Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 jul 2025 19:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hej allesammen.
Vi er nogle kammerater der har snakket lidt om, at det kunne være sjovt at prøve, og lave vores egne ecstasy piller. Men vi er lidt i tvivl om hvordan blandingsforholdene er? Nogle der har prøvet det selv, eller ved noget om det? Kunne ikke rigtigt finde noget på google eller youtube. Både almindelig ecstasy eller hvis nogle kender en sjov kombination i en pille har interesse.
- På forhånd mange tak.

Medlem

Ecstasypiller er bare en fællesbetegnelse for piller hvori der er MDMA. Hvad det bliver blandet op med, er vist lidt spredt fægtning.
Der er sikkert andre der kender nogle spændende ting at blande dem op med.
Candyflip, hvor man blander MDMA med LSD er meget populært, men jeg ved ikke om man vil kalde sådanne piller "Ecstasy".

Uanset hvad, ville jeg ikke begynde at blande tingene, medmindre man har lidt erfaring med rent MDMA. Men jeg er også en gammel forsigtig mand :D

Held og lykke. Og pas nu på jer selv :hjerte:

/priestie

Junior medlem

Ja, men man blander ikke ren MDMA i pillen, så vidt jeg er orienteret.
Nej, jeg tror at ved candyflipping taget et frimærke og en kiks.
Vi har rimelig erfaring med MDMA, men tænkte på om det var godt at blande med sådan noget med Benzoer eller andet sjovt.
Tak for svaret.

Medlem

hvalslagteren skrev:
...

Nu bliver det nok flueknepperi fra min side, men bare for at slå det helt fast, så er det rent MDMA man blander sammen med noget andet, og putter i pillen.
For at kneppe den helt død, så burde sætningen være: "Ja, man putter ikke rent MDMA i pillen ... ".
Ecstacy er netop en blanding indeholdende MDMA + andre sager. Bare lige for andre der skulle dumpe forbi.

Og jeg tror heller ikke det er almindeligt at lave en candyflip-pille. Man tager det oftest bare hver for sig.

Og nu overlader jeg lige scenen til nogen der rent faktisk har noget erfaring med MDMA ;)

/priestie

Knep dig selv i røven Priestie. En Ecstasy, er en pille indeholdende MDMA, og ikke nødvendigvis andre sager. I hvertfald der hvor jeg kommer fra og rundt omkring.

At der til tider er kommet andre sager i, er mere sjusk, end det er betegnelsen for en Ecstasy pille!

Medlem

Jeg tror ikke nødvendigvis at priestie mener at der er skal andre aktive stoffer i en E pille. En ecstacy pille er jo ikke 100% MDMA.

Jon2Jon3 skrev:
Jeg tror ikke nødvendigvis at priestie mener at der er skal andre aktive stoffer i en E pille. En ecstacy pille er jo ikke 100% MDMA.

Okey hvis han mente + fylde(inaktive stoffer), så giver jeg mig. Men så synes jeg ikke, at han gjorde tråden mere klar i sproget, end den var før.

Medlem

Jamen min røv gør da ondt, så. For jeg mente præcis hvad Ø punker mig for :oops:
Jeg har før undersøgt en del på nette om det, og konsensus er at E indeholder andre stoffer end MDMA. Men det er nok mere en konstatering af faktisk forhold, end det er et udtryk for en egentlig definition. Så jeg holder nallerne væk fra dette område, indtil videre :)

/priestie

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Det er netop en konstatering af faktiske og yderst uheldige og idiotiske forhold. Ecstasy har altid været slang for MDMA piller. At det så blev sådan op igennem 90'erne op til i dag, at ecstasypiller i de allerfleste tilfælde er MDMA + noget helt andet, eller slet og ret er noget helt andet (hvilket har ført til mange unødvendigt tabte liv), det kan vi takke usle idioter, der blander underlige research chemicals i deres kiks, for.

Opskrift på en ecstasypiller er vel blot MDMA + bindemiddel i en pillepresse. Men man kan da proppe alverdens ting i - stryknin, skumle fentanyl-analoger, piperaziner. Spørgsmålet er nok nærmere, hvad der ikke har været solgt som ecstasypiller. Hvis i selv vil æde dem kan I proppe i hvad I vil, men please lad være med at distribuere knaller, som er et blandingsprodukt, hvor folk ikke ved, hvad de får!

