Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 05:41


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 24 mar 2017 18:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 mar 2017 18:59
Indlæg: 20
Hej Derude jeg er ny og håber i kan tage godt imod mit andet indlæg.
Jeg bestilte 1 gram Coke fra darknet. det er lige kommet idag og jeg prøvede lige en lille streg. Jeg forstår ikke at det her coke tog 40-50 sek inden det begyndte at bedøve. Ham jeg købte det af derinde sagde det var meget rent omrking 80-85% og han havde plus 1000+ salg derinde
Jeg synes at det virkede meget renere end det jeg er vandt til og det giver jeg 1000kr for... der her gav jeg kun 750, men jeg undre mig bare over det tog så lang tid inden det begyndte at bedøve, hvis der er nogle søde mennesker der ved noget om dette vil jeg MEGET gerne vide det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 mar 2017 20:10 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2485
Geografisk sted: Inside the animal
Der findes andre substanser, der kan bedøve. Fx. lidokain. Så dit sædvanlige kokain er sgu nok bare cuttet, hvor rent din pusher end vil forsøge at fortælle dig, det er.
Hvis effekten du gerne vil have, er bedøvelse i næsen, kan lidikain fås meget billigere end kokain ;)

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 mar 2017 20:28 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
Er det ikke bare fordi Coke tager lidt længere tid før det virker bedøvende end lidokain?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2017 00:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 mar 2017 18:59
Indlæg: 20
Hey folk nogle der kan hjælpe mig ASAP!!!
Jeg har taget 0,4 g af coken og mit hjerte banker vildt hårdt hvad gør jeg tror jeg skal dø blev helt svimmel før hjælp. DET ER SÆRIØS!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2017 00:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 mar 2017 18:59
Indlæg: 20
TOG DET OVER EN TIMES TID. jeg er dog ikke så svimmel mere, men jeg er stadig meget bange jeg er kun 17 år og vejer 65 det her coke må ha været meget rent siden jeg får det sådan her. Jeg vil altså gerne have nogle råd hurtigst muligt håber virkeligt i forstår.... mine pupiller er også meget store!?
Jeg ligger mig lige til ro i en halv time og ser igen der! plesae hjælp jeg er selv hjemme min storebror er i en kælder og sover og har virkeligt ikke lyst til at fortælle jeg har indtaget coke...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2017 00:42 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
CokeSNOT skrev:
Hey folk nogle der kan hjælpe mig ASAP!!!
Jeg har taget 0,4 g af coken og mit hjerte banker vildt hårdt hvad gør jeg tror jeg skal dø blev helt svimmel før hjælp. DET ER SÆRIØS!


Gå ud og skyl din næse igennem med lunkent vand og få så meget coke ud som muligt. Tag en flaske vand eller lignende drikkelse, og gå en meget lang tur, indtil det fortager sig.


PS.

Coke der virker meget bedøvende, og bedøver efter mindre end 3-5 minutter er generelt ikke ret godt. Rent kokain lammer på en helt anden måde, end de fleste folk tror. Altså: Jo mere det lammer i tænder/næse/mund jo dårligere er det groft sagt.


Jeg har smidt dig en privat besked

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2017 01:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 mar 2017 18:59
Indlæg: 20
jeg har lige prøvet at sove men jeg kan godt mærke det er umligt. Det her coke gik sådan helt smooth op i næsen og der gik ca 1 min inden bedøvelse virkeligt begyndte. Det byggede sig også langsomt op og lige nu føler jeg ikke det store comedown.
Mit hjerte er begyndt at gå lidt mere i rytme så jeg tager det bare roligt nu, da jeg fik afvide at jeg ikke bør være bange for sådan en lille mængde
Men er 0,4 ikke meget hvis man kun vejer 65kg, ingen tolerance, og det 80% rent og alt inden for 1time og 10 min for at være meget præcist?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2017 01:33 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
I forhold til hvad der er nødvendigt at tage, er 0,4 for meget når det er så rent. Men du skal op på over 1g helt rent kokain før du er i fare for at dø

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2017 12:54 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 nov 2011 23:11
Indlæg: 167
Geografisk sted: København
Lyder sgu som noget lækkert Coke mester;p Har du sovet endnu? Blev det bedre med timerne eller sparket den tilbage igen;-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2017 14:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 mar 2017 18:59
Indlæg: 20
Okay jeg vil lige prøve at beskrive mit coke efter min oplevelse igår.
Altså som sagt var det købt fra darknet og skulle antydeligt være meget rent.

Det kom i et brev og det var blevet presset helt sammen med flere lag af mylar seal tror jeg nok det hedder, så jeg fik det som pulver

Da jeg prøvede det var det slet ikke ligesom at sniffe normalt coke. Det var næsten ligesom at inhalere luft. Det lugtede lidt af en blanding mellem noget lidt kemisk og benzin agtigt lidt speciel, hvis du har lugtet gade coke så bare den samme duft bare meget stærkere.
Da jeg tog coken ud på min mobil og ville lave en streg lagde jeg også mærke til at coken ikke var ligesom sukker men hang lidt mere sammen også selvom jeg hakkede det med mit kort.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2017 15:38 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
Det lyder som normal kokain :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 mar 2017 02:10 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
Hvis du får en ubehagelig hjertebanken og ubehag ved (for meget) coke-indtag på kort tid, så drik en masse postevand, tag et bad for at blive kølet ned og skyl næsen.

Og så har jeg hørt - ved ikke om det er en skrøne - at det ved pludseligt coke-ubehag hjælper at spise rent sukker. Altså en ske direkte ned i sukkerposen og få noget indenbords i en fart. Ikke mega lækkert - men alt for at få det bedre hurtigt, right?

Det trick læste jeg om engang (kan ikke finde det nogle steder dog) og har selv prøvet det, da jeg fik det lidt dårligt, og jeg bilder mig faktisk ind, at det havde en effekt. Fik det ret hurtigt ok igen.

Ved ikke om nogle kloge hoveder kan afmystificere dette eller kaste lys over sukker-tricket.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 44 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team