Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 00:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej folkens.

Jeg har siddet og researchet en del på lean, på det seneste, da jeg som tidligere sagt, gerne vil prøve noget nyt og mere holdbart i længden for mine penge.
Jeg tænkte om det kun er promethazine der kan bruges, eller om det er muligt, at bruge andre hostesafter? Jeg så noget der hedder Benzodiazepin, som også skulle have en sløvende/hypnotisk/afslappende (og andre) effekter. Der er også bromhexin. Eller er det helt umuligt?
Nu har jeg fået slettet min anden tråd under anskaffelse - spørgsmålet fra mig var, hvordan jeg skulle skaffe promethazine, når det er recept-pligtigt? Hvad skal jeg gøre?

Jeg bør nævne, at jeg har epilepsi, så hvor farligt ville det være for mig, at drikke lean? Bare en smule. Ikke i de mængder som feks. Lil Wayne drikker, men bare sådan hist og pist.

Andet info er velkommen.

Junior medlem

Mr. Gone skrev:
MrLean skrev:

Fotosensitiv mener jeg vidst. Men er det muligt, at lave lean på nogen af de andre hostesafter eller kan det ikke lade sig gøre, at lave sådan en drank?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Hvis vi er enige om, at lean er kodein og promethazin - så skal du jo finde ud af om der er andre præparater der indeholder det - kig på www.pro.medicin.dk, der finder du indlægssedlerne på en lang række præparater på det danske marked..

Pas på med hvad du laver, promethazin giver et meget uforudsigeligt synergisk forstærkning af både opioider og benzodiazepiner - mit klare råd, er at lade helt være med at kombinere ting du ikke aner en skid om - hovedet ud af røven, kend dit stof, ha' en dejlig dag!

Junior medlem

HopIFjordeN skrev:
Hvis vi er enige om, at lean er kodein og promethazin - så skal du jo finde ud af om der er andre præparater der indeholder det - kig på http://www.pro.medicin.dk, der finder du indlægssedlerne på en lang række præparater på det danske marked..

Pas på med hvad du laver, promethazin giver et meget uforudsigeligt synergisk forstærkning af både opioider og benzodiazepiner - mit klare råd, er at lade helt være med at kombinere ting du ikke aner en skid om - hovedet ud af røven, kend dit stof, ha' en dejlig dag!

Lyder fornuftigt - det vil jeg gøre :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]