Hej psy
Det er egentlig en sjælden gang imellem, at jeg finder på, at indtage stimulanser. Men det sker, og jeg fortryder det som regel bagefter, da jeg ikke synes, at rusen er det værd, i forhold til de efterfølgende dage.
Men her sidder jeg halv smadret, efter en tur jeg havde fredag aften til lørdag morgen. Altså det var her, jeg indtog noget.
Jeg bliver ikke ramt særlig hårdt psykisk, men fysikken er langt fra så smooth, som den ellers plejer at være.
Jeg går meget op i, at holde mig sund og rask med Yoga, Meditation og generel mindfullnes, vandring(+25km hver weekend), også løber jeg som udgangspunkt to gange om ugen. Jeg går meget op i min kost, spiser øko og har lange perioder, hvor jeg ikke spiser rødt kød.
Siden sidst i august, har jeg skåret drastisk ned på mit indtag af narkotiske rusmidler, i håb om at opnå en større velvære i dagligdagen, som resultat af en sundere krop og bevidsthed. Jeg havde dog en lille fest i efterårs ferien, hvor jeg indtog lidt forskelligt, men siden da, har jeg ikke indtaget andet end pot og psykedelika. Og det har ændret en del på min daglige stabilitet, fokus, overskudt og velvære!
Men i dag føler jeg, at jeg er tilbage igen, hvor jeg startede i september. Fuck min krop er ynkelig, og mit fokus er ligemed nul. Jeg har prøvet at gøre, hvad jeg kan, for at komme mig hurtigst muligt, med lange gåture(yea right, men nu engang så lange som jeg er rustet til i øjeblikket), god mad osv.
Mit spørgsmål er egentlig, hvad I gør, for at få rusen til at overstige bivirkningerne. Hvad gør I, for at formindske nedturen mest muligt? Eller accepterer I bare, at nogle få timers velvære, koster lidt i den anden ende?
Stimulanser er klart det, der slider mit system mest, sammen med alkohol. Jeg prøver altid at spise godt på comedown, selvom det kan være svært. Jeg starter som oftest med frugt, for at sætte gang i appetitten, og går så over til noget tungt, som er nødvendigt for mig, hvis jeg skal drømme om at få noget søvn. Dette er selvfølgelig mest gældende for Amfetaminer, Kokain kan jeg både spise og sove på efter en time. Rent Kokain vel at mærke.
Derudover føler jeg altid et behov for olier efter en blæser, så jeg spiser altid en Avocado eller to på comedown, sammen med lidt Kokosolie. Det gør underværker, for min fysiske velvære. 5-HTP bruger jeg også efter behov.
Så fortæl endelig hvad I gør for at formindske nedturen, men også gerne hvad I fordriver nedturen med, da jeg keder mig, pga. manglende fokus til at gøre noget fornuftigt. Det er først i nat, at jeg har fået noget rigtigt søvn.
Btw. så tror jeg mit nytårs løfte vil være, at jeg ikke indtager flere stimulanser igennem 2017!
Goddag derude alle sammen, håber I har det godt