Hey folkens
Her i l fredags indtog jeg nok hvad der nok vil svare til 0,5-0,6g MDMA, alene, i form af dansevand.
Eller det vil så sige at jeg delte lidt over et gram med en ven, men lad os komme til sagen.
Sagen er den at jeg hen af aftenen/natten begyndte at få det fucking skørt og troede seriøst min hudfarve skiftede kulør, på en crazy måde, og en periode troede jeg seriøst, at jeg var ved at miste blodtilførelsen fra mine fingerspidser og op, har engang oplevet noget lidt ala det jeg beskriver der, på mit første og nok også sidste Candyflip i mit liv, samt en ubeskrivelig følelse af ikke at vide om det jeg oplevede var fiktion eller sandheden/oplysning jeg fik smækket lige i skalden, ikke nogle decideret hallucintioner, men mere nogle tanker og aflæsnings teknikker jeg forstod på "et højere plan", hvis det giver mening.
Det er noget jeg også (dog i højere grad) kan nikke genkende til tilbage til mit Candyflip, og i takt med at rusen aftager, mistes al information som jeg har samlet op..
Samtidigt havde jeg bogstaveligt talt, hvad jeg selv betragter som kikkertsyn, altså de personer eller ting jeg fokuserede på, blev forstørret i sådan en grad at jeg på et tidspunkt var bange for at have ødelagt synet.
Ser vi bort for alt det, var det sgu en fucking fed nat, i godt selvskab, men det kammede måske lidt over.
Er nogle af de overståede beskrivelser normale oplevelser under indtag af emma/syre, eller bør jeg holde mig helt fra det psykedeliske felt, eller bør jeg bare holde mig fra MDMA i en periode og undgå at kombinere det psykedeliske, før mindsettet er faldet lidt mere på plads?
Jeg undskylder for grammatiske fejl og tegnsætning.
På forhånd tak!