Jeg har i noget tid studeret lidt DMT på nettet. Både videoer, trip rapporter, virkning osv. Og jeg kunne virkelig godt til mig at prøve det.
Det lyder vildt spændende. Hvad folk har oplevet. Både ved at se geometriske former og mønstre. Og enda hvis man "bryder igennem" Og kan møde uforklarlige "entities" som de kalder dem osv.
Jeg kan i forvejen rigtig godt lide virkningen af LSD og Svampe., derfor finder jeg det intresant at prøve DMT.
JA jeg har læst at DMT er virkelig et kraftigt stof.
Personlig er jeg en glad person der ikke fejler noget, har psykiske problemer eller har mørke tanker som kan lede mig trække mig dybt ned og blive bange.
F.eks første gang jeg prøvede LSD var til en udendørs Hardcore festival med omkring 25000-30000 mennesker med højt musik over alt. Perfekt oplevelse! Selvom folk siger det er vigtig at sidde hjemme, eller gå tur uden for stille og roligt. Så derfra synes jeg at jeg har et rimlig stærkt sind til at prøve DMT.
Da venner og folk jeg har sagt det til kan simpelhen ikke fatte jeg kunne gå rundt på LSD til de fester. Det ville de absolut ikke kunne.
Dog vil jeg nok vælge at sidde i et stille miljø med et par venner den dag jeg får chancen at prøve DMT.
Derfor vil jeg egentlig bare høre hvad andre danskere har prøvet / oplevet eller få nogle råd?