Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 12:54


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Flydende amf?
Indlæg: 22 mar 2017 12:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 mar 2017 19:50
Indlæg: 7
Hej

En af mine venner sælger amf som flydende (skum-agtig), hvor han siger man bare skal ligge det til tørre og derefter knase det Passer det, og hvor længe skal det ligge?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 mar 2017 12:44 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Det er der ingen som kan svare dig på.
Pånær folk som har haft det i hænderne.
Køb et g og find ud af det.

Mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 mar 2017 16:13 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Det er desværre blevet meget normalt at folk sælger vådt amfetamin, da folk af en eller anden grund tror det er et tegn på kvalitet. Personligt prøver jeg at undgå det, da du ofte mister op imod halvdelen af vægten.
Alt efter, hvor vådt det er tager det cirka 20-30 minutter at tørre det.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 mar 2017 08:10 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Det er (formentligt) cuttet med vand for at øge salgsvægten.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 mar 2017 17:38 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 okt 2009 20:33
Indlæg: 732
Geografisk sted: Agrabah
Vand, husholdningssprit, vodka eller acetone, det er ihvertfald dem jeg er stødt på indtil videre. Især acetonen er grum for næsen hvis man ikke får det tørret helt! Ikke fordi ethanolen er bedre.... Men ja, højest sandsynligt er det noget ethanol af en art deri, læg det hele på en tallerken i en halv time hvor du roder i det med lidt tids mellemrum, ellers så bare lad posen stå åben i en dags tid, det klarer også problemet.

_________________
"It's not the drugs. Diarrhea is hereditary, it runs in your genes"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2017 03:49 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 14 aug 2012 03:38
Indlæg: 509
fik noget engang hvor han påstod der var blevet brugt ethanol i fremstillingen det var også meget vådt så er sikker på det bare har været for at øge vægten kender selv flere pushere som jeg ved pepper det op med vodka.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jun 2017 18:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 nov 2011 00:01
Indlæg: 36
Amalie92 skrev:
Hej

En af mine venner sælger amf som flydende (skum-agtig), hvor han siger man bare skal ligge det til tørre og derefter knase det Passer det, og hvor længe skal det ligge?


Det måden, man tørrer det på. Ikke så meget hokus pokus der. Som de andre nævner, vejer et "fugtigt" produkt mere end et knas tørt. Køber du et gram, og tørrer det, står du tilbage med mindre end 1g. Hvor meget mindre afhænger selvfølgelig af mængden af fugt.

Kigger vi på darkweb er konsistensen "paste" meget udbredt, nogen sælgere skriver sågar også at man skal forvente at ca. 15% af vægten forsvinder, når det tørres.
Hvorfor det kommer fugtigt fra laboratoriet af, kan måske relatere til den brugte opskrift.
Det kan også være de springer et af de sidste rensnings step over, for at stå med mere produkt.

Der er så mange kneb og ting du kan tilføre pulveret for at få den fugtige konsistens eller noget, der gør at det svier voldsomt når man sniffer det.

Det populære "lyserøde amf" som jeg stødte på for nogle år tilbage. Folk fandt ud af, at hvis de lagde en større mængde amf, i en superbrugsen pose, der havde vrangen vendt ud. Så efter lidt tid, var noget af den røde farve fra plastik posen overført til amf'en, og det lignede så det, der var populært for nogle år siden.

Man kan ikke stole på nogen pushere, da de ikke engang selv ved, hvad de konkret sidder med.

_________________
Drugs, Dancing, Everybody! Hands in, Break your neck to the beat, when it slams in!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jun 2017 22:52 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
Grunden til at amfetamin ofte er vådt når man får det er at man springer det sidste led over når man laver det for at spare penge og få mere profit.

Alle har efter hånden vende sig til det, og da der er mere profit for sælgeren brokker de sig selvfølgelig ikke.

Jeg vil dog altid anbefale at tørre det grundigt før brug, da det potientielt kan være mere skadeligt vådt.

_________________
Den røde knap →


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 49 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team