Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 21:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Mig og en god ven tog igår MDMA som det eneste.
Det viste sig dog at blive rimelig tamt i forhold til de to andre mdma trips jeg har haft.
Jeg troede enligt vi bare havde fået noget svagt MDMA, men mine to andre venner der har prøvet samme batch synes det var rigtig godt. (De har taget MDMA mange gange)
Setting var os to i et hyggeligt sommerhus med levende lys og god musik.

Har i nogle bud på hvad det kan skyldes? Har en formodning om at de andre har indtaget alkohol under deres trip, men ved ikke om det har noget at sige for rusen. (Jeg ved godt det er ufatteligt dumt, også derfor jeg aldrig har indtaget alkohol og MDMA sammen).

Dedikeret medlem

Hvor meget tog i ca, over hvor lang tid, og hvad gav i for det?

Tænker umiddelbart det kan have noget at sige, at stemningen har været så hyggelig i forvejen, så er transitionen mindre bemærkelsesværdig, men det kommer lidt an på dosering.

Medlem
Brugeravatar

120mg efterfulgt af 60mg 2 timer senere. Vi gav 450kr for et gram

Hmm ja, men vil sige at det føles som 40% af den virkning jeg fik de andre par gange.
Det var uden tvivl MDMA, bare langt fra den eksplosive eufori jeg "kender".

Junior medlem

Soft parade skrev:
120mg efterfulgt af 60mg 2 timer senere. Vi gav 450kr for et gram

Hmm ja, men vil sige at det føles som 40% af den virkning jeg fik de andre par gange.
Det var uden tvivl MDMA, bare langt fra den eksplosive eufori jeg "kender".

Hvornår indtog i sidst MDMA?

Medlem
Brugeravatar

Det er ca 2 år siden jeg gjorde, og min ven har aldrig prøvet det før.

Dedikeret medlem

Mit bud vil være at det enten ikke har været så godt, selvom prisen lyder til at de burde være det, eller det med stemningen. Personligt have jeg nok taget mere, hvis jeg ikke havde fået den virkning jeg ønskede - kan se i har doseret udfra HR rådene, men de holder selvfølgelig kun hvis produktet er nogenlunde rent.

Alt efter hvor meget du har købt, så kan du forsøge dig med et renheds testkit, ellers må det nok vente til næste gang du indtager det med at blive klogere. Jeg kan ikke komme på noget det ellers kunne være, jo mindre i tager medicin.

Hvis i har doseret oralt ovenpå et godt måltid mad, kan det selvfølgelig også have noget at sige. Hvor meget dine venner der prøvede samme batch indtog, kan også hjælpe at vide - lyder til de mindre HR-mindede.

Medlem
Brugeravatar

Tror jeg køber et test kit, har stadig over 600 mg liggende.
Vi tog det oralt lige efter vi havde spist, det er måske der fejlen ligger? Mener ellers vi gjorde det samme, første gang jeg prøvede det.
Ingen medicin.

Prøver at høre hvor meget de tog

Dedikeret medlem

Det har i hvert fald noget at sige, fordi det blander sig med maden, og optaget bliver langsommere, og derfor mindre "eksplosivt". Men det udelukker ikke at kvaliteten af det du fik første gange, var bedre.

Medlem
Brugeravatar

Så er der nok ikke meget andet at gøre, end at teste det.
Det lyder meget plausibelt, at de andre har taget mere end os, også ville de vel også opnå bedre virkning.
Jeg ville bare ikke tage mere end hvad der rådgives, da jeg har prøvet at fucke mig selv med for meget MDMA, og det vil jeg aldrig opleve igen.

Junior medlem

Soft parade skrev:
Tror jeg køber et test kit, har stadig over 600 mg liggende.
Vi tog det oralt lige efter vi havde spist, det er måske der fejlen ligger? Mener ellers vi gjorde det samme, første gang jeg prøvede det.
Ingen medicin.

Prøver at høre hvor meget de tog

Husk at holde en god pause gerne 3 måneder. MDMA er ikke småting. held og lykke næste gang ☺

Medlem
Brugeravatar

Synety
Jeps, regner også med 3 måneders pause :-)
Mange tak!

Junior medlem

Soft parade skrev:
jeg har prøvet at fucke mig selv med for meget MDMA, og det vil jeg aldrig opleve igen.

Forstår jeg skam godt, men husk du kan altid redose, fks 120mg og så 2-3 timer redose med 80mg. Jeg vil personligt selv sige at det er nok mest optimalt da i bare skal sidde og "hygge" så kan i også selv mærke efter om i behøver 80mg el 60mg bare lyt til kroppen.

Har selv bombet 1g MDMA 87% ved et uheld.. og det kan bestemt ikke anbefales.. du får ikke rigtig nogen form for eufori men en kemisk ubalance i hjernen, og hvis du er heldig begynder du ikke at se dæmoner der forfølger dig ☺

Medlem
Brugeravatar

Pyha det lyder ubehageligt :-(
Hvor lang tid tog det at komme ovenpå igen?

