Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 apr 2024 17:54


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 maj 2017 19:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 nov 2016 16:08
Indlæg: 20
Idag har jeg taget 6 baner kokain, og Idag var også første gang jeg ORDENLIGT fik prøvet det, første og anden gang mærkede jeg intet, men det var også billigt og meget lille mængde. Nu nok om det.

Som sagt har jeg Idag taget 6 baner kokain, og har vildt meget lyst til et par baner til, men min hjerne siger på en måde at jeg ikke skal. (Er også påvirket af kokain lige nu hvis i ikke har opdaget det), men har i nogle fifs til hvordan man overvinder den lyst til det hurtigt?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 maj 2017 20:17 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 okt 2010 19:59
Indlæg: 966
jeg synes at du skulle lytte til din hjerne :)

_________________
Every individual reacts differently to every chemical.
Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 maj 2017 20:39 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Desværre, da jeg rodede med kokain endte jeg altid med at suge indtil posen var tom, så mit råd er ikke at købe mere når du er færdig, eller i hvert fald lade der gå en passende tid indtil næste gang du skal igen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 maj 2017 19:32 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Du har nu fundet ud af hvorfor kokain er et utrolig vanedannende stof.

Vær meget opmærksom på dine tankemønstre når du engang har tømt den pose der, i forhold til om du i ædru tilstand føler for at købe mere.
Det er altså sur røv at blive "for glad" for kokain.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2017 00:27 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2082
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Læg specielt mærke til om du oftere og oftere begynder at finde på undskyldninger for at tage en streg mere, det er et faresignal!

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2017 19:42 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Efter mine mange adskillelige forsøg, som der gik vasken næsten hver gang, så fandt jeg mig en strategi til at bryde cravingen. Når jeg havde nået min grænse (forudbestemt), så gjorde jeg godt med lidt oxykodone eller morfin (andre opiater gjorde også tricket). Blot en lille dosis for mig, der var intolerant, fjernede mine cravings næsten helt til punkt og prikke.
Selvfølgelig var der en lyst til kokain, men blev hevet ud af den grå triste depressions klokke, som man havner i, hvor det eneste lysfald i hele verden er MERE kokain. Sådan hænger det ihvertfald sammen for mit vedkommende.
Er det en smart strategi? Viljens kraft er bestemt meget bedre og sikker, men det er bare ikke altid fornuften er iværksat i den tilstand. Det er substitution, ja, men det har reddet mig for mange tusinde kroner, og skånet mit helbred i en eller anden grad.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2017 19:53 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Ovenstående råd fra E.B.E kan på INGEN måde anbefales!!! What so ever!!
Det er da det mest sindsyge jeg længe har hørt og direkte farligt og dumt.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2017 20:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Sindsygt? Hvorfor det? Gider du ikke at uddybe dit kritik?
Nu ikke fordi, at jeg ikke er enig i, at det en skæv løsningsmodel. ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2017 20:39 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Fordi kokainen får din puls til at stige, og morfinen sænker den. Det sætter hjertet på overarbejde, og kan snildt ende med en overdosis.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2017 21:42 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Jeg plejede at tage en humørpille, når jeg var trådt ind i klokken dvs. hvor kokain rusen havde lagt sig. Jeg synes derfor ikke at der er tale om en semi speed ball af nogen art. Iøvrigt er det ikke så meget selve belastningen der livstruende, men når opiatet og kokain ikke kongruere længere efter kokainen har aftaget sig og heroinen får "frit spil på alle hylder".


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2017 22:23 
E.B.E skrev:
Iøvrigt er det ikke så meget selve belastningen der livstruende, men når opiatet og kokain ikke kongruere længere efter kokainen har aftaget sig og heroinen får "frit spil på alle hylder".


Det er nemlig rigtigt, jeg synes også, at Hindbærroulade og Obama gør situationen værre, end den rent faktisk viser sig at være.
Er dog enig med dem i, at viljestyrke, er at foretrække :)


Top
  
 
Indlæg: 24 maj 2017 01:47 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 638
Geografisk sted: København
Hindbærroulade skrev:
Fordi kokainen får din puls til at stige, og morfinen sænker den. Det sætter hjertet på overarbejde, og kan snildt ende med en overdosis.

Kokain i sig selv sætter hjertet på overarbejde, men det bliver da ikke værre af at du smider en deppressant ind over?

Ift. nedtursdeppressanter: Forstår da også udmærket behovet for f.eks. en bajer når MDMA'en stopper med at virke. Det er jo rart at undgå det værste crash og rarhed kan vel godt være et mål?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 maj 2017 19:20 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Jo, det gør det, da kroppen konstant modtager blandede signaler. Det får blodtrykket til at stige og falde hyppigt, og lægger derfor øget pres på det kardiovaskulære system.
Det samme gør sig gældende for åndedrættet.

Hvis man ikke kan klare nedturen, har man ikke fortjent opturen.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 97 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team