Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 23:42


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 26 apr 2017 23:50 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 sep 2009 18:22
Indlæg: 124
Geografisk sted: Ålborg
Hey mates. Nogen der har godt styr på forskelligehederne imellem disse eller kan henvise til links. Hvis nogen kunne sum up quick :)
Ægte-LSD
A1-lsd(ald-52)
1p-lsd
Al-lsd
Eth-lad

Peace :)

_________________
Gensidig respekt og kærlig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 apr 2017 12:07 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Det hedder AL-LAD, ikke AL-LSD.

Producenterne lægger forskellige mængder af de forskellige varianter af LSD på et frimærke, således at ét frimærke altid svarer til en normal dosis. Så styrken behøver du slet ikke at tænke på.

1p-LSD er den variant, som kommer tættest på den ægte vare. Den er ikke til at skelne fra LSD.

AL-LAD er mildere og blødere end LSD. Jeg kan godt lide den. Jeg synes faktisk den er bedre end LSD, men det er selvfølgelig en smagssag.

De to andre varianter har jeg ikke prøvet.


Senest rettet af Enspænderen 27 apr 2017 14:56, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 apr 2017 13:56 
Offline
Stodder
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2007 15:19
Indlæg: 716
AL-LAD er noget "flinkere" end normal LSD. Den varer også i kortere tid. En slags lysergamidernes 2c-b :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 apr 2017 14:57 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Ja, AL-LAD varer kun i 5 timer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 apr 2017 15:46 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Enspænderen skrev:
Producenterne lægger forskellige mængder af de forskellige varianter af LSD på et frimærke, således at ét frimærke altid svarer til en normal dosis. Så styrken behøver du slet ikke at tænke på.

Det er virkeligt noget fucking bullshit at skrive imo. Selvfølgeligt skal man altid kende både styrke og potens af sit stof! Alle reagere forskelligt, så bare fordi at 100µg eth-lad er fint for en person, så er det altså ikke sikkert det er en passende dose for trådstarter. Rigtigt dårligt "råd" at komme med.

Til trådstarter:
Fedt at du undersøger de forskellige drugs!

Så vidt jeg husker mener jeg at folk siger at 100µg eth-lad svarer til 150µg lsd, hvilket også passer meget godt i forholdt til, hvad jeg har erfaret.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 apr 2017 12:03 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Når jeg prøver et nyt stof tager jeg aldrig en normaldosis første gang. Jeg kan huske, at første gang jeg prøvede LSD tog jeg kun 1/4 frimærke. Det jeg mente, var at han roligt kan regne med at ét frimærke svarer til en normaldosis. Så kan han dosere udfra dét.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 apr 2017 13:39 
Enspænderen skrev:
Når jeg prøver et nyt stof tager jeg aldrig en normaldosis første gang. Jeg kan huske, at første gang jeg prøvede LSD tog jeg kun 1/4 frimærke. Det jeg mente, var at han roligt kan regne med at ét frimærke svarer til en normaldosis. Så kan han dosere udfra dét.


Det er noget pjat! Jeg har ofte haft mærker på både 200 og 300µg LSD. Jeg har også haft mærker på 50µg.


Top
  
 
Indlæg: 29 apr 2017 11:38 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg har som sagt kun erfaring med 1p-LSD og AL-LAD. Et frimærke med 1p-LSD indeholder 100 ug, mens et frimærke med AL-LAD indeholder 150 ug. Det vil jeg mene svarer til normaldoser.

Jeg tror at producenterne af RC tilstræber at et frimærke indeholder en normaldosis. Men der er selvfølgelig større variation i forbindelse med den LSD, som fremstilles ulovligt.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 91 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team