Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 23:57


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Slettet
Indlæg: 28 dec 2016 06:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 dec 2016 04:59
Indlæg: 6
Geografisk sted: Midtjylland
Slettet

_________________
Vh "Butters"


Senest rettet af Butters 28 feb 2017 02:40, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 dec 2016 12:47 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
"Jeg har kun egentlig erfaring med morfin, der plejer jeg at tage et par Panodil og et par tabletter morfin, så har jeg det egentligt rart. "

Lad være med at tage Panodil sammen med morfinen, med mindre du vitterligt har smerter. Panodil vil ikke gøre effekten af morfin stærkere alligevel :)

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 dec 2016 15:24 
Jeg vil bare gøre dig opmærksom på, at det er en ret farlig leg du har gang i.
Det er de aller farligste stofgrupper du har gang i. Og på den måde du beskriver, at du kan lide effekten, og med den adgang du har til kemikalierne, er du lidt udsat.
Det kræver virkelig stor selv disciplin, at have så mange opiater liggende.
Selv har jeg aldrig været hooked af opiater, men jeg havde en kort periode, hvor jeg vidste, at hvis jeg nu gik igang med at eksperimentere med dem, var det dømt til at gå galt. Så jeg smed mit daværende lager af opiater i lokumet.
Kokain har aldrig sagt mig noget, men hvis du mærker en psykisk craving i en uge efter indtagelse, ville jeg også passe på. Dagen efter en Kokain blæser, ønsker jeg det stads af helvede til, da det tager alt for hårdt på kroppen.
Mht. mængde vil jeg sige, at 200-250mg ren kokain burde være maks at indtage over en aften. Selv har jeg aldrig indtaget mere end 120mg, og der begyndte jeg at få det dårligt. Jeg er dog lidt sensitiv overfor stimulanser. En passende mængde for mig er 60-100mg.
Men du er meget heldig, hvis du har adgang til ren Kokain.

Pas på dig selv :hjerte:


Top
  
 
Indlæg: 28 dec 2016 18:22 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Vær hilset jordboer. :mrgreen:

Dine spørgsmål er gode. Det er vigtigt at undersøge hvordan man tager sine stoffer mest forsvarligt, og lige så vigtigt at skovle viden ind om hvordan de ikke bør bruges! Især når man har oplevet opioider og herefter har udviklet smag for dem. For mange er det som at træde ud i en bundløs sø, hvor man uvidende synker længere og længere ned.
Nok kan man analysere sine gerninger, og gør sig nogle rationelle overvejelser, men bevidstheden om fornuft og logik der har hjemme i pandelappen bliver manipuleret af følelsesliv og instinktive drifter.
Lysten til at gentage en fornøjelse, som et velsmagende måltid eller et samleje kender vi alle. Samme belønnings mekanisme sker ved indtag af euforiserende rusmidler. Det afvigende er at en sensation af velvære skyller ind over brugeren, og lysten til at gentage handlingen er større.
Hvis du tager et nøje kig på liv, og ser efter de gode værdier. Er du glad for din hjemmebase? Har du kontakt med jordboere, som gør tilværelsen meningsfuld? Beskæftiger du dig med noget i hverdagen, og bliver du stimuleret af det?
Pinefulde mangler i tilværelsen kan være faktorer, der medvirker til at man er mere udsat for, at havne i en destruktiv vane.
Sociale omgivelser hvor adgang til specifikke stoffer er let tilgængelige kan også øge risikoen.

Har ikke meget tid at løbe på lige nu, men hold dit stofindtag nede på minimum 1 gang hver eller hver anden måned. Gør det når du er i godt selskab og føler dig glad og ovenpå. Hold doserne laver og fortsæt for guds skyld aldrig dagen efter.


Top
 Profil  
 
 Titel: Slettet
Indlæg: 14 jan 2017 03:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 dec 2016 04:59
Indlæg: 6
Geografisk sted: Midtjylland
Slettet

_________________
Vh "Butters"


Senest rettet af Butters 28 feb 2017 02:41, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2017 09:41 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
Du behøver ikke trappe ud af kokainen pga 3 g indtag på 16 dage. Det vil kun forlænge din tur. Stop og du vil mærke lysten til at gøre det igen med det samme som dit største problem. Plus måske lidt lette influenza syptommer, som hurtigt vil forsvinde (tror dog ikke indtaget har været højt nok til dette).
Hvis du vil booste din morfin og lign piller, så kan rød grapefrugt sjovt nok gøre det - ser lige om jeg kan finde tråden om dette.
viewtopic.php?f=4&t=41968&p=576305&hilit=Rød+grapefrugt#p576305

Go weekend


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jan 2017 23:25 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 nov 2009 01:14
Indlæg: 186
Stor respekt for at du vælger at begive dig i kast på boardet, det vil helt sikkert udvide sin horisont.

Jeg er ked af at se den drejning dit kokain(mis)brug har taget, og du bør virkelig begynde at se virkeligheden i øjnene. Det ender galt.
At du vælger at gå i kast med opioider ved siden af, får for alvor mine alarmklokker til at ringe.

Jeg har chippet opioider (oxynorm, ketogan, morfin) i 6 år. At chippe vil sige man ligger et 'skema' for hvornår man må tage det, for at nedsætte risiko for fysisk/psykisk afhængighed, samt holde tolerancen i skak. Selvom du måske synes det lyder, som en dans på roser vil jeg skynde mig at tilføje, at det langt fra har været nemt. Har taget mig selv i at rationalisere og finde undskyldninger, for bagefter at få et wakeup call. Lige nu hedder det 1 gang ugentligt, stortset altid om fredagen og altid samme dosis.
Det startede med 1 gang hver anden uge, så du kan allerede se hvad signaler jeg skal være opmærksom på. Jeg har dog altid haft en enorm høj selvdisciplin, men det er stadig ikke en garanti.

Nu hvor du viser tegn på afhængighed af kokain, hvor det lyder som om det er løbet af sporet, vil jeg for alvor alvor advare dig mod opioider. Har du nogen spørgsmål til det, så er du meget velkommen til at sende en PM. Pas på dig selv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jan 2017 00:01 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
Hvor stor dosis tager du af de forskellige?

Mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jan 2017 08:15 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Jeg ville stoppe med kokainen mens legen er god, tag det fra en som har været afhængig og brugt alt ALT for mange penge på det stads.

Med det forbrug du beskriver nu ville du godt kunne stoppe dag til dag uden alvorlige abstinenser, men det kræver selvfølgelig du har rygraden til det, samt forstår at det kommer til at have alvorlige konsekvenser hvis du fortsætter.


Top
 Profil  
 
 Titel: Slettet
Indlæg: 23 jan 2017 01:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 dec 2016 04:59
Indlæg: 6
Geografisk sted: Midtjylland
Slettet

_________________
Vh "Butters"


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 44 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team