Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:14


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 jan 2017 16:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 feb 2016 01:39
Indlæg: 6
D. 25 tog jeg 2-3 streger Coke sammen med ca. 1g mdma. Jeg har prøvet det flere gange før, men den her gang er helt anderledes. Mdma'en var meget mørke krystaller - næsten mørke grønne. Efter 2-3 timer begyndte mine ben at ryste for hvert skridt jeg tog og det har jeg aldrig prøvet før. Jeg tog hjem og kunne dårligt gå pga mine ben rystede så meget. Jeg kom hjem og alt var som det plejer udover det (ku ik sove eller tis og fik svedeture). Det forsat i ca 2-3 dage, hvor jeg også havde problemer med mit syn, hver gang jeg biinkede. Det forsvandt efter 3 dage, men min søvn kom ik tilbage! D. 31 kolapset jeg foran en ven og begynder ar græde fordi jeg ik har sovet og har det virkelig skidt i hovedet! Om morgen kom jeg på akut hvor jeg fik 2 sovepiller.. jeg sov og dagen efter fik jeg recept på en pakke af de samme hos min læge, hvor jeg kun skulle tá en og den skulle ku holde i 7-8 timer.. Den holdt kun i en - to så jeg har skulle tá to. Jeg prøvede at sove uden 2-3 nætter, men ku ik falde i søvn og det bliver ved nu. Jeg er død træt og mine øjne lukker, men ligeså snart de lukker sker der intet andet end at jeg bare ligger og er helt Tom i hjernen.
Jeg har igen tid hos min læge imorgen, men jeg har brug for at vide om nogen har prøvet det samme og om det går væk, hvad man skal gøre og hvor lang tid det tager.. Det er ikke til at holde ud mere og jeg føler jeg bliver sindsyg!!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2017 16:29 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
1g MDMA er altså en hææææææftig dose, hvis du så har blandet det med kokain, som også har noget at skulle sige med serotonin og sådan, så har du altså haft en stor brandert kørende, men hvad der sker lige nu kan jeg desværre ikke hjælpe med... Men du siger du har prøvet det flere gange før, med 1g MDMA? Hvor ofte har du gjort det? Kunne godt være du måske har behandlet dit hoved for dårligt over for lang en periode og at det du oplever nu er resultatet. Kan kun anbefale at få spist noget lækkert sundt mad, varme bad, lange gåture og en god snak med lægen, men har du lyst til at fortælle hvordan dit brug af stoffer o.l. har været de sidste par måneder?

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2017 16:44 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 789
Geografisk sted: Messier 45
1g MDMA er ti gange over den anbefalede dosis og er nok til at kunne give hjerneskader i sig selv.
Som fudge siger, hvis du har gjort det her over flere omgange, så er der ikke noget at sige til, at du er blevet så dårlig. Med det sagt, så har mange været i gennem samme tur (mig selv inkluderet), og ja, det går over, men det kan godt tage lang tid. Jeg ville stærkt overveje mit forhold til rusmidler og i hvert fald holde mig fra dem indtil jeg følte mig ovenpå (minimum 4 måneder).

Spis sundt, hold dig hydreret, kom ud i den friske luft og ud i dagslyset, få dig rørt. Prøv at droppe al skærmaktivitet fra et par timer før du skal sove. Det hjælper på at sove ind. Og så må du jo tage sovemedicinen, hvis du virkelig ikke kan sove på normalvis. Hvis du er angst så kan vejrtrækningsøvelser og små mantraer virke rigtig godt - meld tilbage hvis du er interesseret, jeg har nogle øvelser jeg selv har haft stor glæde af.

Har du nogen du kan tale med om hvordan du har det? Det ville hjælpe meget.
Jobber du? Hvis du er i et miljø hvor du bliver fristet til indtag og hvor folk måske ikke rigtig forstår, hvad du går igennem, kan du evt tage lidt væk, hvis du ikke har nogle forpligtelser, fx et familiemedlem, der bor et godt stykke væk.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2017 17:10 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Tager man 1 gram MDMA på 1 aften så er man på nuværende/daværende tidspunkt ikke voksen nok til at bruge rusmidler hvis du spørg mig. Jeg ville ikke bare holde en lang pause, jeg ville vente til jeg var blevet lidt mere moden, undersøgte tingene bedre inden jeg tog dem og generelt bare respektere ens egen krop.

De mængder MDMA kan og højst sandsynligt vil give langvarige problemer, kigger du rundt på internettet med folk der har haft respektløs omgang med MDMA så taler vi flere måneder, sågar nogen hvor der går år før de kommer helt oven på igen.

Nu står du så over for et andet problem, at du har set dig nødsaget til at anvende sovemedicin. Jeg antager der er tale om et benzodiazepin eller et af Z stofferne som zolpidem.

