Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 maj 2024 16:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 19 dec 2016 18:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 dec 2016 17:25
Indlæg: 28
Jeg har aldrig taget LSD før men har tænkt mig i den tidligere fremtid. Jeg har læst det jeg selv vil mene var en Del om det men synes også det er spændende at få viden og erfaring fra andre personer og se det fra deres perspektiv osv udover bare en kedelig blank hjemmeside. Skal lige siges jeg vejer 60kg hvis det gør nogen forskel.

Mine spørgsmål lyder:
-Hvad er den foreslået mængde at indtage første gang altså på mærke?
-Hvordan sikrer man sig det rigtige setting og de rigtige tanker inden man indtager LSD(skal lige siges jeg har haft ingen dårlige oplevelser som vil kunne komme op under et trip)
-hvor lang tid tager det at komme på benene igen efter LSD altså bivirkningerne som du får af andre stoffer som kan være at være træt deprimeret osv.
-hvad skal en tripsitter bære opmærksom på når han skal passe på en som fx mig under et trip.

Det kunne være rart hvis i kunne svare på et eller flere af disse spørgsmål og hvis i har erfaring må i meget gerne dele det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2016 19:03 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 790
Geografisk sted: Messier 45
Flyttet til syntetiske stoffer

PS jeg synes altså heller ikke du burde prøve LSD, Karl på 14, men er sikker på, at nogle af alle de andre kyndige hoveder kan give dig svar på dine spørgsmål.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2016 19:08 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
hej igen Karl!
-hvad/hvor har du lœst?..
det er ikk bedre at tage LSD end SN, når du ikke er ældre..
mvh STOP!

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2016 19:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 dec 2016 17:25
Indlæg: 28
Jeg har igen ikke skrevet dette indlæg for at høre jeres holdninger til at jeg vil tage det. Jeg ønsker blot svar på mine spørgsmål og evt råd om hvordan jeg kan gøre det til en god oplevelse osv. Søger ikke jeres guidance til hvad man ikke burde tage og hvad man burde tage og at jeg skal holde mig fra det osv. +vil først tage det i den nærmere fremtid hvilket er om nogle måneder hvor jeg iøvrigt fylder 15.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2016 19:28 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Hej karl, jeg tog selv lsd første gang da jeg var 16 og jeg havde det præcis som dig i sin tid.
Den dag i dag, ville jeg virkeligt ønske at jeg havde ventet til jeg var 20.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2016 19:39 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Jeg tog også lsd som 16 årig og det var en meget grim oplevelse. Jeg havde heller ikke nogen grimme oplevelser i bagagen og set og setting var i orden. Jeg tog heller ikke ret meget.

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2016 19:48 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Du er kommet til det forkert board hvis du vil have afvide at det er sejt at tage stoffer og at du bare skal gøre det. Vi er et harmreduction board, og det strider imod vores mindset at fortællle dig det du ønsker. Fordi du ønsker noget, som vi ved ikke er godt for dig!

Du spørger til set og setting, og der er det alfa omega at du er klar til oplevelsen. Det er du ikke som 14 årig. Hvis du alligevel vælger at gøre det, så følg de råd der er i din anden tråd! Det vil sige at du skal starte utroligt lavt, du vil stadig kunne mærke den psykedeliske følelse nede ved 20-30 mikrogram LSD (det vil sige et "normalt" kvart mærke).

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2016 20:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 dec 2016 17:25
Indlæg: 28
Altså ved godt det er er site hvor der sidder en masse mennesker som kan give en råd og tips osv så dem der har spørgsmål ikke kommer galt på afveje med stoffer eller at det går galt for dem. Synes bare det er sjovt at jeg har læst massere af indlæg på psychadelia og der bliver der svaret på spørgsmålene ikke noget med at dømme dem for at gøre det mens man er lidt yngre. Men når jeg laver et indlæg og har efterhånden så vidt jeg kan se, gjort det klart at jeg bare ønsker svar på visse spørgsmål så i kan hjælpe mig med at det ikke går helt galt hvis og når jeg tager fx LSD. af jer der vil råde mig om at lade være osv og vente, jeres råd vil ikke trænge ind og dermed hjælpe da det ikke er det jeg søger. Jeg søger blot svar på mine spørgsmål og hvis i hverken vil svare på spørgsmål eller råde mig om hvordan jeg får et bedre trip, får et godt mindsetting osv kan jeg ikke bruge jeres kommentarer til meget. Så det ville være rart hvis i blot glemte alt om at nævne hvad jeg skal og ikke skal gøre og bare gøre det som Søger:D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2016 20:31 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Du må forstå at vi blot prøver at hjælpe dig. Det er jo ikke for at være lede og nogle røvhuller vi gør det. Alt det vi skriver er i den bedste hensigt.
Og det er da nederen, det ved jeg godt. Men det er sgu også svært for os at give den slags råd til en person som er så ung som dig. Sorry, men det er heller ikke nemt for os.

