Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 06:05


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 apr 2017 16:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 aug 2010 16:29
Indlæg: 17
Hej!
Jeg skal til en del festivaller udenlands her til sommer, hvor det er i bus med flere mennesker hvor man kører derned. I bussen er der altid gang i den med volume på fuld skrue på vej derned til festivallerne(holland, belgien) som typisk tager ca. 10 timer.
Man tager typisk afsted kl 23.00-00.00 tiden om aftenen og festivallen starter sllerede kl 11 til 00.
Jeg er den type menneske der har svært ved at sove, sover aldrig særlig tungt, vågner af ingenting og vågner altid alt for tidligt.
Jeg har været afsted i 7 års tid med masser af festivaller i baggagen og søvn har aldrig betydet noget for mig, når jeg skulle derned fordi jeg altid havde noget med, der kunne holde mig kørerne i så mange timer.
Nu jeg blevet en gammel kedelig krage, lidt mere fornuftig og har droppet de stimulerende substanser.
The issue er nu bare, jeg er på alkohol vognen og så betyder søvnen på vej derned for mig RIGTIG meget! Får jeg ikke sovet en god lang dyb søvn, det resultere i at jeg går død de første 6 timer og ligger mig ud i bussen og sover. Spild af tid og penge. Det er sket en del gange for mig efterhånden og ærger mig så meget.
Så er det her sove/indslumringspiller kommer ind i billedet. (Hash kan jeg ikke tåle)

Zolpidem og Alopam har jeg haft for nogen år siden og har haft rigtig gode erfaringer med det, da jeg kunne falde i søvn og vågne op dagen efter og være frisk.
Valium og truxal har jeg også prøvet, men jeg har været fuldstændig død og slatten 2 dage efter.

Jeg ville selvfølgelig foretrække zolpidem eller alopam, men da jeg ikke kan få fat på det pt. Har jeg fået tilbudt Alprazolam. Har læst halveringstiden er på ca 6-12 timer. Hvilket jo ville være fint.
Men men men.... jeg havde tænkt mig at indtage det inden bussen, så det er hurtigst mulig ude af kroppen. Jeg er dog bange for at efter de 10-12 timer indtagelse, om man kan drikke alkohol uden at få total blackout? Jeg er lidt på herrens mark. Mangler nogle råd fra jer!
Undskyld den lange historie, men det bare så I kan få et indblik i min situation og måske komme med nogle forslag.

Findes der en benzo hvor man ikke ikke er fuldstændig kvadret dagen efter og samtidig indtage alkohol i løbet af næste dag?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2017 18:37 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2754
Det lyder som en situation, der godt kunne blive lidt sketchy. At drikke om morgenen efter at tage alprazolam om natten lyder som en dårlig ide i min bog. Især når du skal være et offentligt sted.

Har du overvejet at tage derned en dag i forvejen og sove på hotel i nærheden?

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2017 18:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 aug 2010 16:29
Indlæg: 17
Ja, jeg vil nemlig helst undgå et fuck up. Men ved ikke om der er andre præparater der kunne være bedre? Synes jeg har googlet så meget jeg kunne, så nu vil jeg høre folks erfaringer.

Hotel er også det jeg foretrækker. Men til denne tur inden så længe, så har det været svært at få samlet en bil, så vi kunne køre på hotel. Det er også meget dyre, da man skal ud og leje en bil, hotel, benzin, osv. Men det lykkedes nogengange, og får også mest ud af det når det er sådan. Men det blev ikke muligt denne gang :( men vi har dog allerede 2 festivaller til sommer med hotel.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2017 20:54 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Hvis du bliver hooked på benzo eller opioider med kort halveringstid, og du har stor adgang til varerne så får du kæmpe problemer. Jeg har prøvet det flere gange blandt andet på furanyl fentanyl. Der skal du have nyt dosis hver 15-20 minutter og stærkere og stærkere. Det er en ond ond cirkel og løber du tør på høj dosis.. Det er et helvede..

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2017 22:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 aug 2010 16:29
Indlæg: 17
Jeg har før haft erfaringer med benzo og opioider, har aldrig brugt det bare for at lamme mig, men i et nødstilfælde af et eller andet, hvor jeg virkelig skulle sove. Det har været 5-10 gange årligt. Men tak for din advarsel :). Jeg ved og jeg har respekt for benzoer og opioider, da jeg læser meget op på de ting jeg indtager og ved hvor afhængig man kan blive.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 apr 2017 09:18 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 mar 2007 22:22
Indlæg: 232
Hvis du ikke har tolerance så burde 0.250mg Alprazolam kunne gøre tricket. Ellers er 0.5mg helt sikkert nok. Du vil dog kunne mærke det i kroppen når du vågner, men heldigvis er stoffet ikke så sløvende i de små mængder.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 64 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team