Hvis lægen ikke allerede har gjort opmærksom på det så er det altså absolut midlertidigt det skal anvendes og for guds skyld tag ikke mere end hvad lægen har sagt god for. Man bliver lynhurtigt afhængig af sovemedicin.

Selvom det kan føles umuligt så kan motion, varieret og sund kost samt kosttilskud som et ECGc og 5-htp også hjælpe en lille smule, dog er det uklart hvor meget når vi taler de doser som du har udsat dig selv for.

Nu kender vi ikke til det komplette omfang af dit misbrug af MDMA, men langt de fleste kommer sig 100% med tiden, så ja du kommer nok ikke til at have en fest det næste stykke tid, men det er konsekvensen af dine handlinger.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2017 17:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 feb 2016 01:39
Indlæg: 6
Jeg ved ik hvad jeg skal sige. Alle omkring mig har gjort de doser og dermed gjorde jeg også. Jeg plejer at gøre det 3-4 gange om året og gangen før nu var 3 mdr siden. Jeg får det dårligt inden i at vide at I synes det er alt for meget. Jeg er ikke i tvivl om at jeg er færdig med stoffer og aldrig noget jeg vil røre igen. Jeg tager på job, prøver at motionere og er aldrig alene. Dagen efter sovepiller er ok god.. Jeg er glad og fungerer fint, men ikke uden.. Dagen Idag dræber mig når jeg ik har fået noget søvn i nat. Det er utroligt rart at høre at andre også har været igennem det og kommet ud af det igen, men lige nu føles det som om jeg har taget en permanent skade og det håber jeg virkelig ik er sket. Jeg vil nu ik blive afhængig af sovepiller og det føles som at sætte plaster over et kæmpe sår.. Ifht den første uge har jeg det en del bedre, men sikkert kun pga sovepillerne. Det er uden tvivl det hårdeste jeg har været igennem og jeg kan ik tænke på andet.. Uanset hvor meget jeg prøver


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2017 19:04 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Det lyder til at du har lært lektien. Sørg for at spise godt, komme ud, dyrke noget motion og få tankerne over på noget andet. Jo mere du tænker på det, jo værre bliver det imo.
Du burde helt klart tage en snak med dine venner og forklare dem, hvor farligt det de har gang i kan være, det lyder ikke til at de ved det mindste om stoffer.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2017 20:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 feb 2016 01:39
Indlæg: 6
Jeg har fået min lærestreg og jeg er ikke et split sekund i tvivl om at jeg aldrig i mit liv vil tage noget igen. Jeg vil bare være mig selv igen og sove normalt. Jeg føler jeg mister forstanden og jeg aldrig bliver normal igen. Jeg kan se der sker ændringer og jeg får det bedre, men søvnen dræber mig. Har taget melanin og nu bestilt 5-htp. Spiser og bevæger mig så meget jeg kan. Imorgen har jeg tid hos lægen og jeg vil prøve uden sovepiller igen Idag, selvom jeg ved jeg kun får det værre.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2017 21:28 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
lutvoin du må ikke tage 5-htp alene, det skal tages med en EGCg (grønt te ekstrakt).

Det en længere forklaring, men det korte og det lange er at det er skadeligt for hjertet at tage det alene.

Jeg vil dog sige at 5-htp+EGCg for mig tydeligt virker og man kommer sig hurtigere.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2017 23:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 nov 2016 23:52
Indlæg: 14
Jeg har taget extacy og MDMA i heftige doser for ti-tolv år siden, der ku jeg godt komme op på et gram på en aften, eller måske 20-30 kiks.

Men at nappe 1 gram MDMA, lyder for mig lige voldsomt nok, grænsende til det idiotiske.. Et kvart gram er jo nok til at få en 120 kg's bride til at ligge savlende i et hjørne med skurrekæbe i 4 timer..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2017 00:54 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Benzoen skrev:
der ku jeg godt komme op på et gram på en aften, eller måske 20-30 kiks.


Benzoen skrev:
Men at nappe 1 gram MDMA, lyder for mig lige voldsomt nok, grænsende til det idiotiske..

:roll:

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2017 11:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 feb 2016 01:39
Indlæg: 6
Benzoen.. tak for dit svar.. Meget brugbart.. Rigtig meget


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2017 16:28 
Mr. Gone skrev:
Er en kiks ikke bare en ecstasypille? I hvilken verden er 20-30 ecstasypiller ikke 1g+ MDMA?


Jo kiks er i min omgangskreds ecstasy. Og 50mg MDMA i en pille var ikke unormalt for nogle år siden, pillerne var det rene crap. Så svarer 20 kiks fint til 1g+ MDMA.
Nu er det anderledes, og pillerne er sådanset altid af god kvalitet, med masser af MDMA.


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team