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2016 20:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 dec 2016 17:25
Indlæg: 28
Jaja fuldt ud forståeligt og har det helt fint med at i måske ikke synes om det. Jeg synes bare det kunne være rat at svare på mine spørgsmål eller give mig råd og tips som jeg selv vil mene jeg kan bruge. Hvis i gerne vil hjælpe mig og ikke vil have det ender dårligt og at jeg fortryder osv så kan I i det mindste svare på spørgsmål og give råd og erfaring hvis i har en erfaring, da det både vil gøre det til en bedre oplevelse og gøre chancen mindre at jeg gøre noget dumt (ved godt at LSD kan diskuteres til at være dumt eller ej) og dermed vil chancen for jeg vil fortryde være meget mindre hvis jeg følger visse råd og svar jeg har fået fra jer. Vil i ikke pls glemme alt om min alder osv og så bare svare på mine spørgsmål. Hvis jeg var 20 eller mere vil chancen for i vil svare være større og det ved jeg. Så glem min alder osv bare pls svar;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2016 21:25 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Alle dine spørgsmål er blevet besvaret. Mange gange. Du læser jo ikke hvad vi skriver til dig.

Og nej, du kan ikke vælge eller bestemme, hvad vi skal svare dig. Hvis du tror det, er du, som Hector Salamanca siger, kommet til det forkerte board. Vi fortæller dig bare råt for usødet, hvad vi mener. Og vi mener alle sammen, at du bør vente med de psykedeliske stoffer.

Ja, hvis du var ældre, ville vi ikke være så påpasselige med at vejlede dig. Det har du ret i. Men du er 14 og stadig ung og umoden, så derfor kan vi ikke i god samvittighed råde dig til at kaste dig ud i den psykedeliske verden. Those are the facts, men du har gentagende gange vist, at du ikke er villig til at lytte, og oven i købet så næsvis, at du vil bestemme, hvad vi skal svare. Sådan fungerer verden ikke.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2016 21:45 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Altså, du har jo hele internettet til rådighed - hvad hindrer dig i at søge? Man kan sige, at hvis du ikke kan finde ud af, at finde svarene på dine egne spørgsmål som er tilgængelige via første klik på google, så burde du måske lige overveje at investere lidt mere tid i din research.

Du havde formentlig fået en helt anden modtagelse, hvis du fremstod mere voksen og moden af din alder. Men når du skriver, som du gør, vil jeg egentlig hoppe i kor og sige, at du nok er for umoden til det.
Prøv at oplev en masse af det man kan uden LSD først, aka. et helt 'normalt' teenageliv, mens du samtidig efterforsker LSD's muligheder/potentiale. Vidste du hvilket potentiale der var i det, ville du have styr på din research.

Så kan du jo altid overveje det næste år eller om flere. Det gjorde jeg da, og det virkede helt perfekt for mig - fik gennemført en uddannelse, lagt grobund for forskellige hobbier (LSD og alt det andet som en af dem), fik en kæreste, fik en masse venner, fik sociale skills og andre positive, vedvarende ting.
Man kan formentlig få noget ud af LSD i en tidlig alder, men det kræver, at man har styr og udvikler sig igennem en masse andre ting/oplevelser/erfaringer, og det er virkelig få, tror jeg, som har de nødvendige livserfaringer, for at kunne få noget réelt ud af LSD i en tidlig alder.
Og jeg var da selv lidt stædig, da jeg var i den alder, men jeg valgte alligevel lige at spørge mig selv, om jeg nu engang følte mig så ovenpå og klog, som jeg brystede mig af - jeg fandt forholdsvis hurtigt ud af, at jeg havde sigtet for højt ifht. hvor nemt jeg troede psykedeliske stoffer ville være, og det gjorde jeg, ved at snakke med folk der havde prøvet det, samt ved at læse rundt en masse på internettet.
Kan anbefale http://www.erowid.org til at læse omkring andres oplevelser.
Og seriøst, gør dig selv den tjeneste, at brug lidt længere tid på at undersøge det, for havde du gjort det, havde du vitterligt ikke de spørgsmål. Du er ikke den eneste, der har haft lyst til narko i en tidlig alder.

