Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 01:05


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 feb 2017 23:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 mar 2014 19:24
Indlæg: 10
Hejsa,

Har taget ketoganer i en del tid - tager typisk en række af gangen dvs. 10 piller a 5mg ketobemidon = 25 mg ketobmidon. Morfin 10-12 piller.

Hvor manger 5MG methadon piller skal jeg tage for at opnå en sløvende chill effekt. Ja, er klar over der kan gå op til 4 timer før man mærker det, halveringstid på 100 år osv. Har læst samtlige tråde der er om methadoner herinde, men synes ærlig talt at de skaber forvirring.

Har en del erfaring med opiater og blander ofte med alkohol og benzoer = ja, det er dumt (men pointen er, at min krop har erfaring).

Hvor mange 5mg x methadon vil i skyde på, for en lidt chilleren effekt?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2017 09:41 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 790
Geografisk sted: Messier 45
Hej mexican - velkommen til siden!
Jeg har tilladt mig at flytte dit indlæg til 'syntetiske stoffer' - du slog den op i sektionen for triprapporter.
Håber du finder svar.

Vh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2017 09:45 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Hej

Uden tolerance får jeg fin virkning af 10-20mg metadon, men kan mærke ned til 5mg, over 20mg så får jeg det dårligt! Til sammenligning skal der omkring 20mg morfin og 15mg oxycodon til at give mig en rus af samme "styrke" som 15mg metadon.

Håber du kan bruge det til noget...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2017 16:44 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Nu har du vel ventet med at tage dit metadon, indtil at du set vores respons herinde på dit spørgsmål, og til det vil jeg gerne tilføje et forslag: Prøv med 5 eller 6 tabletter metadon (dvs. 5 x 5 mg metadon = 25 mg metadonhydroklorid). Afvent og følg reaktion de næste par timer. Får du ikke den ønskede fysiske ro i kroppen kan du redosere med 1-2 x 5 mg metadon. Jeg går ud fra at du har en smule tolerance siden du er vant til at poppe 10 ketoganer i et huk :roll: Hvis du bliver skuffet over, at der mangler et markant løft i humøret, så lad være med at poppe flere tabletter i frustration! Metadon er ikke særlig euforisk, så uanset hvor højt man går op i metadon vil niveauet af eufori aldrig kunne måle sig med ketobemidon fx.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team