Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 19:17


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 feb 2017 00:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 feb 2017 00:13
Indlæg: 14
Geografisk sted: Kolding
Som overskriften nok fortæller, så er jeg blevet allergisk overfor ketamin.
Det er egentlig ret så nederen, fordi ketamin var og er det jeg elsker allermest. Jeg har dog indtaget rigtig meget i løbet af flere år, og aldrig haft problemer.

Det første år havde jeg ingen problemer. Det var 2. år, hvor det virkelig begyndte at gå ned ad bakke. Det startede ud med at min næse konstant stoppede FULDSTÆNDIG til. Ikke bare en smule, men så meget at den var stoppet godt og grundigt et par uger efter. Jeg prøvede alt, næsespray, saltvandspray, næsehorn, you name it. INTET virkede. På trods af det, blev jeg alligevel ved. I min venne gruppe gjorde de altid grin med mig, fordi min næse altid var stoppet. Jeg valgte at være ligeglad i ca et halvt år, og det blev kun værre og værre. Jeg tog til øre/næse/hals læge, men undlod at fortælle ham hvad jeg faktisk i virkeligheden "brugte" min næse til. Men - jeg fik taget en masse tests, og det resulterede i at jeg nu har en kronisk næsehuleinfektion. Jeg skal ikke kunne sige om det er pga dét, men det mistænker jeg.

Jeg holdte så en pause på ca 3 måneder. Efter de 3 måneder, sugede jeg en streg ketamin på ca 0.5 gr. Det skal lige siges, at jeg sagtens har kunne tage 1 gr og over, da jeg har indtaget så meget før i tiden.

Der skete det, at der INTET skete. Jeg blev påvirket, men kun i hvad, 2-3 minutter. Jeg var vildt overrasket og samtidig irriteret, for det var sket mange gange før. Så jeg tænkte nå, lad mig bare prøve 1 gr så.

INTET... Det der skete, var at jeg fik det vildeste nyse anfald. Jeg nyste nok 14 gange i streg (uden overdrivelse). Mine øjne svulmede op, tårerne fløj ned af kinderne og jeg begyndte at klø forskellige steder.
Min næse lukkede sig HELT sammen, og denne gang var det slemmere end nogensinde før. Jeg kunne slet ikke trække vejret, og jeg svulmede op til dobbelt størrelse. Efter 3-4 minutter er jeg rød over HELE kroppen, jeg har udslæt over det hele, og det kløede så meget at jeg var ved at kradse mig til blods.
Kort sagt, jeg har aldrig prøvet noget lign.

Jeg ringede til vagtlægen med det samme, og han sagde jeg skulle møde op på skadestuen ASAP.
Jeg blev kørt til skadestuen, og måtte få flydende antihistamin skudt ind.

Jeg fik så at vide, at det var en af bivirkningerne ved ketamin. Dog var det den mest sjældne, kun set hos 0,01 procent. Jeg måtte tage hjem igen efter jeg kom tilbage til min egen størrelse, og fik at vide jeg skulle tage til læge hurtigst muligt. Idiot jeg er, har jeg stadig ikke været afsted.

Er der ANDRE der har oplevet det samme som mig? At de er allergiske overfor ketamin? Hvordan kan de seriøst ske? Jeg elsker ketamin, især fordi jeg synes det forstærker mange ting, såsom syre, svampe etc.

Men nu tør jeg jo self ikke gøre det mere, da det var så slemt sidste gang. Var det virkelig sidste gang jeg fik lov til at nyde ketamin?

Tak fordi i læste med på min kæmpe roman

xx
Russian madness

_________________
Crazy russian forest&hitech lover


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 feb 2017 02:36 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
En af mine gode venner har haft lignende symptomer og han var også rigtig glad for ketamin. Det var dog ikke så slemt, at han fik en direkte allergisk reaktion af det. Men det lyder imo som noget sketchy ketamin du suger.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 feb 2017 09:40 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 jan 2014 00:49
Indlæg: 56
Jeg har allergi overfor ketamin,
havde en periode på 3 måneder hvor jeg sugede stort set dagligt.
Efter der kom en tørke på ketamin hvor man ikke kunne få fat på det var der selvfølgelig ikke noget at gøre end at lade vær.
Da det så kom frem igen prøvede jeg selvfølgelig en god line, dog ikke 0,5 men det resulterede i at jeg også fik totalt nyse anfald og min næse lukkede også helt sammen, fik dog ikke alt det der med kløe og blev rød osv.
Jeg har så efterfølgende til morgenfester osv prøvet med mindre streger og nærmest minimale streger, uanset hvor lille en streg jeg tager
så får jeg det samme nyse anfald og min næse lukker helt sammen så jeg ikke engang kan suge min egen pose Kokain.
Det har bare gjort at jeg ikke engang gider at prøve mere så jeg er færdig med Ketamin.

