Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 apr 2024 03:27


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 feb 2017 00:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 feb 2017 00:13
Indlæg: 14
Geografisk sted: Kolding
Hey guys :)

Okay, jeg er rimelig ny herinde, og jeg håber ikke jeg (træder)? nogen over tæerne eller spørger om noget forkert/ulovligt.

Jeg er lige blevet præsenteret for deepweb. Jeg har fulgt alle instrukserne (tror jeg) ang anonymitet. Men igen, jeg er ny, og jeg vil gøre det rigtig for ikke at blive sporet.

Det handler egentlig i bund og grund om nogen virkelig lækre 2cb piller jeg vil have fat i. Jeg snakker om de blå +-, og champagne flaskerne (20) mg. Jeg vil gerne købe 5 stk hjem.

MEN! Jeg tør simpelthen ikke. Jeg VIL have fat i dem, fordi jeg har prøvet dem og de er SÅ gode. Jeg er ikke interesseret i andet og hvis jeg vælger at bestille dem vil det kun være et par styk af gangen.

Er der nogen der har prøvet at bestille før, som kan fortælle mig om risiciene ved det? Jeg har hørt man kan få bøder, men kan man evt få pletter på straffeattesten, eller lign?

Det ville være SÅ forfærdeligt, hvis politiet dukkede op på min adresse, da min far er politimand og min mor er læge. (i know, det er forfærdeligt)

De kunne aldrig finde på at kigge min post, men hvis man får bøden, er det så et brev fra politiet man får?

Hvad ville bøden ca være på?

Min kammerat bestilte nok 20-30 stk hjem derfra, og de BLEV taget i tolden. Dog fik han dem alligevel. Jeg ved ikke om han bare var heldig, eller om told ikke rigtig vidste hvad det var.

Hvis der er nogen der kan give mig nogen tips g tricks ville jeg virkelig blive lykkelig. Jeg er helt forelsket i dem, og MÅ bare have fingrene i dem igen.

Jeg kunne altid få ham til at bestille dem hjem til mig, men det synes jeg ikke er fair for ham.

Håber nogen kan hjælpe, gerne med måske historier og erfaringer, behøves ikke nødvendigvis være 2cb, men alt andet også.

xx
Russian madness

_________________
Crazy russian forest&hitech lover


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 feb 2017 12:56 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Uanset hvor anonym du er på internettet, er der altid en vis risiko for at brevet bliver taget i tolden. Hvis det kommer fra Holland er risikoen forøget, fordi politiet har særlig fokus på Holland. Bestil derfor aldrig stoffer fra Holland. Hvis du bestiller fra andre lande, så vil jeg vurdere at risikoen for at brevet bliver taget er højst 5 %. Skulle det ske, får du en bøde på 3000 kr.

Det er meget forskelligt hvordan politiet henvender sig. Det kan være at de ringer til dig, møder op på din adresse, eller sender dig et brev/email. Det er ikke til at vide.

Der er kun én sikker måde at bestille stoffer på internettet, nemlig at lade en anden gøre det for dig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 feb 2017 14:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 feb 2017 00:13
Indlæg: 14
Geografisk sted: Kolding
Enspænderen skrev:
Uanset hvor anonym du er på internettet, er der altid en vis risiko for at brevet bliver taget i tolden. Hvis det kommer fra Holland er risikoen forøget, fordi politiet har særlig fokus på Holland. Bestil derfor aldrig stoffer fra Holland. Hvis du bestiller fra andre lande, så vil jeg vurdere at risikoen for at brevet bliver taget er højst 5 %. Skulle det ske, får du en bøde på 3000 kr.

Det er meget forskelligt hvordan politiet henvender sig. Det kan være at de ringer til dig, møder op på din adresse, eller sender dig et brev/email. Det er ikke til at vide.

Der er kun én sikker måde at bestille stoffer på internettet, nemlig at lade en anden gøre det for dig.

Årh nej, så bøden er på 3000 uansæt hvad og mængde? Og tusinde tak for svar!

_________________
Crazy russian forest&hitech lover


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 feb 2017 14:20 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Nej, de 3000 kr. er den laveste bøde, fordi du kun bestiller en lille mængde, og fordi det er første gang du bliver taget. Det kan blive meget dyrere, hvis du bestiller en større mængde, eller hvis du bliver taget flere gange.

Nu bliver jeg lidt i tvivl om hvor grænsen er for 2cb-piller. Måske er grænsen helt nede ved 3 piller. I så fald får du en bøde på 6000 kr. Regn med 6000 kr. for en sikkerheds skyld.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 feb 2017 14:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 feb 2017 00:13
Indlæg: 14
Geografisk sted: Kolding
Hold da op :( dyr fornøjelse.. Hvis jeg bestiller fra England, er der mindre risiko??

_________________
Crazy russian forest&hitech lover


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 feb 2017 15:00 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Ja.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 feb 2017 17:17 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Det er ikke fair overfor dine forældre det der. Dem der ejer ens tag skal vide hvis man bestiller stoffer!!!! Vent til du er flyttet hjemmefra så er du også gammel nok!

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 feb 2017 17:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 feb 2017 00:13
Indlæg: 14
Geografisk sted: Kolding
Hector Salamanca skrev:
Det er ikke fair overfor dine forældre det der. Dem der ejer ens tag skal vide hvis man bestiller stoffer!!!! Vent til du er flyttet hjemmefra så er du også gammel nok!