Dedikeret medlem

Soft parade skrev:
Jeg ville bare ikke tage mere end hvad der rådgives, da jeg har prøvet at fucke mig selv med for meget MDMA, og det vil jeg aldrig opleve igen.

Kan godt fornemme du er forsigtig med det, thumbs up for det! :peace:

Medlem
Brugeravatar

Jo tak :-)
Det ødelagde mig virkeligt i noget tid, efter jeg tog for meget første gang.
Men heldigvis er der jo ikke noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget andet. Så nu er jeg super forsigtig når jeg tager stoffer :-)

Junior medlem

Soft parade skrev:
Pyha det lyder ubehageligt :-(
Hvor lang tid tog det at komme ovenpå igen?

Havde hallucinationer der forfulgte mig i 2 måneder, fks at ens familie dukker op og bliver slået ihjel bare sådan, døde babyer der bare lå på jorden, dæmoner når jeg skulle sove.. de kom bare lige pludselig i løbet af en dag nogle dage 0 gange andre op til 5-6 gange. Jeg fik pludselige jag ned fra hjernen og ned til fødderne, ligesom at få stød. Jeg følte min hjerne var "brændt" af fks at skulle tænke på flere ting eller den samme ting i længere tid (15min) så begyndte det at brænde inde i hjernen som havde du sniffet saltsyre... min balance var heller ikke for god.. og så var jeg bare plaget af en tung hovedpine. Men de fleste ting var væk efter 5-6 uger.. så hvis du nogen sinde har et 1g Emma og bliver visiteret kan jeg ikke anbefale at æde det.. så hellere tage bøden.. da jeg føler jeg har været heldig og ikke kradsede af. Ventede et halvt med at tage det igen, og der startede jeg forfra, bombede kun 120mg og redose efter 2 timer på 35mg.

Men det var nok det mest uhyggelige og klammeste jeg har prøvet i mit liv.. havde flere gange lyst til at tage mit eget liv da smerterne blev uudholdelige og hallucinationerne værre og værre.

Valgte så derefter at tage kontakt til en veninde som er healer. jeg har taget flere psychedeliske substanser med hende. Får så en 2 timers lang healing ved hende og det hjalp faktisk de næste 5 dage. Jeg havde ikke 70% af bivirkningerne i de 5 dage. Det hjalp mig ligesom med at komme ovenpå igen. Søgte derefter "professionel" hjælp og blev indlagt i 3 uger. MDMA er ikke til at spøge med ☺

Men spørg da endelig hvis du har brug for hjælp til et substans istedet for at tage det med bind for øjnene. ☺

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Godt at se dig igen, Softie! hang dit fravær fra sitet sammen med din nedtur?
MDMA er virkelig et utilgiveligt stof, når det kommer til overdoseringer. Jeg har været så mega fucked og depressiv efter for meget MDMA. Men som du siger, ja så må nogle af os jo have brug for at brænde nallerne for at lære.

Jeg har dog aldrig oplevet noget hen af, hvad du skriver om med hallucinationerne Synety, og gudsketak og lov for det, men jeg har set det hænde for en bekendt, der blev helt mærkelig et godt stykke tid efter en emma overdosering. Og hjernestød er også en hyppig forekomst ved overdoseringer ser det ud til. Selvom det er et af de mest gængse feststoffer, så er det virkelig et stof, der kræver respekt og forsigtighed. Holder man sig indenfor doserne og følger HR-rådene kan det til gengæld være en ubeskrivelig oplevelse.

Men for at vende tilbage til dit oprindelige spørgsmål, hvis du ikke kunne mærke det på 120 + 60mg så ville jeg personligt tosse det eller lave en test på det. Enten er det skamcuttet, eller så er det slet ikke MDMA.

Medlem
Brugeravatar

Synety
Wow det lyder forfærdeligt :-(
Så var min nedtur nærmest vand i forhold til..

Pladestjerne
Mange tak! Nej det er ved at være længe siden jeg brændte nallerne, men det har gået op og ned siden. Men det virker dog til at jeg er ved at komme igennem det nu, især efter jeg er begyndt på CBD olie.
Jeg tror en af grundene til det var så slemt, er at det har udløst noget jeg burde have gået igennem for mange år siden, pga en forfærdelig skole tid. Jeg tror bare jeg lukkede af for det dengang.
Jeg er ked af at i (og mange andre) også har været igennem lign, det er virkelig ikke sjovt. Men heldigvis er det muligt at komme videre :-)
Det var den nedtur der gjorde mig til aktivt medlem herinde, hvilket jeg er virkelig glad for. Sikke en fantasisk side, med fantastiske folk!

Jeg kunne godt mærke det, men det virkede bare som om det aldrig kom rigtigt igang.
Så jeg bestiller et test kit og ser hvad jeg har med at gøre. (Burde jeg have gjort inden, men nå)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]