Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 02:10


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 apr 2017 05:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 apr 2017 04:34
Indlæg: 2
Hejsa alle kloge hoveder
En veninde og jeg har bestemt os for at prøve mdma for første gang på et tidspunkt, og vi har selvfølgelig læst godt op på lektien. Jeg sidder dog stadig med et spørgsmål i forhold til det at blande med andre stoffer, i dette tilfælde noget OG kush.
Vores Setting for trippet er måske lidt atypisk, nemlig bare hjemme og i løbet af dagen. Det er ikke meningen at vi skal i byen osv. for at fyre den af.
Med den Setting har jeg så personligt en idé om at jeg helst gerne vil være lidt påvirket af et eller andet inden jeg pludselig sidder derhjemme og ruller på en højlys dag. Jeg har derfor leget med tanken om at ryge noget en time eller to inden, selvfølgelig ikke noget helt vildt, bare så man har et fint buzz.
Indtil nu har jeg fået læst mig til, at det skulle "forbedre" eller i hvertfald have en vis virkning på trippet hvis man indtager THC efter at have taget mdma, men jeg har ikke kunnet finde noget på at indtage det INDEN man ruller.
Hvad tænker I? Kan det lade sig gøre at ryge inden, og hvad effekter vil det have på trippet? Eller skal vi bare holde os til at være helt ædru når vi tager mdma'en?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2017 07:12 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 790
Geografisk sted: Messier 45
Man kan sagtens ryge cannabis sammen med MDMA. Der er en klar synergi, dvs. det forstærker på mange måder euforien ved MDMA, men efter min mening på en lidt rodet måde, der godt kan gøre trippet lidt forvirrende. Nogle mener også, at det hjælper på muskelspændingerne fra stimuleringen. Men det afhænger selvfølgelig også af, hvor ofte man er vant til at ryge og hvor meget man ryger under trippet.

MDMA er en meget smuk og ren euforisk oplevelse i sig selv og behøves efter min mening ikke at nydes med andet indblandet end sig selv. Bare husk at holde doserne fornuftige - omkring de 100-150mg per mand. Så kan man evt. ryge lidt urt, hvis man ikke helt er, hvor man gerne vil være. Højere doser bliver hurtigt giftigt, og MDMA er et af de stoffer der giver de skarpeste rap over nallerne, hvis ikke man behandler det med respekt. Det kan jeg skrive under på af bitter erfaring.

Hvordan har I tænkt jer at indtage det? Og må man i samme åndedrag spørge til jeres alder?
- Plejade

PS i øvrigt synes jeg det lyder som en rigtig god setting til første gang at afprøve stoffet i hjemlige omgivelser.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2017 11:19 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg er helt enig med Plejadestjerne. Jeg elsker at blande skunk med alle mulige andre stoffer, men lige netop MDMA er en undtagelse. MDMA er så sart og fint, at det vil forringe trippet, hvis du ryger skunk til. Det er perfekt i sig selv.

Der er heller ingen grund til at ryge skunk for at tage den værste angst, for der er absolut ingen grund til at være bange for MDMA. Det giver sjældent anledning til angst. Tværtimod bliver man euforisk, hvilket udelukker angsten.

Det er en fin setting bare at tage det derhjemme, for så kan I høre jeres yndlingsmusik, og bliver ikke forstyrret af andre ting.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2017 15:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 apr 2017 04:34
Indlæg: 2
Min veninde er 18, og jeg er selv 17, jeg vil selv mene at vi har udemærket styr på hvad vi kan forvente, og hvilke tanker vi bør have i baghovedet i forhold til dette stof, så jeg synes bestemt ikke vi går uvidende ind i det, og bare gør det tilfældigt.
Jeg har ikke tænkt mig at vi skal tage mere end 100mg hver i første omgang, selvfølgelig kan vi efter en time eller to redosere med omkring 50mg, hvis vi føler for det.
I forhold til cannabissen, så er det egentligt ikke for at give nogen yderligere effekt på trippet, så ud fra jeres beskrivelser tænker jeg at vi blot holder os til at rulle.
Måden vi indtager det tænker jeg bliver oralt. Når ikke jeg er påvirket af andre stimulanser inden, så tænker jeg ikke st jeg har lyst til at suge det op gennem næsen, selvom det egentligt er den vej som jeg mest vil præferere det.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 86 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team