Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 apr 2024 00:47


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 04 feb 2017 02:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 jul 2016 13:15
Indlæg: 3
Mig og min kæreste kunne godt tænke os at prøve en Contalgin blæser.
Min kæreste har egentlig aldrig tager mange piller så han har vel nul tolerance ?!
Men jeg selv har taget mange smertestillende, dog kun oralt, så har en del tolerance
Vi har også tager en del Coke igennem tiden, og vi sidder også på Coke nu,ved ikke om det har nogen indvirkning på dosen.

Men hvordan gør vi det bedste ? Og får mest ud af det?
Snifning er ikke en mulighed.. og vi ville klart fortrække at drikke det, ift det vi har læst os frem til herinde.

Hvordan, hvormeget og hvorledes? :D

God weekend!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 feb 2017 09:16 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 dec 2014 23:50
Indlæg: 228
Geografisk sted: Nordjylland
...


Senest rettet af Freidrich Gauss 14 jul 2018 10:00, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 feb 2017 09:58 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
Jep gå i seng - dårlig ide at blande de to ting


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 feb 2017 10:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 jul 2016 13:15
Indlæg: 3
Det var simpelthen bare det vi ville vide.. vi søgte og søgte, men fandt desværre ingenting.

Og undlad venligst åndssvage kommentarer. Søgen af erfaring, er vel det forummet er her for?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 feb 2017 13:36 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 okt 2009 20:33
Indlæg: 732
Geografisk sted: Agrabah
Det er lige præcis det det er. Vi kan dog godt være lidt en indspist klub nogen gange, dem der har været her i et par år, er selv skyldig i det fra tid til anden, vi har bare set nogen spørgsmål og problemstillinger så mange gange at det hænger os ud af halsen, men det skal du ikke tage dig af, bare tag det med et gran salt ,det lyder jo til at du prøvede selv først.

_________________
"It's not the drugs. Diarrhea is hereditary, it runs in your genes"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 feb 2017 20:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 jul 2016 13:15
Indlæg: 3
Vi prøvede at læse os frem, men der er så mange forskellige svar og så var der alligevel
Nogle ting der ikke var besvaret "ordenligt" så man ikke var i tvivl om noget :) - da vi ikke alligevel har en smule respekt og gerne vil gøre det ordenligt... og bedst muligt :)

Og så det der med "gå i seng" - altså hvorfor ? Hvorfor så overhovedet bruge sin tid på at "svare" det er bare flabet og unødvendigt :) og det kunne resultere i atju tog et dumt valg og bare gjorde det og det endte galt ..::


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 feb 2017 23:47 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 nov 2009 01:14
Indlæg: 186
Glad for at du spørger inden I bare kaster jer hovedløst ud i det. Det er trods alt det som boardet er her for.

I MÅ IKKE GØRE DET

Det I er ved at bevæge Jer ud kaldes også for en speedball, prøv at slå det op.

Det kan have fatale konsekvenser, da hjernen skiftevis sender signaler til hjertet om at slå hurtigere og langsommere, hvilket kan resultere i et hjertestop.

Jeg tvivler på, at det vil ske her. Men hvorfor tage chancen? Nyd morfinen rent en dag, hvor ingen af jer har andet i systemet og nyd det i rolige omgivelser uden forstyrrelser.

Da din kæreste ikke har nogen tolerance vil jeg råde ham til højst at tage 50 mg, evt. starte med 30 mg og bygge langsomt op, hvis effekten udebliver. Jeg vil som erfaren bruger af morfika råde Jer til ikke at gøre dette til hverdagsting, da den psykiske afhængihed kommer snigende hurtigt.

God aften til Jer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 feb 2017 23:54 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
30 mg er nok lidt i overkanten af hva jeg ville starte med at anbefale til kæresten.
Kommer self lidt an på størrelse.
Start med 10 mg der kan altid redoseres.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 feb 2017 13:56 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
DXM (håndkøb i tyskland) skulle også være med til at holde ens tolerance nede, har værtfald læst en del rapports omkring med folk der tager 30mg DXM hver gang de dosere opiater, for at holde tolerancen nede, men hæng mig ikke op på hvorvidt det virker eller ej.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 feb 2017 18:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Fudge: Det er korrekt. De fleste NMDA-antagonister hæmmer/modvirker opbygning af tolerance. Dextromethophan er et eksemplar, som virker ganske fint til formålet, og det er tilgænggæld heller ikke særligt svært, at få fingrene i. Man skal dog lige bide mærke i, at det drejer sig om fysisk tolerance, og man kan på den måde undgå fysiske abstinenser til en vis grad.
Derudover virker NMDA-antagonister, som potentiatorer eller potent-forstærkere af de virkningsmæssige egenskaber af opiater.
Psykisk udvikling af tolerance, og lack af eufori ved varigt misbrug kan IKKE hæmmes af NMDA-antagonister.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 feb 2017 22:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 nov 2016 23:52
Indlæg: 14
Har ikke den store erfaring med pillemisbrug, men vil bare lige ligge en lille advarsel.

Jeg er i misbrugsbehandling pt. og faldt i en aften med kokainen, hvor jeg får nogle mehadon, oxycontin og ketogan piller af en veninde, for at falde i søvn.

Efter at have indtaget 20 mg Methadon, får jeg høj feber, over 40 grader, besvimer ned af nogle trapper, kaster op, besvimer igen og begynder at få alvorlige halucinationer, det bliver så slemt at jeg sidder og skælder en vasketøjskurv ud og jeg ser og snakker med 4 personer der er inde i min stue.

Heldigvis kommer min mor forbi og opdager det og kører mig på psykiatrisk!

Har taget vanvittige mængder af kokain og Extacy gennem tiderne, men de opiater der, de var sgu ved at slå mig ihjel.. MEGET ubehagelig oplevelse


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2017 16:54 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Din oplevelse kan ligesåvel skyldes andre underliggende omstændigheder end blot metadonen og/eller de andre indblandede stoffer.
Desuden er 20 mg metadon overkill, når man ingen tolerance har, så ja heldigt at din mor dukkede op!
Hvad er det for noget misbrugsbehandling du er i?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 69 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team