Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 04:17


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 mar 2017 00:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 mar 2017 00:18
Indlæg: 2
Ayo folkens

Jeg og 2 andre har tænkt os og prøve mdma snart. Dog er jeg i tvivl med hvor meget vi skal indtage, tænkte på at tage 0,25mg. Ville det være fint hvis man startede med at suge 100 og bruge 150 som bombe, eller vil det være for voldsomt?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2017 00:41 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Alt for meget. Halvdelen er stadig en høj dosis, jeg vil foreslå at I starter med max 100 mg ialt første gang.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2017 00:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 mar 2017 00:18
Indlæg: 2
Er det nok til at blive godt skudt? Ville det være fint hvis man sugede halvdelen og resten til bombe?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2017 08:19 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 nov 2015 14:40
Indlæg: 88
Ja, det er nok til at blive godt skudt.
Jeg ville helt klart tage det i en bombe. Husk at veje det af, ikke drikke for meget alkohol, evt. ryg nogle joints, smøger og drik vand.

Læs grundigt op på mdma på psychedelia, brug søgefunktionen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2017 09:32 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
FiveHours skrev:
Ja, det er nok til at blive godt skudt.
Jeg ville helt klart tage det i en bombe. Husk at veje det af, ikke drikke for meget alkohol, evt. ryg nogle joints, smøger og drik vand.

Læs grundigt op på mdma på psychedelia, brug søgefunktionen.


Og hvorfor skulle de dog på deres første MDMA-oplevelse blande andre psykoaktiver ind i det? Og smøger? Har du overvejet at der faktisk findes mennesker derude som ikke ryger tobak, og at disse kunne være blandt dem?

Ingen alkohol, joints, tobak eller andet er den indlysende anbefaling her. Når de har prøvet det uden noget, er det nemmere at forholde sig til om de vil blande andre ting ind i det en anden gang.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2017 10:19 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2485
Geografisk sted: Inside the animal
Det er ofte fristende at tage mere, når man har det godt på stimulanser - bare husk, at det er med højere doser, at de negative effekter også ofte følger med.
Læs godt op, som det bliver nævnt. på den måde ved i hvordan i skal forholde jer, både til dose og effekter. 100 mg passer fint til mig, måske er den passende lidt højere eller lavere ved jer, men 250mg er skudt over målet

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2017 12:38 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Start med at bombe 150mg, senere kan I så redosere med 50mg nasalt. Det synes jeg er en perfekt omgang.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 apr 2017 13:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 mar 2017 00:05
Indlæg: 13
Buttkraken skrev:
Start med at bombe 150mg, senere kan I så redosere med 50mg nasalt. Det synes jeg er en perfekt omgang.


Lige et råd jeg ledte efter, ift. mængden i en bombe, til at tage med mig. Lægges i toiletpapir eller?

EDIT: Fandt svar andet sted. Enkel lags toilet papir, joint papir eller i et glas juice :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 apr 2017 15:09 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Jeg synes personligt ikke mdma er værd at suge op i næsen. Det virker meget bedre/lækrere oralt og slider ikke på dine slimhinder i næsen. Jeg foretrækker en bombe på omkring 120 mg. Hvis jeg efter 60-75 minutter ikke synes jeg er nok påvirket 'dypper' hvad der svarer til en lillefingernegl 1 til 2 gange eller blander tilsvarende mængde i et glas vand og drikker det. Men 120 mg plejer som regel at være nok. Max 1 redosering hvis man vil undgå alt for mange tømmermænd (kvalme, tung i-hovedet-følelsen og det der er værre). For meget alkohol sløver/slørrer effekten og forstærker hangovers. Og brug endelig en vægt som kan afveje min. 0,01 g.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 apr 2017 18:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 16:43
Indlæg: 36
sidste år var 2. gang jeg prøvede MDMA men første gang i selvskab med andre og det blev den bedste dag i mit liv hvis man ikke tæller min barndom med. to a mine venner røg bare tjald og en anden kammerat tog MDMA med mig og vi havde et fantastisk eventyr med musik, bad, danse til god musik og nogle lange gåture det var fantastisk!

Jeg tog på denne aften sammen med min ven først 100mg og en time efter 150mg som vi indtog ved at blande med en energidrik for at maskere smagen der var faktisk ikke rigtig nogen comedown det hele gik perfekt. Jeg håber VIRKELIGT at i får et fantastisk eventyr sammen for det er virkelig et adventure at tage MDMA med gode venner og jeg mener stadig at ALLE burde prøve MDMA bare 1 gang i deres liv fordi det er sådan en smuk oplevelse! <3


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 apr 2017 23:02 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 mar 2017 00:05
Indlæg: 13
Bo Dega skrev:
Jeg synes personligt ikke mdma er værd at suge op i næsen. Det virker meget bedre/lækrere oralt og slider ikke på dine slimhinder i næsen. Jeg foretrækker en bombe på omkring 120 mg. Hvis jeg efter 60-75 minutter ikke synes jeg er nok påvirket 'dypper' hvad der svarer til en lillefingernegl 1 til 2 gange eller blander tilsvarende mængde i et glas vand og drikker det. Men 120 mg plejer som regel at være nok. Max 1 redosering hvis man vil undgå alt for mange tømmermænd (kvalme, tung i-hovedet-følelsen og det der er værre). For meget alkohol sløver/slørrer effekten og forstærker hangovers. Og brug endelig en vægt som kan afveje min. 0,01 g.


Jeg hælder også til at indtage det oralt det fremover - det gør ondt i næsen efter noget tid - og for en god, længerevarende virkning, til dig Karar372 og din ven, vil den bedste oplevelse nok være med en velovervejet mændge oralt - altså besluttet på forhånd hvor meget 1. gang samt om en 2. gang (efter 1-2 timer) skal være en mulighed.

HamDenHøje94 skrev:
sidste år var 2. gang jeg prøvede MDMA men første gang i selvskab med andre og det blev den bedste dag i mit liv hvis man ikke tæller min barndom med. to a mine venner røg bare tjald og en anden kammerat tog MDMA med mig og vi havde et fantastisk eventyr med musik, bad, danse til god musik og nogle lange gåture det var fantastisk!

Jeg tog på denne aften sammen med min ven først 100mg og en time efter 150mg som vi indtog ved at blande med en energidrik for at maskere smagen der var faktisk ikke rigtig nogen comedown det hele gik perfekt. Jeg håber VIRKELIGT at i får et fantastisk eventyr sammen for det er virkelig et adventure at tage MDMA med gode venner og jeg mener stadig at ALLE burde prøve MDMA bare 1 gang i deres liv fordi det er sådan en smuk oplevelse! <3


Tænker også at blande det med en dejlig drik (ikke drink) men har læst at man skal holde sig fra drikke med sødemiddelet aspartam og/eller light produkter da det har en negativ virkning ift. den ønskede virkning fra MDMA'en.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 53 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team