Mr. Gone skrev:
Benzoen skrev:
Jeg tror haveringstiden er forholdsvis lang, til sammenligning, får du langt mere/bedre virkning ved at tage en imoclone/imovane/imozop 7,5 mg, det er godt nok en indslumringspille, men halveringstiden er meget meget kortere og virkningen er derfor mere mærkbar.
Jeg har lidt af angst/paranoia/forfølgelsesvanvid, og været oppe på 2x15 mg oxapax 3 gange dagligt og 2 imoclone 7,5 mg. til natten og jeg synes ikke at oxapax virkede synderligt godt.
Der er også forlydender om at rivotril 6 mg. skulle slå meget hårdere kontra oxapax 15 mg.
Vil tilegne det den kortere halveringstid, ihvertfald på Imoclonen, kender ikke rivotril, men vil gerne prøve dem.
Dårligt råd IMO. Zopiclon kan godt have nogle ret uhyggelige bivirkninger. Det er desuden heller ikke et benzodiazepin, og trådstarter skriver ikke hvorfor h*n bruger oxazepam, så har svært ved at forstå du anbefaler et z-drug.
Clonazepam er langt mere potent pr. vægt end clonazepam er. 6 mg clonazepam er en høj dosis i modsætning til 15 mg oxazepam hvilket svjv. er den laveste styrke de bliver solgt i i DK.
For mit vedkommende er der ingen rus at hente i oxazepam, kun lidt hvis det blandes med cannabis, men jeg har aldrig taget stoffet medicinsk.
TS:
Halveringstiden er 10 timer, så det er ret hurtigt elimineret.
Så hvis du døjer med hård angst synes jeg du skal bruge dem til det indtil en anden bedre løsning er fundet, ellers ser jeg ingen grund til at tage dem

Tak for nogle gode svar, lider ikke af hård angst bare en mild slags, som kommer fra min autisme .
Så tager sjældent medicin kun i svære situationer eller for en hård trist dag, hvor angsten sidder tungt i min krop..
Så en mild form for Benzoer er det jeg søger, og kan forstå at Oxapax er fint nok så i den ende. De virker fint nok på mig, nogle gane kan en halv pille gøre det..