Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 00:34


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 feb 2017 23:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 okt 2016 20:41
Indlæg: 7
Jeg går med tanken om at prøve lean, har enligt aldrig helt fundet ud af hvad det gør, bare det skulle være fedt.

Så mine spørgsmål er enligt, hvad gør det helt præcis, og hvor meget skal jeg tage til at starte med? 94kg/176cm


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 feb 2017 12:22 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
https://erowid.org/pharms/codeine/

Værsn'artig, gå amok. Held og lykke med at anskaffe det ellers.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 feb 2017 13:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 dec 2012 23:06
Indlæg: 110
fudge skrev:
https://erowid.org/pharms/codeine/

Bortset fra at lean ikke er ren kodein? Lean er det samme som purple drank, som er et kombinationsdrug (kodein/promethazin). Der er en flok triprapporter her (stadig fra Erowid):
https://www.erowid.org/experiences/subs ... zine.shtml


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 feb 2017 13:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Det er ulækkert og det er kedeligt. Hvis man overhovedet overvejer den blanding, så se bort fra den "berømte" medie sirup og pop de farmaceutiske vare. Begge er dog receptpligtige, men ikke umulige at opstøve udenfor den grænse.

At ville beruse sig i Purple Drank bare fordi, at det er Purpe Drank - er som at gå på MacDonalds bare fordi, at det er MacDonalds.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 feb 2017 17:51 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5084
E.B.E skrev:
At ville beruse sig i Purple Drank bare fordi, at det er Purpe Drank - er som at gå på MacDonalds bare fordi, at det er MacDonalds.

https://www.youtube.com/watch?v=08c0BXTVpfs


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 feb 2017 21:17 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Daamnn :lol:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 feb 2017 21:29 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Har 100kr. på at hvis nogle siger de kan skaffe dig lean, er det hjemmelavet, som i: vand med morfin i, tilsat saftevand, MÅSKE promethazine (90% chance for stort næ) og ellers noget optykningsmiddel.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2017 19:03 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 dec 2012 23:06
Indlæg: 110
fudge, hvorfor mener du at promethazin/phenergan skulle være specielt svært at få? Jeg ved godt at det er blevet receptpligtigt (har selv skrevet et svar herinde om det), men det er ikke mit indtryk at det er vanskeligt at få udskrevet. Morfin/kodein vil jeg umiddelbart vurdere som vanskeligere.

EDIT: Her taler vi naturligvis ren kodein, ikke kodimagnyl.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2017 23:06 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
MDMAInMedicine2 skrev:
fudge, hvorfor mener du at promethazin/phenergan skulle være specielt svært at få? Jeg ved godt at det er blevet receptpligtigt (har selv skrevet et svar herinde om det), men det er ikke mit indtryk at det er vanskeligt at få udskrevet. Morfin/kodein vil jeg umiddelbart vurdere som vanskeligere.

EDIT: Her taler vi naturligvis ren kodein, ikke kodimagnyl.


Altså, de AKTIVER ingredienser, henholdsvis morfin og phernagan, burde være relativt let at anskaffe, men når folk taler om lean, tales der generelt om selve siruppen som mere eller mindre kun fås i USA, som så efterfølgende plejer at blive blandet op i sprite og blive til: purple drank. Det var dét jeg referede til og mente at man ikke liiiige sådan kunne få i Danmark.

Men ellers skal du bare finde "dosage" chart på Erowid, og ellers plejer jeg at tage 20-25mg phernagan da jeg kunne få adgang til det, da det hjælper gevaldigt med kvalmen. Kan også kun, fra et rent harm reduction synspunkt, anbefales at tage det hvert for sig, da du så kan dosere phernganen og morfinen/kodeinen for sig, i stedet for at skulle hælde 400mg phernergan i hovedet for at kunne få 200mg kodein.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2017 14:30 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2017 17:35
Indlæg: 77
Det er også set i Danmark før . Men har ingen idé om det er det helt rigtigt purple drank med de sammen ting i som i USA


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team