E.B.E skrev:
Fik du styr på smerterne eller gentager de sig uheldigvis?
Muskelspændinger og smerter i den region er ofte psykisk-betinget. Føler man sig presset, og har bekymringer kan det give et fysisk udslag og vise sig, som de symptomer. Så måske det var en god idé, at være undersøgende på om der er noget der bør ændres i dit liv.
Opioider har i mine erfaringer vist sig at forværre smerte og spændinger i hoved, nakke og skuldre. Derimod har rigeligt med væske, en treo og Magnesium hjulpet meget. Har dette ikke virket, så "kan" man tye til den helt ekstreme symptom behandling og peppe det op med lidt Lorazepam og en smule cannabis.
Jeg går og tumler med nogle psykiske problemer så jeg tænker smerterne helt klart kommer der fra, jeg går til massage hver 14. Dag hvor "massagedamen" også siger at det er 99% sikkert at det er de psykiske problemer der er årsagen til smerterne. - jeg får sub da jeg har været i "misbrug" men blev tilbudt af et familie medlem at prøve en af hendes dololer da hun har diskusprolaps.. Men det er der jeg bliver i tvivl om det vil have nogen helt sindssyg negativ effekt de 2 sammen. Jeg fandt ud af, at det er 8mg sub jeg får. - jeg tænker at det vel ikke skader, at prøve at tage en dolol hvis det eneste kan ske er, at jeg ingen effekt får, for det eneste jeg er bange for var, at det havde samme effekt ala antabus