Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 23:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej folkens.

Har søgt lidt rundt på nettet i et lidt tid nu, og folk har virkelig forskellige holdninger. Så nu ville jeg lige høre jer kloge hoveder herinde.

Jeg har prøvet en normal/stærk dosis LSD én gang og mindre doser 3 gange. MDMA 6-7 gange og svampe 2 gange (sidst tog jeg 3,2g, hvilket var ret fint).

Jeg er ved at bygge mig op til at prøve end af tingene i emnefeltet, men ved bare ikke hvilken. Har adgang til det hele, så logistikken i det er underordnet.

Hvad vil I anbefale mig? Hvordan vil I tage MDMA'en (oralt vs. nasalt), hvornår, hvor osv. Er harm reduction ved flips det samme som ved rene MDMA-trips?

Pft. :)

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Hej Bowingheels
Jeg ville først og fremmest få lidt mere erfaring med svampe eller LSD på egen hånd før jeg kastede mig ud i at blande med MDMA. Stofferne forstærker hinandens virkning i høj grad. Jeg ved, at jeg var super glad for at være erfaren tripper, da jeg kombinerede syre og MDMA, det var en voldsom tur.

Af de to kombinationer ville jeg nok gå efter svampe, da MDMA og svampe har ca. lige lang virkningstid og man således kan tage dem samtidig. LSD er et langt trip, og hvis du tager emmaen samtidig med dit mærke, så begynder du at få MDMA comedown, mens du stadig tripper derudaf på syre. Derfor plejer man at sige, at man bør tage MDMA'en omkring 4-5 timer inde i syretrippet. Et af mine voldsommeste og mest ubehagelige trips var på LSD og MDMA, hvor jeg begyndte at crashe midt i mit syretrip. Det var til gengæld en oplevelse, jeg fik utrolig meget ud af efter en lang integreringsproces.

Om du indtager oralt eller nasalt handler vel mest om personlig præference og rent fysisk gælder samme principper som ved rene MDMA-trips, men de psykiske aspekter af et trip på et stærkt psykedelikum skal med i tegningerne.

Jeg har ikke selv prøvet nexus-flip (2c-b + mdma?), men ved at en del er vilde med det.

Junior medlem

Hej du. Tusind tak for dit fine svar.
Jeg er helt enig i, at jeg skal have mere erfaring med de enkelte stoffer, inden jeg mikser. Præcis det jeg mente med, at jeg ville "bygge op til det" :D

På en måde hælder jeg mest til LSD + MDMA, fordi LSD mest gør mig dum og glad. Svampe virker lidt mere "ubarmhjertigt" på mig og sætter virkelig nogle tanker i gang (men føler også de er mere lærerige for mig). Det store minus ved syre er så, at det netop varer så lang tid..

Hvad ville du/I anbefale som startdosis ved både hippie- og candy flip? Overvejede selv noget lignende:

80mg MDMA + 1,5g cubensis
80mg MDMA + 70ug LSD

Junior medlem

Tror helt sikkert, at du har ret i, at det er en tendens snarere end en regel. Set&setting frem for alt :)

Jeg skal prøve LSD og svampe et par gange mere hver for sig og få nogle flere oplevelser og mere erfaring, så kan jeg se frem til det ene eller anden flip her til foråret en gang. Vi har et fantastisk shelter vi tager til ude i naturen, når vi skal trippe - så der ser jeg frem til

Medlem
Brugeravatar

Jeg har candy flippet én gang, på 115ug LSD og 100mg MDMA med stor succes.
Det var ikke særlig psychedelisk da MDMA'en trådte ind, men vanvittigt lækker eufori.

Jeg har kun prøvet de forskellige flips en gang hver. Og doserne har været for lave til, at jeg har været helt tilfreds.
Candy=150µg LSD og 150mg MDMA. Og der manglede LSD.
Hippie=100mg MDMA og 5,5g Cubensis. Der manglede både MDMA og Svampe.
Nexus=20mg 2c-b, og 180mg MDMA. Doserne var fine, men der opstod rigtig mange spændinger i kroppen, og kæberaslen var meget voldsom da 2c-b´n kikkede ind. Måske tog jeg 2c-b´n for tidligt, men mit system er ikke så glad for 2c-b, jeg oplever altid en masse spændinger, rastløshed og influenza symptomer på come up. Det er ikke en combi, jeg vil gentage.

Men doserne skal tages med forbehold, da jeg er ok erfaren, og ret tolerant fra naturens side overfor psykedelika.

Jeg syntes bedst om Candy, så Hippie og sidst Nexus.

Der ligger en rapport her på boardet, fra min/vores tur på Nexus, som du kan læse, hvis du lyster. https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 38&t=51809
Det var en dejlig weekend:)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Har kun prøvet candyflip og det er noget af det bedste jeg nogensinde har oplevet. Sikke en eufori. :-)
Det er efterhånden et par år siden, så det kunne være man skulle overveje en tur mere inden så længe. :D

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]