Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 20:26


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 jan 2017 18:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 jan 2017 18:03
Indlæg: 36
Hej. Jeg er ny bruger herinde, har dog fulgt med i lang tid.

Jeg har her nytårs aften insulferet 2g Coke 64% og 3.5g amfetamin på ca 50-60% og bombet 150mg MDMA 87% (målt med vægt)har drukket som et svin oven i. Har kørt på substanserne i Ca. 46 timer nu og har stadig det videste trip, men begynder at føle mig desorienteret, confus, skidt tilpas, nogle ret heftige rysteture (ikke krampe anfald) har indtil nu brugt 6 timer på at drikke en redbull på 250ml... har prøvet at tvangs fodre mig selv.
Ville høre om jeg bare skal tage det roligt og slappe af eller jeg skulle søge lidt hjælp evt. Giftlinjen.

Jeg ser skyggelser og høre lyde der ikke er der, men det er jo nok pga søvnmangel? Men har nogle ret slemme mave smerter derimod.

Det skal siges jeg kan stole på min dealer og har også brugt testkit.

Håber der er nogen der kan give mig et svar ☺


Senest rettet af Synety 01 jan 2017 18:38, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jan 2017 18:37 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Du har kørt dig selv AAAALT for hårdt, og det får du lige nu regningen for. Jeg tror ikke der har været noget galt med dine stoffer, det er mere måden du har gjort det på som er helt i skoven. Se at få noget mad og væske(vand eller evt mælk, under ingen omstændigheder redbull eller andet opkvikkende!) Yoghurt var tit det letteste at få ned for mig, dengang jeg brugte den slags stoffer. Eller noget frisk frugt -eller hvad som helst andet du kan få ned der giver næring men som ikke er opkvikkende, om det så er helsekost eller en big mac er mindre vigtigt. Og få så noget søvn så hurtigt det er muligt.

Du har simpelthen været vågen for længe, sikkert ikke spist og drukket nok, og samtidig været stimuleret til højeste gear af stofferne. Derudover har du ovenikøbet fyldt dig med alkohol, så oveni at smadre igennem med søvnmangel har du sikkert også alkoholtømmermænd. Det er mildt sagt meget belastende for kroppen, og du skal nok ikke blive overrasket hvis du har det knap så godt de næste 4-5 dage eller mere.

Men som sagt - næring, væske og søvn er det bedste du kan gøre for dig selv lige nu. Så må du tage de konsekvenser turen har haft. Og så vil jeg foreslå dig at overveje om det nu også er nødvendigt at tage sådan en tur en anden gang, eller om mindre kan gøre det.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jan 2017 18:58 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Har du spist i de 45 timer du har kørt på?

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jan 2017 19:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 jan 2017 18:03
Indlæg: 36
йети skrev:
har


Nej, har simpelthen ikke kunne synke noget mad ned, har dog prøvet lidt af hvert, men tænker jeg lige vil hente lidt yoghurt..

#UPDATE jeg har fået den vildeste svedtur, (mine bukser og hættetrøje er totalt gennemblødt.. har fået 2c-b lignende fornemmelse, som om jeg er i en helt anden verden men kun i små 5-10 min ad gangen. jeg er vant til stoffer og har været det meste igennem. Men vil gerne indrømme jeg har tabt sikringen her og der er gået lidt for meget fest og farver i den.. er normalt meget forsigtig med at blande.. Men lige her tror jeg squ at jeg mistede besindelsen og glemte hjernen der hjemme..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jan 2017 19:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 jan 2017 18:03
Indlæg: 36
Mr. Gone skrev:
Det lyder sådan. Du skal spise, sove og gøre ved. Hvis du ikke kan spise kan du måske juice/blende noget frugt eller lignende, og få det ned på den måde. Ellers en vitaminpille, en proteinshake eller et eller andet. Det vil helt sikkert hjælpe dig med at kunne falde i søvn, og komme ovenpå hurtigere.


Har noget bio magnesium liggende vil det kunne virke? Og så har jeg 2 år for gamle vitamin piller

Tænker ikke det er for klogt at sætte mig bag et rat for at hente nogle vitaminer.. der er ikke grund til at sætte mit eget og mine medmennesker liv på spil fordi jeg glemte hjernen derhjemme.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2017 18:02 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Hvad så, hvordan gik det?

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2017 18:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 jan 2017 18:03
Indlæg: 36
йети skrev:
Hvad så, hvordan gik det?



Det gik fint udover at jeg begyndte at få ret så vilde hallucinationer i løbet af natten.

Men må sige mit hoved er totalt kogt af idag, bare det at skulle stå og smøre et stykke rugbrød virker som en total umulig opgave.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2017 18:13 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Så må man jo håbe at du har lært noget

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2017 18:18 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Synety skrev:
йети skrev:
Hvad så, hvordan gik det?



Det gik fint udover at jeg begyndte at få ret så vilde hallucinationer i løbet af natten.

Men må sige mit hoved er totalt kogt af idag, bare det at skulle stå og smøre et stykke rugbrød virker som en total umulig opgave.


Jeg ville nok ikke kalde vilde hallucinationer for "det gik fint". Men ok, det var jo heller ikke mig der havde dem. Fik du noget mad ned? Og fik du sovet?

Som sagt, så har du kørt rigeligt hårdt på, og med sådan en omgang er der ikke noget at sige til at du er medtaget bagefter.

Prøv at sørge for at få ordentlig mad og tilstrækkeligt søvn de næste dage, så du har de bedste betingelser for restituering.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2017 18:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 jan 2017 18:03
Indlæg: 36
йети skrev:
Synety skrev:
йети skrev:
Hvad så, hvordan gik det?



Det gik fint udover at jeg begyndte at få ret så vilde hallucinationer i løbet af natten.

Men må sige mit hoved er totalt kogt af idag, bare det at skulle stå og smøre et stykke rugbrød virker som en total umulig opgave.


Jeg ville nok ikke kalde vilde hallucinationer for "det gik fint". Men ok, det var jo heller ikke mig der havde dem. Fik du noget mad ned? Og fik du sovet?

Som sagt, så har du kørt rigeligt hårdt på, og med sådan en omgang er der ikke noget at sige til at du er medtaget bagefter.

Prøv at sørge for at få ordentlig mad og tilstrækkeligt søvn de næste dage, så du har de bedste betingelser for restituering.


Har fået sovet et par timer og jeg æder som et svin idag :-o :-D

Om jeg har lært noget? Ja det har jeg da. Men har også taget denne blanding mange gange før 3 gange om året i 6 år så ville da mene jeg havde oplevet hvor fuckt det kunne være men den her gang toppede det squ lige.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2017 23:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 nov 2016 23:52
Indlæg: 14
Som regel plejer du at få problemer med mave/mund, pga. dårlig salt balance..

Jeg forsøger altid at få drukket noget yoghurt, og så få tvunget en håndfuld chips ned eller to, det plejer at hjælpe sindsygt meget når man får noget salt i kroppen =)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 52 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team