Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 apr 2024 09:32


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: MDMA kvalitet
Indlæg: 24 mar 2017 15:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 jan 2017 07:52
Indlæg: 1
Hvad er bedst? Når mdma er klart eller brunligt? Eller er det helt lige meget med farven?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 mar 2017 15:54 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Hvis du har fået et produkt der er klart kan det være et tegn på højere renhed, noter dig at jeg skriver kan for du kan ikke være 100% sikker hvad stoffet indeholder.

Det klart at når pulveret/krystallerne er brune er der lidt rester fra produktionen, men det er ikke nødvendigvis et problem, noget af det er også fordi det skifter farve når det er eksponeret til elementerne som varme og luft.

Personligt hvis jeg købte MDMA fra darknet fra en pålidelig vendor som beskriver sit produkt som rent ville jeg være ligeglad om det var klare eller brune krystaller.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2017 12:04 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 mar 2007 22:22
Indlæg: 232
Det er helt lige meget med farven, hvis det generer dig så kan du knuse krystallerne, så ender det som regel med at blive et hvidt pulver.

Har haft MDMA i flere farver. Fra helt transparent til nærmest sorte krystaller. Ingen mærkbar forskel i kvalitet.

Det ser dog bare mere lækkert ud når det ikke kommer i alle regnbuens farver men bare er helt klare krystaller.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team