Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 apr 2024 02:14


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 apr 2017 18:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 apr 2017 18:26
Indlæg: 0
k17

Var til fest i går med min veninde og fandt så noget MDMA. Vi har aldrig prøvet andre stoffer eller lignende, men vi tænkte at vi ville prøve. Vi sniffede to baner hver (ingen anelse om hvor mange mg det var). Efter 5 minutter begyndte vi at kunne smage det når vi synkede. Det smagte virkelig meget af sæbe eller sådan kemikalie-agtigt. Efter at have drukket knap 1 L vand, var smagen væk, og det føltes nu som om vi var fulde og glade - det var dejligt ;). Vi bestemte os for at tage én til bane hver, en da den ulækre smag kom igen, kastede jeg op - det skal lige siges jeg ikke har kastet op i mange år.

Vi er ikke 100 på det var MDMA, men vores ven var 90% sikker, kan det godt passe det havde den smag?
Og det var vildt dejligt, men er det farligt og skal vi undgå at gøre det igen? og i hvor lang tid skal man vente før man kan gøre det igen?
Er det bedre at hælde det i noget alkohol? eller er det fint nok bare at sniffe?

hilsen en newbee


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 apr 2017 18:54 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Et beskedent harm-reduction råd er at veje doser af. MDMA er meget dosis sensitivt, der er en kæmpe forskel på om i tager 150mg eller 300mg, den ene dosis føles rigtig godt (hvis man ingen tolerance har) den anden dosis kan og højst sandsynligt vil give nogle trælse bivirkninger.

Jeg vil også forslå i tager det oralt i kapsler eller bomber det i et tyndt stykke toilet papir, så vare effekten en smule længere og man skal ikke døje med at have kemikalier op i næsen.

De fleste siger der skal gå minimum en måned igennem hver tur, men helst 3 måneder, eller en håndfuld gange om året maks.

MDMA er et af de stoffer som kan give langvarige psykiske problemer hvis man tager det for meget. Det mister i øvrigt lidt af det sjove hvis man gør det for ofte, "magien" forsvinder så at sige.

Edit: Hvordan det smager og om det kan påvirke en til at kaste op ved jeg faktisk ikke, jeg har kun taget mit MDMA oralt i kapsler.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 apr 2017 20:32 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2485
Geografisk sted: Inside the animal
MDMA er et kemikalie, så det burde vel rent faktisk smage 'kemikalie-agtigt'. Vil man fluekneppe, kan man vel påstå, at alting består af kemikalier :P

Både virkning og dose afhænger af indtagelsesmetoden. Tag og læs op på det, så vil i også finde ud af hvor ugennemtænkt jeres første møde med MDMA var. På den måde kan i få en federe oplevelse næste gang.
Jeg er enig i ovenstående.

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 apr 2017 23:19 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
I har båret jer utroligt uansvarligt an! Man skal altid veje sine doser af og vide hvilket stof man indtager. Hvis nu det var et andet stof i havde fat i kunne i have været døde! Start altid lavt, og læs op på det stof i vil indtage. Hvis i skaffer det igennem personer i ikke ved der har 100 % styr på sit shit, så køb et stoftest kit! Ingen herindefra kan fortælle jer om i har taget MDMA på baggrund af at det er et hvidt pulver der smager dårligt. MDMA smager forfærdeligt, men det gør de fleste stimulanser.

Læs den her guide inden næste gang i overvejer det: https://rollsafe.org/

Og ja vent mindst 2 måneder inden næste gang i forsøger. Jo oftere du tager MDMA, jo farligere er det! Desuden beretter flere også om at magien forsvinder ved hyppigt brug.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 apr 2017 12:28 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg synes at MDMA smager lidt af saltlakrids. Det er det nærmeste jeg kan komme det.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 81 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team