PB's er altid velkomne, alt det bedste.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2016 22:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 dec 2016 17:25
Indlæg: 28
spaffeh skrev:
Altså, du har jo hele internettet til rådighed - hvad hindrer dig i at søge? Man kan sige, at hvis du ikke kan finde ud af, at finde svarene på dine egne spørgsmål som er tilgængelige via første klik på google, så burde du måske lige overveje at investere lidt mere tid i din research.

Jeg har brugt masser af tid på research jeg har brugt tonsvis af timer da det interesserer mig utrolig meget men som jeg havde beskrevet i begyndelsen af denne tråd altså mit første indlæg så vil jeg udover hjemmesider have svar på mine spørgsmål fra evt. Erfarne og fra nogle lidt mere personlige vinkler end bare at læse det fra en hjemmeside.

[/quote]Så kan du jo altid overveje det næste år eller om flere. Det gjorde jeg da, og det virkede helt perfekt for mig - fik gennemført en uddannelse, lagt grobund for forskellige hobbier (LSD og alt det andet som en af dem), fik en kæreste, fik en masse venner, fik sociale skills og andre positive, vedvarende ting.
Man kan formentlig få noget ud af LSD i en tidlig alder, men det kræver, at man har styr og udvikler sig igennem en masse andre ting/oplevelser/erfaringer, og det er virkelig få, tror jeg, som har de nødvendige livserfaringer, for at kunne få noget réelt ud af LSD i en tidlig alder. [/quote] hvilke ting og erfaringer kræver det at man har? Uddyb. Jeg føler selv jeg har prøvet mere end de fleste på min alder og har haft flere erfaringer end mange af mine bekendte, men jeg kan jo ikke vurdere.

[/quote]Og seriøst, gør dig selv den tjeneste, at brug lidt længere tid på at undersøge det, for havde du gjort det, havde du vitterligt ikke de spørgsmål.[/quote]


Igen jeg vil stille disse spørgsmål så det bliver mere personligt og præcist ikke nødvendigvis at et svar er mere eller mindre rigtigt men at jeg får et svar på det jeg konkret spørger om derimod hjemmesider har sjældent erfaringer meget faktabaseret men der vil derudover altid være altid hjemmesider som erowid (kender den godt) og andre som skriver om deres erfaringer jeg føler mere det her er en side for mig, 'men det kan være at jeg tager fejl siden at jeg ikke får svar på derhen søger.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2016 22:28 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Okay, så du vil ikke bruge erowid til at læse om andres erfaringer men psychedelia.dk - men egentlig heller ikke psychedelia.dk, fordi du gerne vil bekræftes i, at det er en god idé at tage syre? Eller fordi du ikke stoler på, hvad andre førhen har skrevet? Jeg forstår ikke helt dit problem for at være ærlig. Vil du hjælpe mig med at forstå?

Ellers gå ned i triprapporter og brug en masse tid der. Jeg synes fx at ali's/syreperlen's rapporter er gode. Vil gerne hjælpe dig med at finde dem.

Jeg tror altså ikke, at du får noget ekstra ud af, at folk begynder at skrive dybe triprapporter til dig nu, fordi 1) de findes. 2) det gider folk ikke. Man får ikke noget on-demand, når det findes allerede.
Der har været forums før psychedelia.dk, hvor folk har spurgt og ledt efter de samme svar = dine spørgsmål er blevet besvaret flere tusinde gange før.
Du kan godt få konkrete svar på dine spørgsmål ved at søge rundt og læse lidt selv, ven. Det er altså slet ikke umuligt.

