Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 06:33


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 27 apr 2017 18:49 
Hej psy´ere :P

Jeg har byttet mig til en hvid rund pille, der angiveligtvis er 1mg Alprazolam depot. Der står "P&U 59" på pillen.
Jeg har engang prøvet noget Clonazolam, og Phenibut et par gange, ellers er jeg helt grøn på benzoer. Men nu når jeg har pillen, kan jeg ligeså godt prøve den. Hvis jeg knuser pillen, får jeg så en ok effekt af 1mg, eller er det for lidt til rekreativt brug?


Top
  
 
Indlæg: 27 apr 2017 19:01 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Har du ingen gaba tolerance så vil du sagtens kunne mærke 1mg alprazolam, om det er nok til at være det værd rekreativt er vist lidt individuelt.

Selvom det naturligvis ikke kan konverteres 1:1 da effekten er en smule anderledes så svare 1mg alprazolam til 20mg diazepam hvilket imo er en ganske fin dosis hvis man ingen tolerance har.

Nu har jeg ikke gjort mig så forfærdeligt meget i alprazolam, men tilsvarende 20mg diazepam giver mig fuldstændigt ro, men jeg tager også kun benzoer et par gange om måneden maks.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 apr 2017 19:04 
Alright tak for svar jeg har ingen tolerance. Er det bedre at æde den, end at sniffe?


Top
  
 
Indlæg: 27 apr 2017 19:14 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Det er vist kun nogle få af benzoerne der bliver optaget i slimhinderne, ved ikke lige om alprazolam er en af dem.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 apr 2017 19:29 
Så er lortet spist, igen tak for svar BasicReality :)


Top
  
 
Indlæg: 28 apr 2017 08:44 
Sikke en rus. 30min efter indtagelse kunne jeg mærke en afslappende effekt, derefter faldt jeg i søvn, og har sovet indtil nu. Man skal vidst gøre sig lidt umage, for at holde sig vågen hehe :lol:
Den rekreative effekt er nok ikke så stor for mit vedkommende, men det havde jeg heller ikke regnet med. Tilgengæld er det fint til at sove igennem på.


Top
  
 
Indlæg: 28 apr 2017 08:59 
Offline
Stodder
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2007 15:19
Indlæg: 716
BasicReality skrev:
Det er vist kun nogle få af benzoerne der bliver optaget i slimhinderne, ved ikke lige om alprazolam er en af dem.
Det er mig bekendt kun midazolam der er vandopløselig og dermed værd at sniffe. Det er dog aldrig rart at sniffe piller, men de virker til gengæld særdeles hurtigt. De få gange jeg har gjort det skulle jeg skynde mig ind i seng for ikke at falde om :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team