Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 06:08


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 feb 2017 23:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 feb 2017 23:09
Indlæg: 2
Hej alle i kloge hoveder!

To kammerater og jeg skal prøve LSD for første gang her på onsdag i vinterferien. Vejrguderne er vidst med os, da metrologerne har spået om solskin, så dette er dejligt!

Vi er alle 20 år og har alle haft oplevelser med svampe 3 gange forinden dette trip - med hinanden. Vi har planlagt at tage det kl. 10-11 om formiddagen, for at få mange lyse timer med.

Har i nogle forslag til hvad vi kunne lave? og eventuelle gode råd?

Tænker at en dose på 100 pr. mand ville være ansvarligt?

Tak på forhånd! :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 feb 2017 00:54 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 jan 2010 22:54
Indlæg: 221
100 ug lyder helt fint, især når i har lidt erfaring med den psykedeliske verden allerede :)

Jeg synes i skal pakke jer godt ind, pakke en taske med proviant og fornødenheder, og så tage ud på eventyr i noget smuk natur.
Jeg har ikke prøvet det, men tror det ville være fedt at flyve med drage hvis i har sådan en!

Det er ikke sikkert i har lyst til at være udenfor hele trippet, så en indendørs hule at komme hjem til er rart at have, sørg for at gøre det lidt hyggeligt på forhånd :)

Mulighed for at udtrykke sig kreativt - tegne/malegrej og instrumenter kan være nice at have

Ellers bare nyd det, og lad jer flyde med - god tur!!

Sørg for at være friske og veludhvilede - ingen tømmermænd ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 feb 2017 07:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 feb 2017 23:09
Indlæg: 2
Tak skal du have for det gode svar, det værdsætter jeg!

Vi er så heldige at have min vens hus til rådighed, hvor vi alle er kommet i meget. Så vi har både muligheden for at være inde samt ude. Men vi vil helt sikkert begive os ud i det smukke danske land under vores trip.

God dag til dig!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 feb 2017 08:37 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
God tur. pak tasken med tegnegrej, frugt, drikkevarer, varmt tøj og færdigrullede joints - hvis i ryger fast (ellers gem det til en anden gang, eller ryg først på comedown=)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 feb 2017 09:31 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
HopIFjordeN skrev:
God tur. pak tasken med tegnegrej, frugt, drikkevarer, varmt tøj og færdigrullede joints - hvis i ryger fast (ellers gem det til en anden gang, eller ryg først på comedown=)

+1 på den. Men jeg ville råde jer til helt at gemme joints til comedown. Også selvom I ryger normalt :) Det kan godt gøre trippet noget mere kaotisk, når der kommer cannabis med i ligningen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 feb 2017 13:14 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Her er jeg lidt uenig. Hvis trippet bliver for svagt er det bedre at ryge cannabis end at tage mere LSD.

Sørg for at høre masser af musik.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 feb 2017 14:43 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2485
Geografisk sted: Inside the animal
Enspænderen skrev:
Her er jeg lidt uenig. Hvis trippet bliver for svagt er det bedre at ryge cannabis end at tage mere LSD.

Det er der da heller ingen der skriver? De skriver netop cannabis på comedown

Jeg er mere eller enig med folket. Masser af varmt tøj på og en god gåtur i solskinnet, og en dejlig varm hule med musik og evt lidt frugt at komme tilbage til. Det lyder super hyggeligt, god tur :)

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 feb 2017 14:51 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
At være ude i naturen på et psykedelisk trip er klart en af de bedste oplevelser jeg har haft med den stofgruppe indtil videre.

Mit råd er også at give plads til hinanden, hvis nogen føler for at gøre noget, så lad dem gøre det, ting kan opstå spontant under et trip og det er bedst bare at følge flowet i stedet for at fremtvinge et eller andet.

100ug er en fin dosis, ikke for voldsomt, ikke for lidt, der skal nok komme rigeligt med mindspace, men i samtidigt kan være ude omkring på ansvarlig vis.

Med hensyn til cannabis ville jeg som nogen af de andre har skrevet gemme det til comedown. Tager man det mens man peaker så kan det forstærke trippet i en meget intens retning som ikke nødvendigvis er særlig morsomt.

Held og lykke med det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 feb 2017 17:57 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Nogle mennesker (incl. mig selv) har brug for en kicker til at sætte ordentlig gang i syretrippet. Hvis det virker alt for svagt efter et par timer, synes jeg godt man kan ryge lidt skunk, især når de kun tager 100 mikrogram.


Senest rettet af Enspænderen 14 feb 2017 18:46, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 feb 2017 18:52 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jamen hvad gør man, hvis man efter et par timer opdager at det virker for svagt? Skal man tage mere LSD eller ryge lidt skunk?

Cannabis kan bruges i kombination med mange forskellige stoffer. Det ændrer lidt på karakteren af trippet, men jeg synes ikke det bliver dårligere af det. Det bliver mildere, og mere behageligt (sammenlignet med at tage mere af stoffet). Jeg kan godt lide det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 feb 2017 20:18 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Man kan sagtens redosere LSD efter flere timer. Det peaker bare ikke lige så kraftigt og forlænger trippet med en håndfuld timer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 feb 2017 18:51 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 jan 2010 22:54
Indlæg: 221
Hvordan gik det ?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 78 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team