Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 08:18


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Nybegynder
Indlæg: 19 jan 2017 02:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 jan 2017 22:10
Indlæg: 5
Hey jeg er ny i alt form for stoffer men syntes det er på rette tide jeg får prøvet noget nyt.

Jeg har læst en del om xanax på det sidste, men kan ikke finde ud om det har et andet navn her i Danmark?

Men i det hele taget mangler jeg virkelig noget til og sparke en god weekend i gang



Tak på forhånd :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jan 2017 09:11 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2754
Hvis du skal sparke en god weekend i gang, er xanax nok ikke det du søger. Ved du, hvordan det virker på folk? Stoffet i xanax hedder alprazolam i øvrigt.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jan 2017 12:35 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Der er sikkert nogle der er uenige men jeg mener brugen af benzodiazepiner skal holdes til et absolut minimum. Hvis du er ny til "stoffer" så er det jo svært ikke at anbefale cannabis som et godt sted at starte, det er et relativt sikkert stof, det er tilgængeligt og så er det bare lækkert generelt, selv for garvede brugere.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jan 2017 12:45 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Hvis du er fornuftig, så venter du med at tage stoffer til du er 18 år. Før er det ikke på tide efter min mening. Jeg ved godt at der er mange, der begynder i en meget tidlig alder, men hvorfor kopiere andres fejl?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jan 2017 13:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:28
Indlæg: 163
Hej $uicidekid,

Kan du fortælle lidt mere om dig selv, og hvad du helt præcis mener med at "sparke en god weekend i gang"? Mig bekendt, sparker benzo'er (xanax) altså ikke gang i noget, tvært imod :)

Hvor gammel er du? Hvordan er din nuværende situation i livet? Hvad har du prøvet før?

Og kig evt. lige forbi her: viewtopic.php?f=2&t=52789



/priestie

_________________
Vi vil alle sammen gerne være "Fritzie"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jan 2017 16:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 jan 2017 22:10
Indlæg: 5
Jeg er 18 år gammel og flyttet i hus for mig selv, så der er god nok plads til og have en god weekend.
jeg har prøvet hash og mdma 1 gang hver men det er også det, jeg er ikke den store ryger så vil nok helst tage piller.

Og med en god weekend mente jeg bare, måske et trip.


-$uicidekid


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jan 2017 17:25 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 nov 2009 01:14
Indlæg: 186
Xanax er markedsført i Danmark som Alprox og Alprazolam.. Det aktive stof er som nævnt Alprazolam. Du får ikke et decideret trip ud af det, men vil blive afslappet og evt. opleve eufori. Men pas på! Benzodiazepiner er meget vanedannede og abstinenserne er ikke for sjov.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jan 2017 08:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 jan 2017 22:10
Indlæg: 5
Er det det værd? eller skal jeg bare holde mig væk og evt. noget der er bedre og prøve så?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jan 2017 09:14 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Øl og fisse.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jan 2017 09:19 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2485
Geografisk sted: Inside the animal
Jeg vil anbefale dig, at prøve noget andet.
En kop the og nogle damer, måske?

De negative sider ved benzoer overskygger de positive generelt imho, men især når du er ung og uerfaren.

Kig omkring her på forum, der er masser af gode råd til de første gange med rusmidler

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jan 2017 11:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:28
Indlæg: 163
$uicidekid skrev:
Jeg er 18 år gammel og flyttet i hus for mig selv, så der er god nok plads til og have en god weekend.
jeg har prøvet hash og mdma 1 gang hver men det er også det, jeg er ikke den store ryger så vil nok helst tage piller.

Og med en god weekend mente jeg bare, måske et trip.


-$uicidekid

Tak for det.

Og hvad laver du til hverdag. Uddannelse, arbejder, eller hvad?
Kan du ikke uddybe lidt mere, hvad du mener med "en god weekend"?

Vil du ligge og stirre op i loftet, med en behagelig fornemmelse i krop og hoved?
Vil du danse 24 timer i træk, med euforisk følelse?
Vil du have energi og overskud, og føle dig på toppen?
Vil du have et psykedelisk trip, med de ting det indebærer?
Vil du bare udforske rusmidler og prøve dig frem?

