Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 jul 2025 23:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har lige fået noget amfetamin (i form af speed paste) hjem fra dark net. Jeg købte af en respekteret køber, og mange har kommenteret produktet er rigtig godt. Det står til 72% renhed, men det regner jeg ikke med er sandt. Det er næsten helt hvidt, og meget fint, med en klar lugt jeg ikke kan beskrive. Det hverken lugter eller smager godt.

Jeg tørrede det ind pulver. Det mistede ca. halvdelen af vægten. Da jeg skulle prøve det blev jeg dog virkelig syg. Jeg tog omkring 30-40mg. oralt, og i starten var det en fed følelse, men efter omkring 2 timer blev jeg syg, nærmest som om jeg fik feber.

Under hele turen havde jeg en voldsom kvalme, og jeg kastede op et par gange, og svedte meget. Jeg drak nok vand, så det er ikke derfor. Jeg havde også spist godt før.
Jeg sov ikke hele natten, og var høj i omkring 15 timer.

Er dette normalt eller hvad kan der være galt?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lyder til at du simpelthen har fået for meget? 15 timers rus lyder godt nok af meget, så lidt mindre næste gang? Men nej, det lyder ikke normalt overhovedet.

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Er du vant til at tage amfetamin? Har oplevet det samme med nogle få folk, med meget potent speed, og ingen af dem var vant til at tage amfetamin.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Trekantsområdet
Har oplevet noget i den stil selv, med amf der skulle være super rent, men flere her på boardet mente at det var cuttet med MDPV, siden jeg fik det som jeg gjorde :)

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Trekantsområdet
https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... =4&t=43917

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."

Junior medlem

Ved ikke om det kan samlignes, men jeg har selv haft en mega ubehagelig oplevelse på amf.
Jeg begyndte pludselig at svede voldsomt og besvime kortvarigt. Ca hver gang jeg rejste mig op (uanset hvor langsomt jeg gjorde det) faldt jeg sammen og alt var sort nogle sekunder.

Og det var ikke en ret stor mængde. Tror desværre bare at der nogle gange kommer noget virkelig giftigt skidt i :(

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]