Jeg er enig :-)

Dog bor jeg i en tilbygning til deres hus, som dog stadig er mit eget, og så alligevel ikke, hvis det giver nogen mening. Derfor, har jeg ingen andre steder jeg vil kunne få sendt det til. Og som skrevet, vil jeg hellere selv løbe risikoen end at mine venner skal stå med skraldet.

_________________
Crazy russian forest&hitech lover


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 feb 2017 17:39 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Jeg skal ikke spille hellig, har fået tilsendt ting mens jeg har boet hjemme, men jeg har også været ærlig over for mine forældre og sagt at skulle der blive noget ville jeg tage det fulde ansvar, det sidste du vil have er at politiet står med en ransagningskendelse og vender hele lortet op og ned, det tvivler jeg stærkt på dine forældre ville være glade for.

Hvis du ikke er voksen nok til at snakke om det med dem ville jeg kraftigt fraråde dig at gøre det, ikke kun for din egen skyld, men så særlig også for deres, alt andet er sgu for tarveligt over for dem.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 feb 2017 20:18 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Undgå at bestille piller eller kapsler. Det er vist noget med at nogle breve bliver scannet og piller slår ud så vidt jeg har forstået. Har fået taget mange piller man meget sjældent pulver. Du kan altid lære at dosere din 2cb med en ordenlig vægt hen ad vejen,


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 feb 2017 20:55 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Interessant. Det vil jeg tage til efterretning. Men jeg køber alligevel altid pulver, fordi jeg så har bedre styr på hvor stor en dosis jeg tager.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 feb 2017 20:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 feb 2017 00:13
Indlæg: 14
Geografisk sted: Kolding
Nafets skrev:
Undgå at bestille piller eller kapsler. Det er vist noget med at nogle breve bliver scannet og piller slår ud så vidt jeg har forstået. Har fået taget mange piller man meget sjældent pulver. Du kan altid lære at dosere din 2cb med en ordenlig vægt hen ad vejen,

Hvad har du betalt i bøder?? Og tusinde tak for hjælp!

_________________
Crazy russian forest&hitech lover


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 feb 2017 19:15 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Jeg har gået 5 gange fra Kina måske 10 gange fra Sverige, aldrig haft problemer. De tider er forbi for mig men risikoen er stor ved Kina. De pakker det total genialt, jeg tror det går lige igennem scanning. Men du løber en stor risiko uden for EU.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 feb 2017 20:54 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Den her tråd egner sig bedre i anskaffelse & jura afdelingen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 feb 2017 22:52 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Kittycat1604 skrev:
Nafets skrev:
Undgå at bestille piller eller kapsler. Det er vist noget med at nogle breve bliver scannet og piller slår ud så vidt jeg har forstået. Har fået taget mange piller man meget sjældent pulver. Du kan altid lære at dosere din 2cb med en ordenlig vægt hen ad vejen,

Hvad har du betalt i bøder?? Og tusinde tak for hjælp!


Ingenting, fik breve som sagde at jeg ikke måtte bestille disse slags piller fordi det var medicin. Benzoer/modafinil osv. Andre gange fik jeg breve som sagde at vi har fundet svampe og ikke gider gøre noget ved det. Blev engang ringet op angående ketamin også som jeg benægtede så den var ikke længere. Dog tog de 3 kg kratom også uden bøde eller dom men fik godt nok noiarn på om de ville komme forbi og snuse. Jeg fjernede alt og gemte det de mest diskrete steder og sørgede for at jeg ikke havde TOR browser eller pgp-encryption på min pc, og var ikke helt fan af folk som bankede på uanmeldt i den periode kan jeg huske.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 feb 2017 23:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 feb 2017 00:13
Indlæg: 14
Geografisk sted: Kolding
Nafets skrev:
Kittycat1604 skrev:
Nafets skrev:
Undgå at bestille piller eller kapsler. Det er vist noget med at nogle breve bliver scannet og piller slår ud så vidt jeg har forstået. Har fået taget mange piller man meget sjældent pulver. Du kan altid lære at dosere din 2cb med en ordenlig vægt hen ad vejen,

Hvad har du betalt i bøder?? Og tusinde tak for hjælp!


Ingenting, fik breve som sagde at jeg ikke måtte bestille disse slags piller fordi det var medicin. Benzoer/modafinil osv. Andre gange fik jeg breve som sagde at vi har fundet svampe og ikke gider gøre noget ved det. Blev engang ringet op angående ketamin også som jeg benægtede så den var ikke længere. Dog tog de 3 kg kratom også uden bøde eller dom men fik godt nok noiarn på om de ville komme forbi og snuse. Jeg fjernede alt og gemte det de mest diskrete steder og sørgede for at jeg ikke havde TOR browser eller pgp-encryption på min pc, og var ikke helt fan af folk som bankede på uanmeldt i den periode kan jeg huske.



Hvor længe er det siden?? Haha ja det forstår jeg godt!

_________________
Crazy russian forest&hitech lover


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2017 14:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 nov 2017 20:57
Indlæg: 5
Nogen der ved om man kan få en plet på sin straffeattest hvis man bestiller adrafinil fra udlandet og det bliver taget i tolden?
Adrafinil er i visse lande i EU ikke ulovligt som fx England som jeg overvejer at bestille fra :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2017 23:47 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Hvis det er ulovligt i danmark kan du få en bøde. Får du en bøde får du også en plet på din straffeattest.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 95 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team