Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 17:59


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 mar 2017 18:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 mar 2017 18:25
Indlæg: 2
Hjæææælp!!!!
Er begyndt at blive bange!
Sidste torsdag aften tog jeg ca 0,5g krystal MDMA og samme portion igen fredag aften.. (skaffet i Aalborg centrum) 1g for 350kr.

Nu er der gået 6-7 dage men mit hoved er helt brændt af?!?!
Hvad sker der??

Føler sygdom i hele kroppen og at jeg kan besvime flere gange i løbet af dagen.
Specielt hovedet får sådan nogle jag, som om der springes et pulsslag over eller lign.
Jeg er meget nervøs for min hjerne eller hoved har taget skade af stoffet?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2017 18:44 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Du har taget alt for meget, og så to dage i træk. Jeg har aldrig selv taget så meget, men bare 100-150mg, kan godt give en slem omgang serotonin osv. underskud i et par dage efter, så kan du selv ligge til. Hvis du får det for slemt, så tag en tur til lægen. :)

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2017 18:49 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Som Fritzie siger, du har taget 1g mdma over to dage og så er du overrasket over din krop straffer dig?

Jeg antager at du ikke har foretaget den mindste research på stoffet inden du begav dig ud i det?

Hvis stoffer er noget du vil gøre dig i så vil jeg kraftigt anbefale at du undersøger doser, virkninger og eftervirkninger INDEN du skovler det indenbords.
Mit umiddelbare råd ville være at lægge alt hvad der hedder stoffer på hylden og vente til du er blevet lidt mere moden samt tager ansvar for din egen krop og helbred.

Hvis det er nogen trøst så har de 1g mdma næppe påført dig nogle nævneværdige permanente skader, men det er et af de stoffer man skal være virkelig påpasselig med at bruge, da et misbrug af stoffet kan medføre langvarige psykologiske problemer.

Spis sundt, få motioneret lidt og kom ud i solen (hvis den er fremme), så går der nok en uge eller to og så burde du være nogenlunde oven på igen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2017 19:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 mar 2017 18:25
Indlæg: 2
Tak for svar
det skal også siges at der blev røget en del hash i forbindelse med trippet - kan det yderligere forstærke "tømmermændende" eller lign?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2017 20:07 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 790
Geografisk sted: Messier 45
Det er sgu nok mest de 1g MDMA og ikke så meget hashen der er skyldneren ifht hvordan du har det nu.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2017 20:18 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Cannabis skulle faktisk have nogle gode virkninger ved MDMA-indtag, men det du har gang, er helt hul i hovedet.
Vil du gerne kunne tage MDMA igen, så tag og læs godt op på det, og hold mindst et halvt års pause.

Hvordan kan man tage stoffer så hovedløst, når der er så meget viden på nettet, og når vi er i en informationsalder? Forstår det simpelthen ikke.

Held og lykke.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 mar 2017 01:16 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 jan 2015 01:26
Indlæg: 52
Det er da klart. 500 milligram er AAAALT for meget, og så to dage i træk. Det er jo sindssygt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 mar 2017 15:44 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 mar 2010 12:32
Indlæg: 147
kalz0ne skrev:
Hjæææælp!!!!
Er begyndt at blive bange!
Sidste torsdag aften tog jeg ca 0,5g krystal MDMA og samme portion igen fredag aften.. (skaffet i Aalborg centrum) 1g for 350kr.

Nu er der gået 6-7 dage men mit hoved er helt brændt af?!?!
Hvad sker der??

Føler sygdom i hele kroppen og at jeg kan besvime flere gange i løbet af dagen.
Specielt hovedet får sådan nogle jag, som om der springes et pulsslag over eller lign.
Jeg er meget nervøs for min hjerne eller hoved har taget skade af stoffet?



Køb nogle drug test før du indtager stoffer. Er lovligt at købe sådanne test...

En ide, kunne jo også være at gå til din læge?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team