MVH superbruger psychedelia.dk

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2016 23:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 dec 2016 17:25
Indlæg: 28
Som jeg endnu engang har skrevet og åbentbart må gentage igen siden du ikke forstår noget af det jeg har skrevet så søger jeg ikke at folk skriver lange rapporter herinde og siger hver eneste lille detalje de har oplevet hele deres liv. Jeg ønsker blot at folk hvis de har lyst meget gerne må svare på mine spørgsmål som er bleven stillet i begyndelsen af tråden altså det første indlæg. Derudover har jeg læst masser af triprapporter på psychadelia og synes de er spændende at læse både hvordan hvert trip er så forskelligt og hvor meget set og setting betyder og visuals osv. Jeg har også skrevet mange gange at jeg ønsker jeres svar på mine spørgsmål dermed er jeg ikke ligeglad med jeres svar og hører ikke på jeres råd. Jeg vil gerne høre jeres råd og grunden til jeg tidligere ikke selv har skrevet et indlæg på erowid er at jeg synes det er nemmere at kommunikere herover da det er dansk og hurtigere at skrive og følels også det er mere personligt hvilket bare er min subjektive holdning. Jeg vil ikke beordrer nogle af jer til at svare på noget bestemt og bestemme hvad i skal svare osv. Jeg havde bare tænkt at i kunne svare på spørgsmålene som en hjælp på mine spørgsmålstegn. I synes alle det er dumt og råder mig til at lade være og eller vente hvilket er fint at have den mening men siden i vil have jeg lader være da i tror det vil gå galt hvis i forstår. Se det dermed med visse øjne om at det i gør hvilket at give mig råd, tips og svar på mine spørgsmål er at i hjælper mig. Men kan nu se at psychadelia ikke er en side for mig for begge gange jeg har brugt sitet har jeg ikke fåret svar på spørgsmål eller fået svar på det som jeg bestemt har gjort klart i begyndelsen at jeg kunne tænke mig at få svar på. Jeg vil derfor afslutte denne tråd og sige tak for jeres råd som jeg igen ikke har kunne bruge til en skid:)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 dec 2016 01:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 10 jul 2012 22:40
Indlæg: 214
Geografisk sted: Vatikanstaten
Svampekarl skrev:
Som jeg endnu engang har skrevet og åbentbart må gentage igen siden du ikke forstår noget af det jeg har skrevet så søger jeg ikke at folk skriver lange rapporter herinde og siger hver eneste lille detalje de har oplevet hele deres liv. Jeg ønsker blot at folk hvis de har lyst meget gerne må svare på mine spørgsmål som er bleven stillet i begyndelsen af tråden altså det første indlæg. Derudover har jeg læst masser af triprapporter på psychadelia og synes de er spændende at læse både hvordan hvert trip er så forskelligt og hvor meget set og setting betyder og visuals osv. Jeg har også skrevet mange gange at jeg ønsker jeres svar på mine spørgsmål dermed er jeg ikke ligeglad med jeres svar og hører ikke på jeres råd. Jeg vil gerne høre jeres råd og grunden til jeg tidligere ikke selv har skrevet et indlæg på erowid er at jeg synes det er nemmere at kommunikere herover da det er dansk og hurtigere at skrive og følels også det er mere personligt hvilket bare er min subjektive holdning. Jeg vil ikke beordrer nogle af jer til at svare på noget bestemt og bestemme hvad i skal svare osv. Jeg havde bare tænkt at i kunne svare på spørgsmålene som en hjælp på mine spørgsmålstegn. I synes alle det er dumt og råder mig til at lade være og eller vente hvilket er fint at have den mening men siden i vil have jeg lader være da i tror det vil gå galt hvis i forstår. Se det dermed med visse øjne om at det i gør hvilket at give mig råd, tips og svar på mine spørgsmål er at i hjælper mig. Men kan nu se at psychadelia ikke er en side for mig for begge gange jeg har brugt sitet har jeg ikke fåret svar på spørgsmål eller fået svar på det som jeg bestemt har gjort klart i begyndelsen at jeg kunne tænke mig at få svar på. Jeg vil derfor afslutte denne tråd og sige tak for jeres råd som jeg igen ikke har kunne bruge til en skid:)


Svampekarl skrev:
Mine spørgsmål lyder:
-Hvad er den foreslået mængde at indtage første gang altså på mærke?
-Hvordan sikrer man sig det rigtige setting og de rigtige tanker inden man indtager LSD(skal lige siges jeg har haft ingen dårlige oplevelser som vil kunne komme op under et trip)
-hvor lang tid tager det at komme på benene igen efter LSD altså bivirkningerne som du får af andre stoffer som kan være at være træt deprimeret osv.
-hvad skal en tripsitter bære opmærksom på når han skal passe på en som fx mig under et trip.


- Ingen, når man er 14 år.
- Man venter til man er moden nok til at forstå det andre folk skriver til én, og laver sine lektier som en god lille dreng i stedet.
- Hvem ved om du kommer på benene igen, hvis du får det dårligt nok?
- A tage sin moral op til genovervejelse, hvis han kan tillade sin ven på 14 år at indtage hallucinogener som LSD.

Nu gør jeg dig lige en bjørnetjeneste og svarer på dine spørgsmål, siden det åbenbart må gentages igen, siden du ikke forstår noget af det vi har skrevet.

_________________
It is no measure of good health, to be well adjusted to a sick society.




Alt jeg skriver og tidligere har skrevet, er baseret på fantasi, eller mangel derpå, og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger er baseret på opdigtede scenarier, har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.


Senest rettet af inaktivbruger101 20 dec 2016 01:08, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 dec 2016 01:06 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
lol dig altså, slap af hjemmedreng.