Der er jo mange opfattelser af hvad der er en god weekend. Det kunne også være du mener at "en god weekend", er en weekend hvor du har prøvet et nyt rusmiddel.

Jeg vil klart anbefale et af de traditionelle psykedeliske stoffer (psilocybin(svampe), DMT, meskalin, LSD), da det rent fysiologisk er sikkert at bruge, og uden risiko for vanedannelse, i traditionel forstand, i hvert fald. Men din relativt lave alder betinger, at du starter yderst forsigtigt ud mht. dosis.
Cannabis er også anbefalelsesværdigt, da der heller ikke er den store fysiologiske risiko ved det, men jeg ved ikke om det er denne rus, du søger.

Tjek lidt rundt her på psychedelia og på nettet generelt, og se om psykedelika kunne være en idé, men jeg er ikke sikker på det er sådan noget du er ude efter.

Hvorfor er du overhovedet kommet på Xanax? Har du fået det anbefalet, eller hvad?

Uanset hvad, så skal du have styr på dit shit.
Tjek ind her på psychedelia, og får råd og vejledning af de mange erfarne brugere, når du har lidt bedre idé om hvor du vil hen.


/priestie

_________________
Vi vil alle sammen gerne være "Fritzie"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jan 2017 11:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 jan 2017 22:10
Indlæg: 5
Går i skole til hverdag og det er sådan set det, vil gerne få en grineren følelse i kroppen og måske følge jeg flyver.


Gad godt prøve et Lsd trip og har læst en smule på det, men af alle mine kammerater som jeg har snakket med det om siger jeg skal holde mig for lsd og måske prøve speed eller kokain.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jan 2017 13:19 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:28
Indlæg: 163
Hvad begrunder dine kammerater deres LSD advarsler med?

Kokain og amfetamin vil ikke få dig ud af "flyve", men kan selvfølgelig give dig en stor lethed i kroppen. Og det er begge dele stoffer der nemt kan stikke af med dig, men jeg har aldrig prøve nogen af delene. Andre må lige opdatere på det.

Normalt anbefaler jeg ikke psykedeliske stoffer til unge under 20 år. Men hvis du holder dig til lave doser, vil jeg tro de vil kunne give dig noget af det du efterlyser.
Jeg vil tro en lave svampedosis vil være interessant for dig. Hvis du holder dig til Level 1 eller 2 ud fra denne beregner, kan det ikke gå helt galt.
Første gang du prøver det, skal du være godt forberedt, og ikke planlægge at feste, men derimod planlægge det så du er sammen med en du er tryg ved, der kan tripsitte dig, og ellers tager det helt roligt.
Du kan se hvad selv en mindre svampedosis gjorde ved mig her. Så vær yderst varsom!


/priestie

_________________
Vi vil alle sammen gerne være "Fritzie"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jan 2017 14:29 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Du siger du gerne vil have en "grineren følelse i kroppen" og føle du flyver. Gav MDMA dig ikke nogenlunde dette?
For så skulle du måske bare prøve med MDMA igen. Husk alle forholdsreglerne med nogle månederes pause mellem hver tur, mad, søvn osv. :)

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2017 01:02 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 jan 2017 22:10
Indlæg: 5
Jo det gjorde men ville måske gerne prøve noget nyt, mere derfor jeg spurgte og ville også lige høres folks meninger. Da mange af jer nok er en del klogere på det her punkt end jeg er.

En anden ting jeg ville spørge om er hvad musik folk høre når de er på de forskellige ting?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2017 14:48 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Det kommer jo meget andet på hvad man har taget.
Jeg har mest gjort mig i ketamin det sidste års tid, hvor jeg synes noget viiirkelig langsomt og stille musik virker bedst. Bluetech, thievery corporation, carbon based lifeform er noget af det jeg har hørt. Men nogle af dem jeg har taget ketamin med har haft mere lyst til noget lidt hårdere techno.
Nytårs aften satte vi Hava Naglia på og tog derefter en ballon lattergas, imens på ketamin. Det var også en ret spøjs oplevelse. :)

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team