Dette er også en opfordring til alle der tager ecstasy-piller til at teste deres piller, før de tager dem. Hvis man altså værdsætter sit liv og sit velbefindende.

Det er nemlig, som jeg skrev, og Plejadestjerne konstaterer.

Vil så tilføje, at det viser sig, at rene Ecstasy har fået et comeback. Man får rene, stærke og fine Ecstasy piller, mange steder rundt omkring fortiden. Nogle af dem er dog så stærke, at man skal passe på, hvis ikke man kender dosen, af MDMA i pillen.

Pas på jer selv :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: L.A.
Hvorfor vil i presse nogle piller selv?
Kan I ikke bare indtage MDMA og whatever hver for sig?

Dedikeret medlem

hvalslagteren skrev:
Nej, jeg tror at ved candyflipping taget et frimærke og en kiks.
Vi har rimelig erfaring med MDMA, men tænkte på om det var godt at blande med sådan noget med Benzoer eller andet sjovt.
Tak for svaret.

NEJ med nej på!! Hva filan ska der benzoer i for?.. :evil:
-skal i selv indtage jeres piller, eller?...
vh stop

Insane psychedelia user!

Lyder lidt som en skummel dosis til lidt drugrape - nej sikkert bare mig som er paranoid..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Lyder mere som et par gutter der tror de kan spinde guld på andres uvidenhed.
Shame on you!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
Obama skrev:
Lyder mere som et par gutter der tror de kan spinde guld på andres uvidenhed.
Shame on you!

+1

Junior medlem

Lyder farligt, ville fanme aldrig nogensinde indtage noget jeg selv havde blandet sammen.. Er med på at det er totalt uvist hvad der er i stoffer på gaden, men når jeg køber det der, så har jeg i det mindste en formodning om at det er lavet af en "pro".

Extacy pillerne man ku få i 90'erne og op gennem 0'erne, virkede helt anderledes end ren MDMA og der var tit Amfetamin, 2CB, og alt muligt gejl i der ikke var MDMA, men til gengæld så havde de "gode" af dem også en meget federe virkning, eksempelvis, kunne man danse en helt nat på kiks, hvor man på MDMA, bare sad helt bollet ovre i et hjørne, med skurende kæber og totalt skeløjet.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Benzoen skrev:
Lyder farligt, ville fanme aldrig nogensinde indtage noget jeg selv havde blandet sammen.. Er med på at det er totalt uvist hvad der er i stoffer på gaden, men når jeg køber det der, så har jeg i det mindste en formodning om at det er lavet af en "pro".

totalt selvmodsigende. IMO vil jeg hellere selv presse min ecstasy piller og vide PRÆCIS hvad de indeholder, i stedet for at stole på en pusher.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Buttkraken skrev:
Benzoen skrev:

totalt selvmodsigende. IMO vil jeg hellere selv presse min ecstasy piller og vide PRÆCIS hvad de indeholder, i stedet for at stole på en pusher.

Netop, hvis man tror det er raketvidenskab at lave ecstasy piller tager man fejl, selv den største tumpe kan anvende en pillepresser.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
præcis! synes faktisk det kunne være mega spændende at lave sine egne piller. Men da det er nemmere bare at blande og smide i en kapsel kan jeg ikke se nogen grund til at presse en pille umiddelbart. Selvom det kunne være lidt badass at lave sine egne :lol:

EDIT: woop woop 1000 posts!

Junior medlem

Kald det hvad du vil =) Men det er vel også en forudsætning at du ved nøjagtigt hvad der skal til for at fremstille stoffet, hvem siger det ikke kunne have fatale følger hvis du fucker up??
Lyder ikke som om du selv har den store respekt for stoffer.

BasicReality<<
Tror du ikke der skal bare en eller anden form for basis viden omkring kemi, til at fremstille dine egne piller?

Det er jo ren utopi at tro at du bare fordi du har en pillepresser, så kan du lave extacy piller, magen til hjernedød kommentar skal man da lede længe efter.. Og du ved vel selv præcis hvordan man laver extacy piller, ellers er du jo med egne ord en idiot..!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]