Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 20:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 2C-B
Junior medlem

2C-B

Hej medlemmer.

Er ny på dette forum så håber i vil tage godt imod mig :D

Hvor mange MG skal man starte?, har hørt at 20-25MG ville være en god start :)?

Hilsen Lemma.

Titel: Re: 2C-B
Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Hej og velkommen til.
Det kommer selvfølgelig an på om du sniffer eller indtager det oralt, og hvor meget erfaring du har med andre psykedeliske stoffer.
Jeg tog selv 25mg oralt første gang og syntes det var en fin dose. Der var masser af farver, uden det var alt for udfordrende mentalt. Har også introduceret kammerater til 2c-b på den dose uden problemer.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Oralt er det en fin dose imo. Nasalt, ville jeg nok vælge at starte med 10mg så kan man altid redosere efter 20 minutter, hvis det ikke er nok

Junior medlem

Buttkraken skrev:
Oralt er det en fin dose imo. Nasalt, ville jeg nok vælge at starte med 10mg så kan man altid redosere efter 20 minutter, hvis det ikke er nok

Made an account just to reply. If it's like Lsd, og jeg høre det er være. skal du ikke tage det af flere gange. din tolerance stinger rigtigt hurtigt.
Det samme med dmt.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Du kan sagtens redosere med 2c-b uden problem. Du kan slet ikke sammenligne to vidt forskellige på den måde. Har hørt flere snakke om 2c-b skulle give lidt tolerance, men så skal der satme meget til imo! Førhen har jeg tit sniffet 2c-b en hel aften og nat med massere redoseringer uden problemer.

Og uden at gå for meget off topic vil jeg altså heller ikke mene der er den store tolerance ved dmt, ved mindre du måske prøver at gå efter flere gennembrud lige i streg.

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Min oplevelse med 2c-b er, at det tager lang tid at opbygge en tolerance, men at det til sidst så også har stacket sig godt op. Jeg tog det ugentligt/semi-ugentligt (3-4 trips pr måned, nogle gange 2 dage i rap) i en periode på 4 måneder og mærkede intet til tolerance før slutningen af det stræk - hvor jeg så til gengæld nærmest fik intet ud af det. Jeg har læst om andre med lignende oplevelser på engelsksprogede fora.

Jeg har heller ikke oplevet tolerance imod 2c-b eller DMT. Jeg har dog ikke brugt 2c-b så meget, som Plejadestjerne har. Max dosis jeg har taget var 70mg, og to dage efter tog jeg 40mg, stadig uden at mærke noget til tolerance.
DMT opbygger man ingen tolerance imod, som Mr. Gone også siger. Det har jeg erfaret, da jeg røg DMT nærmest hver eneste dag i en periode på omkring 4 måneder. Nogle gange røg jeg det op til 3-5 gange om dagen.
Men det må være nogle små doser du ryger Mr. Gone, hvis du er istand til, at ryge DMT med 5 min interval. Jeg er ikke engang istand til at holde en pibe, 10-13 min efter jeg har røget DMT. Og jeg kan slet ikke overskue, at ryge mere før der er gået omkring 30-60min efter sidste gang.
5 min efter ved jeg ikke engang, hvem jeg er.
Jeg opbygger heller ikke nogen tolerance overfor oralt DMT, i kombination med MAOI. Jeg har prøvet at redosere, og at drikke det med tre dages mellemrum, uden nogen form for tolerance. Det er også helt normalt, at indtage Ayahuasca i sydamerika hverdag i op til en uge, i forbindelse med Ceremonier.
Jeg opbygger ellers hurtigt kraftig tolerance overfor Svampe og LSD. Her må jeg have minimum 3-4 ugers mellemrum, uden at opleve nogen tolerance.

Mr. Gone skrev:
Ø Tripperen! skrev:
Men det må være nogle små doser du ryger Mr. Gone, hvis du er istand til, at ryge DMT med 5 min interval.

Jep, jeg plejer bare at smide en masse i crackpiben, og så tage små lunger, indtil jeg får flotte CEVs og en dejlig eufori, nyde det, og så ryge videre. Der kan hurtigt gå et par timer med dette, og jeg synes faktisk også man får noget ud af det. Jeg føler mig altid meget afslappet og renset i kroppen, selvom det er så små doser. Når jeg tager én stor lungefuld, eller flere små/store, så bliver det mere intenst og så skal jeg typisk også have længere pauser imellem. Jeg har endnu ikke været brudt igennem.

- Mr. Gone

Ja ok det giver god mening :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]