Måske kan det være at grunden til du fik den der vilde allergiske reaktion er fordi du tog så stor en dose men ved det ikke.

Har ikke selv været til lægen og få det tjekket.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 feb 2017 15:15 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 feb 2016 06:44
Indlæg: 123
Du kunne altid skifte til mxe, har dog ikke selv prøvet det men har en ven der er foretaler for det. Og det skulle vist minde lidt om ketamine på nogle punkter og det har også en længere virkningstid. Det sikkert også svært at skaffe.

Men du skal ihvertfald stoppe med ketamine med det samme for det der lyder ikke for sundt for din krop. Held og lykke


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 feb 2017 15:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 feb 2017 00:13
Indlæg: 14
Geografisk sted: Kolding
Mondaymonday skrev:
Jeg har allergi overfor ketamin,
havde en periode på 3 måneder hvor jeg sugede stort set dagligt.
Efter der kom en tørke på ketamin hvor man ikke kunne få fat på det var der selvfølgelig ikke noget at gøre end at lade vær.
Da det så kom frem igen prøvede jeg selvfølgelig en god line, dog ikke 0,5 men det resulterede i at jeg også fik totalt nyse anfald og min næse lukkede også helt sammen, fik dog ikke alt det der med kløe og blev rød osv.
Jeg har så efterfølgende til morgenfester osv prøvet med mindre streger og nærmest minimale streger, uanset hvor lille en streg jeg tager
så får jeg det samme nyse anfald og min næse lukker helt sammen så jeg ikke engang kan suge min egen pose Kokain.
Det har bare gjort at jeg ikke engang gider at prøve mere så jeg er færdig med Ketamin.

Måske kan det være at grunden til du fik den der vilde allergiske reaktion er fordi du tog så stor en dose men ved det ikke.

Har ikke selv været til lægen og få det tjekket.


Det samme skete for mig, men jeg blev jo ved, selvom jeg ikke kunne suge overhovedet.. Tror bare at det skete fordi nu sagde min krop bare fra..

_________________
Crazy russian forest&hitech lover


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 feb 2017 00:32 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2016 22:30
Indlæg: 109
En ketamin streg på 0,5 og op til 1 g per streg.? Det lyder som en dans med døden. Man kan squ da ikke sniffe så store mængder på engang . Så har det da været blandet halvt op med sukker..

Jeg har fået noget allergi af en slags på kokain. Tager jeg bare en enkelt streg kokain får jeg helt til stoppet næse i flere dage op til uger, og nyser os 6-7 gange i træk konstant. Ligesiden har jeg haft problemer med næsen den er tilstoppet uden snot, har os prøvet næsehorn alle slags næsespray , være til øre næse hals læge intet har virket:(

_________________
Everything will be okay in the end.
If it´s not okay, it´s not the end.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 feb 2017 08:47 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Goose89 skrev:
En ketamin streg på 0,5 og op til 1 g per streg.? Det lyder som en dans med døden. Man kan squ da ikke sniffe så store mængder på engang . Så har det da været blandet halvt op med sukker..
:(


Det kan man faktisk godt - og de gange jeg har gjort det har det ikke været andet, end rent ketamin - det er voldsomt ja, men kender flere der kan have det i tuden.. (tolerance spiller helt bestemt ind her!!!)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 feb 2017 16:02 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2016 22:30
Indlæg: 109
HopIFjordeN skrev:
Goose89 skrev:
En ketamin streg på 0,5 og op til 1 g per streg.? Det lyder som en dans med døden. Man kan squ da ikke sniffe så store mængder på engang . Så har det da været blandet halvt op med sukker..
:(


Det kan man faktisk godt - og de gange jeg har gjort det har det ikke været andet, end rent ketamin - det er voldsomt ja, men kender flere der kan have det i tuden.. (tolerance spiller helt bestemt ind her!!!)


Der kan man bare se, man lære noget nyt hverdag.:D

_________________
Everything will be okay in the end.
If it´s not okay, it´s not the end.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 feb 2017 17:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 feb 2017 00:13
Indlæg: 14
Geografisk sted: Kolding
Goose89 skrev:
En ketamin streg på 0,5 og op til 1 g per streg.? Det lyder som en dans med døden. Man kan squ da ikke sniffe så store mængder på engang . Så har det da været blandet halvt op med sukker..

Jeg har fået noget allergi af en slags på kokain. Tager jeg bare en enkelt streg kokain får jeg helt til stoppet næse i flere dage op til uger, og nyser os 6-7 gange i træk konstant. Ligesiden har jeg haft problemer med næsen den er tilstoppet uden snot, har os prøvet næsehorn alle slags næsespray , være til øre næse hals læge intet har virket:(


Jeps, det er muligt.. Har suget ketamin stort set hver weekend i to år, så min tolerance var blevet bygget godt op..

_________________
Crazy russian forest&hitech lover


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Lubo og 53 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team