Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 02:30


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 mar 2017 21:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 mar 2017 15:27
Indlæg: 2
Hej PSY !

Håber der er nogen der har nogen gyldne svar, har nu været (mis)bruger af Oxycontin i over et år, og har nu meget svært ved at stoppe, tager det dog ikke længere for at få den rus man eftersøgte i starten, men dog bare for at hænge sammen i en travl hverdag.

Anvender alt imellem 80-130 mg om dagen fordelt ud på alle mine vågne timer.

Har nu fået et lille hint om at Metadon kan være godt at trappe ud på, så jeg har anskaffet mig flydende metadon i første omgang.

Er der en med lidt erfaring inden for dette, der kan fortælle hvordan metadonen skal indtages, for at give den optimale virkning.

Underskreger dog igen, at det ikke er for at få en rus, men dog kun for at fungere, og STOPPE helt!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 mar 2017 07:17 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 dec 2014 23:50
Indlæg: 228
Geografisk sted: Nordjylland
...


Senest rettet af Freidrich Gauss 12 jul 2018 14:17, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 mar 2017 11:51 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Det eskalerede hurtigt hva^^ jeg kan godt forstå, at han ikke har lyst eller tid til, at være tilknyttet et misbrugscenter, selvom det nok ville være optimalt..
Han fordele her, er at hans hverdag lyder til, at være fyldt op af andre ting end at kokse rundt - men det at tage en uge ud for at ligge og være abstinent heller ikke er en mulighed, så at trappe sig selv langsomt og smertefrit ud, lyder ret godt i mine ører..

Du skal indtage det oralt... Mht oversættelse der hedder oxycodon til metadon kan jeg ikke hjælpe dig, måske du sku prøve dig lidt frem - jeg får, uden tolerance en mærkbar virkning af så lidt som 5mg (5ml) metadon, og hvis jeg går over 20mg får jeg kvalme... Vær opmærksom på, at metadon tager omkr 3 timer om at peake med en halvveringstid på 30+ timer..

Rigtig god vind!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 mar 2017 17:43 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Jeg har længe haft samme tanker som dig at metadon ville være løsningen på mine oxycodone problemer, men min læge holder fast i at det vil give store problemer og man bliver lige så afhængig af det.
Jeg lytter indtil videre på rådet at komme helt ud af det. Jeg har haft mindst 100 fuldblods kolde tyrkere på oplader og to på benzo. Du overlever, men gør klogt i ikke at fortsætte.
Hvis du stadigvæk vil have metadon, så er letteste vej nok misbrugscenter , sorte markedet , smerte Center eller din læge. Jeg ved ikke om der er kommet en RC analog af Metadon. Søger slet ikke de ting mere. Det er for hård at leve på den måde. Der er ingen kontrol, du ved ikke hvordan det er lavet. Spring af nu, det er lettest.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 mar 2017 18:36 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Google using kratom for opiate withdrawel læs en masse og brug det under din nedtrapning af oxydodone, men kun når abstinenserne er slemme at du ikke kan være i det, du skal ikke bruge kæmpe doser kratom i stedet for oxycodone.
Du kan selv nemt finde en online vendor på clear-web(det almindelige internet) som sender kratom til dk. (undgå smartshops!) Søg på buy kratom eu-
Brug gerne red-veins strains da de oftest er mest "bedøvende".
Hvis du bliver afhængig af metadon vil udtrapningen af denne være mindst ligeså slem, måske endda længere og sværere endda, end oxycodone.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team