Hej alle
jeg har lidt erfaringer jeg ønsker og dele med jer, og så vil jeg gerne høre om der er nogle som kan identificere det stof som jeg beskriver i min tråd her.
Jeg har gennem en længere periode taget lidt amf/Kokain, og ikke taget andet end disse stoffer. En aften ringer jeg til min kammerat for så at få lidt Kokain eftersom jeg havde en lidt nedtur i nogle dage. min kammerat kontakter så hans dealer, og vi kører ud og henter det, jeg kan med det samme se at det ikke ligner den normale kokain, stoffet er nogle gulligt pulver med nogle enkelte store krystaller i, jeg siger det til min kammerat og hans siger så, det er fordi det er syntetisk! fair nok tænker jeg, da jeg kommer hjem ligger jeg en god snitte op, forholdsvis stor, da jeg er lettere vant til kokain, knuser krystallerne og op i næsen. der går ca. 5 min fra jeg mærker det første sus, jeg bliver vågen lidt aktiv og er i ok humør. men så efter 20-30 min går det lidt galt. jeg føler mig voldsomt fuld, har svært ved at holde balance, og må ind og ligge mig, hele midt hovedet føles underligt og jeg får sådanne nogle kraftige pulserende effekter i hovedet, voldsomt ubehageligt. der går yderligere 10 min da mit hjerte hamrer lys på fuld smadrer, og jeg kan slet ikke finde ro, jeg bliver utilpas, bange, og lettere paranoid. jeg farer rundt og aner ikke hvad jeg skal gøre, mine hænder og føder bliver iskolde, nærmest totalt bedøvet, jeg bliver brændvarm og mega skræmt, jeg beslutter mig for at ligge mig igen, og har konstant de her kraftige pulserende effekter i hovedet. troede virkelig jeg skulle dø!
falder så åbenbart i søvn, og næste dag da jeg står op har jeg voldsomme abstinenser, jeg ryster, har det varmt, svimmel, mit syn driller, og mit hjerte banker afsted på fuld hammer.
jeg ringer til lægevagten og fortæller dem at jeg tror jeg har taget kokain og fortæller dem hele historien, de siger jeg kan klare abstineneser selv eller ringe til lægen og få noget medicin for det.
jeg er lettere bange og paranoid og kan ikke lade vær med at tænke på om det har gjort skade oppe i hovedet på mig det her stof som jeg ikke aner hvad er åbenbart, jeg har stadig lidt svært ved at falde i søvn om natten fordi jeg ikke kan lade vær med at tænke på det. jeg har stadig nogle efterskælv af det, nogle gange for jeg lidt tics eller hvad man kalder det. bliver kold. og ikke mindst psykisk bekymring.
nogle dage senere snakker jeg med en kammerat om det her stof, han siger at han lige kan prøvet og fortælle det. han tager en bane og og vi snakkes senere om aften. han fortæller så at han mener det er Emma, men er ikke sikker.
er der nogle her som erfarer dette ? og har oplevet de her voldsomme pulserende effekter? det er nu 3 dage siden jeg har taget, og er stadig bekymret om der er sket noget oppe i hovedet som jeg har taget skade af ?
på forhånd tak. og god jul