af ved hjælp af familie og minej egen viljestyrke.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2017 18:47 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Jeg har ekstremt svært ved at sætte mig ind i din hypotese.
Alle har ret til hver deres mening. Du skylder blot i det mindste dig selv, at redegøre for din idé. Altså understøtte din påstand med belæg.
Du erkendt flot at det sikkert er din dummeste, farligste og mest uansvarlige intention. I kontrast til det leger du alligevel med en idé om at det kunne gavne dig? Du ønsker en psykosomatisk stress tilstand, hvor du mister herredømmet og er ude af stand til og afværge rædsel? Kort sagt ønsker du at være ude af kontrol i kontrolleret omgivelser? :D

I min optik er der ingen gavn at hente i en stof induceret psykose. Desuden er MDPV stærkt belastende for hjerte-kar kredsløb, CNS og muligvis neurotoksisk.
Set igennem et par bio-psyko-sociale briller er der en indiskutabel forbindelse mellem din selvdestruktive adfærd med stofmisbrug og et indre psykisk ustillet behov. Måske en længsel, sorg eller håbløshed?
Er der noget genkendeligt i hvad jeg prøver at beskrive? Kan der være en fortrængt skam eller ked-af-dethed, som driver dig til og straffe dig selv?

Jeg tror på at det er vigtigt og kigge på hvad dit motiv er? Hvad ønsker du i livet? Hvad er det netop at stofferne gavner for? Har de overhovedet bevist sig effektive?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2017 23:50 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 aug 2014 00:05
Indlæg: 198
No offense Synety, men du bør måske overveje psykiatrisk behandling af en eller anden art. At dømme ud fra dine indlæg og andre tråde, så virker du til at være uden nogen former for realitetssands.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2017 01:27 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Heysan skrev:
No offense Synety, men du bør måske overveje psykiatrisk behandling af en eller anden art. At dømme ud fra dine indlæg og andre tråde, så virker du til at være uden nogen former for realitetssands.

+1

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2017 11:55 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Det utroligt svært at tage dig seriøst når din begrundelse for indtagelse af stoffer er et ønske om stof-induceret psykose.

Folk har sagt hvad der skal siges, hold dig fra det (hvis det overhovedet er til at skaffe mere), hvad vil du ellers have vi skal sige?

Ved ikke om psykiatrien nødvendigvis er det bedste her, men en eller anden form for hjælp bør du opsøge, som sagt så har du tydeligvis mistet jordforbindelsen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jan 2017 22:46 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Jeg er enig med Heysan, buttkraken og BasicReality - vær så venlig, at søge hjælp hos nogen fagpersoner. Der er sikkert en rar og venlig person med licens, og speciale i den "problemstilling" du beskriver, som ville kunne give en kærlig hånd og hjælpe dig på rette spor. I mindste kunne du udnytte det til, at sige lige præcis hvad der passer dig og hun/ham ville lytte nøje til dig.
Det er vel lidt en form for moderniseret skrifte af sine synder, hvor terapeuten så her anerkender. :wink:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team