Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:50


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 mar 2017 10:35 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2016 12:31
Indlæg: 8
Hej psych

Jeg har prøvet ketamin en enkel gang før af en ven (en lille streg), og overvejer at købe en smule til sommerferien, så tænker bare jeg vil spørger en smule.

Hvor meget betaler i for det, og hvad doser tager man normalt det i (hvis der er en hvis mængde, som kommer an på hvilken oplevelse man ville have)

Bare for at prøve at se hvor lang tid 1 g kan holde, hvis man nu skulle købe ekstra ind

Tak på forhånd!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2017 11:24 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Er du nogenlunde fortrolig med Engelsk kan jeg klart anbefale at læse den her wiki om stoffet: https://psychonautwiki.org/wiki/ketamine

Generelt er min erfaring at man får hvad man betaler for. Vil du have et rent produkt så ligger vi i 300-600kr klassen grammet på Darkweb, hvad det koster på gaden ved jeg ikke, men jeg ved tilgengæld at de helt billige priser også betyder et væsentligt forringet produkt.

Dosis (og derved hvor langt tid det holder for dig) afhænger fuldstændig af din vægt og hvad du vil med stoffet.

Edit: Priser justeret lidt, ingen grund til at overdrive :eyes:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2017 12:16 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
På gaden ville jeg personligt ikke betale mere end 500. Det ligger normalt til cirka 350-600kr på gadeplan.
Normalt tager jeg 30-40mg per dose cirka. Men start lavt! Folk reagerer ekstremt forskelligt på ketamin!

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2017 13:27 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2016 12:31
Indlæg: 8
Mange tak for svarene :) Hyg jer derude!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2017 18:09 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Jeg har kun prøvet det et par gange, da jeg mistede mit lager til en tilfældig ransagning. Men det jeg gjorde var at lægge 100mg op og delte det op i 8 små snitter. Så snuppede jeg en i hver næsebor og ventede 10-15 min for at se virkningen an. Det fortsatte jeg med indtil jeg havde det tilpas.
Og så stenene jeg noget Sopranos. :)
Herligt drug IMO. Jeg er super ærgerlig over ikke at håbe mere og jeg har ingen kontakter, da jeg fik det over darknet så jeg kender heller ikke prisen på gaden.

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2017 18:29 
Pris på gaden i KBH, 300-500kr. Min erfaring er, at det sjældent er cuttet, og at der er rimelig god racemisk Ketamin i omløb, og det har det været i et stykke tid. Personligt har jeg aldrig fået noget cuttet Ketamin. Jeg har dog fået forskelligt meget dårligt Ketamin. Tror det har været næsten ren R-isomeeren Ketamin. Men det er ca. et år siden, jeg sidst fik noget ubrugeligt.
Jeg foretrækker dog S-isomeeren. Det er svært at opdrive i KBH, men kan nemt anskaffes igennem darkweb.

Jeg synes, det er et fantastisk stof, hvis det bruges i k-hole doser. K-hole doser er for mit vedkommende, som oftest omkring 150-200mg delt op i fire baner på ca 40-50mg hver, indtaget over to omgange, en i hvert næsebor, med ca 10-15min mellemrum.
Det kan dog være en overvældende oplevelse, hvis ikke man er fortrolig med stoffet. Det kan derfor anbefales, at starte med en noget lavere dosering, som de andre så fint siger.


Top
  
 
Indlæg: 23 mar 2017 18:51 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Jeg har virkeligt svært ved at tro på at man kan finde ren r-isom af ketamin. Men stemmer helt klart ja til at ketamin i danmark er af god kvalitet.

Sidst jeg købte ketamin i århus fik jeg det i sten. Det har jeg aldrig set før, har I prøvet det? kvaliteten var helt fin.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2017 20:48 
Er heller ikke sikker på, at det var ren R, men det var stort set kun bedøvende uden dissocierende/psykedelisk effekt. Virkelig dårlig racemisk, uden meget S. Sindsyg meget kvalme, og stort set ubrugeligt. Jeg har tømt et halvt gram i lokumet engang, så dårligt var det.

Jeg har både noget i sten, og noget i sukker i øjeblikket. Synes sukkeren er bedre, men det i sten virker også udmærket, uden at være helt ligeså potent. Det er førstegang jeg har fået noget i sten, men har en ven, der har prøvet det nogle gange, over det sidste stykke tid.


Top
  
 
Indlæg: 24 mar 2017 00:53 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Har også fået det i sten en enkelt gang for ikke så lang tid siden. Studsede lidt over det, men kvaliteten var helt fin. Dog lidt skummelt i mine øjne!? Har max betalt 600 for 1g. Har ikke så meget dårligt at sige om det. Du skal ikke gøre det, hvis du har epilepsi for eksempel, men lækkert drug.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 mar 2017 14:01 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Buttkraken skrev:
Jeg har virkeligt svært ved at tro på at man kan finde ren r-isom af ketamin. Men stemmer helt klart ja til at ketamin i danmark er af god kvalitet.

Sidst jeg købte ketamin i århus fik jeg det i sten. Det har jeg aldrig set før, har I prøvet det? kvaliteten var helt fin.


Jeg har en enkelt gang fået den rene R-isom - skuffende! Og også i sten en enkelt gang, i Kolding faktisk =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 mar 2017 17:33 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 okt 2009 20:33
Indlæg: 732
Geografisk sted: Agrabah
Havde heller ikke set det i sten før, indtil et par mdr. siden en gut viste mig en ordentlig klump, ja den var nærmest på størrelse med en golfbold, og skide god kvalitet ovenikøbet. Var meget imponeret!

Anyhow, de sidste gange jeg har købt har det været 500,- på gaden i Aalborg, helt almindeligt racemisk ketamin i sukker krystaller.
Er kun blevet "snydt" en enkelt gang, for 3 år siden, der var blandet sukker i, meget nemt at smage så snart du fik et søm banket i næsen.

_________________
"It's not the drugs. Diarrhea is hereditary, it runs in your genes"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 mar 2017 20:32 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Syge priser når man tænker det koster 30-40 kr for dem som får det ind i landet.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team