Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 06:01


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 3-FPM status?
Indlæg: 05 mar 2017 23:51 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 dec 2009 19:50
Indlæg: 165
Hejsa

Er her nogen her på boardet med bedre indsigt i det juridske end jeg, der kan belyse hvorvidt 3-FPM (3-Fluorophenmetrazine) fortsat er lovligt at bestille, og ej omfattet af analog-lovgivningen?

I så fald - hvad kan jeg forvente, hvis en eventuel bestilling måtte blive snuppet i tolden? Blot en konsfiskering?

Jeg har læst forskellige brugeres tidligere oplevelser med stoffet her på boardet, men hvis andre har erfaringer med substansen må de hellere end gerne dele deres oplevelser af rusen :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 mar 2017 08:04 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2754
Umiddelbart er den ikke omfattet af analoglovgivningen. Men jeg kan ikke garantere, at der ikke kommer nogen juridiske problemer, hvis det bliver taget i tolden.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 mar 2017 01:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 dec 2009 19:50
Indlæg: 165
Imp skrev:
Umiddelbart er den ikke omfattet af analoglovgivningen. Men jeg kan ikke garantere, at der ikke kommer nogen juridiske problemer, hvis det bliver taget i tolden.


Tak for svar :-)

Nogen der har indsigt i, hvad sådanne juridiske problemer kunne indebære? Jeg tænker, at de juridisk set må have et vagt grundlag, hvis stoffet hverken er angivet på listen over forbudte stoffer eller omfattet af analoglovgivningen? I små mængder vil de vel blot konsfiskere, eller tager jeg fejl?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 mar 2017 10:23 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Mener der var en sag engang med en fyr herinde der havde bestilt ETH-LAD da det stadig var lovligt. Han endte vidst i en retssag, som han endte med at vinde og han fik vidst stoffet udleveret igen. Tilgengældt brugte han mange kræfter på den retssag. Så det er spørgsmålet om du magter det i tilfælde af du bliver nappet. Kan ikke lige finde tråden.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 mar 2017 00:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Er der nogen her kan give en beskrivelse af deres oplevelse med 3-Fluorophenmetrazine?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2017 00:45 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 dec 2009 19:50
Indlæg: 165
E.B.E skrev:
Er der nogen her kan give en beskrivelse af deres oplevelse med 3-Fluorophenmetrazine?


+1 :rocking:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2017 11:54 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 mar 2007 22:22
Indlæg: 232
Meget info her på bluelight:
http://www.bluelight.org/vb/threads/774 ... Megathread

Har kun prøvet det en gang tilbage i starten af 2015, det mindede om Amfetamin så vidt jeg husker. En meget stimulerende og dopaminergisk rus med trang til at redosere.
Forfærdeligt at sniffe, det føltes som om at bindevævet i næsen blev svitset væk. Det skulle være fantastisk at ryge.
Jeg skyllede det resterende jeg havde ud i håndvasken.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 mar 2017 22:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 dec 2009 19:50
Indlæg: 165
Rubeus skrev:
Meget info her på bluelight:
http://www.bluelight.org/vb/threads/774 ... Megathread

Har kun prøvet det en gang tilbage i starten af 2015, det mindede om Amfetamin så vidt jeg husker. En meget stimulerende og dopaminergisk rus med trang til at redosere.
Forfærdeligt at sniffe, det føltes som om at bindevævet i næsen blev svitset væk. Det skulle være fantastisk at ryge.
Jeg skyllede det resterende jeg havde ud i håndvasken.


Tak for svar :-)
Lader til, at der er delte meninger om stoffet, og bedste roa. Forsøgte du dig kun med nasal indtagelse?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 mar 2017 10:36 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 mar 2007 22:22
Indlæg: 232
Ja kun nasalt.
Jeg er ikke så meget til amfetaminer, så gav det ikke den store chance og det var noget jeg fik foræret, så derfor røg det bare ud.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team