Svar til dine spørgsmål.

1- https://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd.shtml

2- viewtopic.php?f=85&t=9540

3- 1 minut til 99 år (det kommer an på trippet.

4- se svar to.

MVH held og lykke, KH Super Dedikeret Medlem, med-lem, spaffeh@psychedelia.dk

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 dec 2016 03:22 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:28
Indlæg: 163
Hej Svampekarl.

Så kører diskussionen igen.

Mht. dosis, vil jeg absolut ikke anbefale højere end 50ug. Hellere 20-30ug som hector har foreslået.
Du har fået gode råd mht. set og setting i din SN tråd.
En tripsitter med erfaring vil være anbefalelsesværdigt. Men du finder nok ikke nogen med erfaring, der vil være med på projektet, din alder taget i betragtning. Vi kan ikke give dig personlige retningslinjer for hvad en tripsitter skal være opmærksom på, for der er INGEN der har erfaring med at tripsitte 14 årige. Du må støtte dig til hvad du kan læse dig til.

Tag hellere svampe, ganske enkelt fordi trippet varer kortere. Så skal du ikke forvente nogle særlige negative bivirkninger efter et døgns tid med masser af søvn. Dette forudsat at trippet ikke går i hegnet.

Må jeg anbefale dig at eksperimentere med microdosing i stedet for. Det vil være meget sundere for dig. Og så har du et bedre udgangspunkt for at prøve en højere dosis på et senere tidspunkt.


Jeg forstår godt din motivation for at bede om råd og anbefalinger, selvom informationen overordnet er tilgængelig mange steder. Vi er alle forskellige, og det kan derfor være betryggende at få personlig rådgivning, skræddersyet til dig. Har selv samme trang.
Men Svampekarl, det er faktisk præcis det du har fået. Personlig og skræddersyet rådgivning: Lad være med at eksperimentere med psykedeliske stoffer som 14 årig!


/priestie

_________________
Vi vil alle sammen gerne være "Fritzie"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 dec 2016 10:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 dec 2016 17:25
Indlæg: 28
Ok tak. Jeg tager det om nogle uger en dosis på 100ug-200ug og skriver herefter herinde om det gik godt eller dårligt så kan jeg dele min erfaring med jer som 14årig så lærer i også lidt om det siden i ikke vil kende/kender nogen der tager lad eller lign. Som 14årig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 dec 2016 11:50 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:28
Indlæg: 163
Kig på denne tråd: viewtopic.php?f=42&t=52835
De er 3-4 år ældre end dig, og har båret sig rimelig hovedløst ad. Dosis 300ug. Bemærk også jeg har pointeret overfor psykedeliskugle, at der ikke var styr på lortet, så det er altså ikke kun dig, der får "skældud". Deres trip kunne være gået alvorligt galt.
At du vil op at snuse til denne dosis (du nævner op til 200ug), endda som 14 årig, og dit første trip, er helt ude i hampen.

Kunne du ikke gøre os den tjeneste, at du betragter dig selv som forsøgskanin, men på samme måde som en stuntman eller moderne vovehals. De tager ingen unødvendige chancer, men sørger for at have styr på alle aspekter, og laver test-runs o.lign.
Jeg synes det er interessant, at en 14 årig prøver psykedeliske stoffer, men helt klart som microdosing på 5-10ug (hvor jeg er overbevist om at det er bedre end al den retalin (AKA: speed) der bliver proppet i halsen på tusinder af børn og unge med ADHD diagnose). Hvis du alligevel vil prøve tripdosis, så gør det forsvarligt, som en forsker/explorer/videnskabsmand ville gøre det. Start lavt, og forsøg dig frem. Når man tester substanser på forsøgsdyr, så starter man jo heller ikke med en vanvittig dosis, og trapper ned, for at finde dødelig dosis. Man starter nede fra, og bygger op, så man også kan observere virkning op til den dødelige dosis. Start lavt, og byg op. Og observér effekt og bivirkninger.

At du vil prøve psykedelika som 14 årig er én ting. At du vil springe ud i en spirituel dosis i første hug er noget helt helt andet. Det er en plan der KUN kan gå galt.

Tag nu bare 50ug MAX, og vær' godt forberedt.
Håber det går godt, og at du finder hvad du søger :hjerte:


P.S. Min søns kammarat på 19 år har lige været en tur forbi skadestuen, efter en LSD dosis på 200ug! Det er IKKE legetøj!!!


/priestie

_________________
Vi vil alle sammen gerne være "Fritzie"


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team