Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 apr 2024 08:19


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 maj 2017 15:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 maj 2011 21:01
Indlæg: 1
På darkweb er priserne meget forskellige om det er flydende eller som pulver. Sidstnævnte koster dobbelt så meget. Hvad er begrundelsen?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 maj 2017 16:04 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2007 21:49
Indlæg: 2185
Geografisk sted: up yours
det flydende er ikke rent. pulveret KAN være rent.

_________________
Corporations cannot commit treason, nor be outlawed, nor excommunicated, for they have no souls. ~ Sir Edward Coke


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 maj 2017 03:39 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Grunden til at pulveret er dyrere er fordi det er tørt. Hvis du køber det våde mister du ofte halvdelen af vægten, når du tørre det.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2017 00:25 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2082
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Boddicker skrev:
På darkweb er priserne meget forskellige om det er flydende eller som pulver. Sidstnævnte koster dobbelt så meget. Hvad er begrundelsen?



Ganske simpelt fordi amfetamin IKKE skal være vådt!

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2017 20:14 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Det er vel relativt om det bør være vådt eller tørt?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2017 20:37 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Hvad der ikke er relativt er, at du skal holde din kæft og gå seng.

Amfetamin skal være kridhvidt og tørt - en anelse fugtigt måske hvis det har ligget ude, da det er hygroskopisk, men ellers knastørt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 maj 2017 07:32 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2015 09:12
Indlæg: 23
Geografisk sted: Nørrebronx
Hindbærroulade skrev:
Hvad der ikke er relativt er, at du skal holde din kæft og gå seng.

Gider du lige holde kammertonen og falde lidt ned?


Jeg er enig i at amfetamin som udgangspunkt skal være tørt, men jeg har engang selv købt en dosis, der var blandet op med vand. Alene af den grund at det i dealers øjne var lettere for hende at håndtere. Det gav mig lidt ekstraarbejde, da jeg selv skulle stå for tørring, men der var hvad jeg havde betalt for (100,- per tørret gram amfetamin).

Præcis som Buttkraken siger, så skyldes prisforskellen vægten, da vådt amfetamin ganske enkelt er tungere, men så længe man får hvad man betaler for så kan jeg ikke se nogen grund til at være hysterisk.

Når det så er sagt, så er det IMO laaaangt nemmere at håndtere tørt amfetamin, og da du har begge produkter til rådighed på darkweb ville jeg selv gå efter det tørre.

:peace: WP

_________________
Sometimes I think I lost something important to me but it turns out I already ate it.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 maj 2017 19:25 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Det gider jeg sådan set ikke.
Når man spreder misinformation i den ene tråd, og kommer med livsfarlige råd i den anden, skal man lige holde sin kæft, eller som minimum uddybe, hvorfor det er "relativt".


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2017 16:58 
Selvfølgelig foretrækker vi alle tørt Amfetamin, men slap lige af Hindbærroulade! Der er intet definitivt forkert i E.B.E's indlæg.


Top
  
 
Indlæg: 25 maj 2017 18:17 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Amfetamin sulfat bør være på pulver form, men amfetamin olie er flydende.
Så et eller andet sted er det flueknepperi


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 maj 2017 03:06 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Hindbærroulade skrev:
Amfetamin skal være kridhvidt og tørt - en anelse fugtigt måske hvis det har ligget ude, da det er hygroskopisk, men ellers knastørt.


Så vidt jeg lige ved og husker er almindeligt amfetaminsulfat (som er det man finder på gaden) ikke hygroskopisk. Så vidt jeg husker er det kun amfetamin olie. Kan ikke lige finde en kilde lige nu, men prøver lige når jeg er knapt så fucked.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 maj 2017 17:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 maj 2017 15:40
Indlæg: 11
Amfetamin og methamfetamin KAN være flydende i en olielignende tilstand, hvis det er freebase, men det er meget usandsynligt, at det er det.

Når man laver en syntese af amfetamin udnytter man ofte at frebasen er en olie, men flydende "gadeamf" er noget bare meget vådt amfetamin-salt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 maj 2017 23:45 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
Hindbærroulade skrev:
Det gider jeg sådan set ikke.
Når man spreder misinformation i den ene tråd, og kommer med livsfarlige råd i den anden, skal man lige holde sin kæft, eller som minimum uddybe, hvorfor det er "relativt".


Hej Hindbærroulade.

Læs lige reglerne tak - check punkt 3:
"3. Hold en god tone
Ingen har glæde af at læse mudderkastning, så hold den slags væk fra forummet."

Når du eskalerer en diskussion og begynder at gå efter manden istedet for bolden, så ødelægger du debatten næsten øjeblikkeligt. Det er fedt du slår ned på misinformation, men det kan man sagtens gøre i en sober tone. Læg f.eks. mærke til tonen i mit indlæg, hvor jeg irettesætter dig på pæn og ordenlig vis, uden at være nedladende.

MVH
KenIshii


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 maj 2017 17:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Hindbærrolade@ Jeg kan ikke gennemskue hvad dit problem er med mig personligt eller nærmere virtuelt, men det giver en klar spejlning af dit tonefald overfor dig selv.

Amfetamin salte er solide i form. De er hygroskopiske og visse er særligt fugtsugende. Amfetamin er rent og naturligt i sin friebase form. Hvor stor forekomst er på darkweb er - er ikke til at sige. Har svært ved at sætte mig ind i, at man kan foruddiskontere andre en så abstrakt viden (darkweb markedet er grande). Drejer det hele sig bare om og få en god brugeroplevelse vha. nogle bestemte spilleregler, hvad angår anskaffelse på det sorte marked? For så sigtet jeg efter tilsyneladende tørt merchandise ud fra en ide.

Jeg er glad for, at du, Ø-tripper ser relevansen i mit foregående indlæg. ;)

Kan den rene ukonverteret amfetamin (ikke bundet til salte) optræde i et batch med amfetamin salte?

Tak for alle jeres varme og venlige indskydelser, der trækker tråden i den rigtige retning :hjerte: :hjerte: :hjerte:
Særligt til dig KenIshii.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jul 2017 17:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 jul 2017 13:52
Indlæg: 13
Buttkraken skrev:
Grunden til at pulveret er dyrere er fordi det er tørt. Hvis du køber det våde mister du ofte halvdelen af vægten, når du tørre det.


Det kommer selvfølgelig an på hvor vådt det er, men at miste halvdelen er måske lige lidt overdrevet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jul 2017 20:43 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
HydroxyOxy skrev:
Buttkraken skrev:
Grunden til at pulveret er dyrere er fordi det er tørt. Hvis du køber det våde mister du ofte halvdelen af vægten, når du tørre det.


Det kommer selvfølgelig an på hvor vådt det er, men at miste halvdelen er måske lige lidt overdrevet.



Det er overhovedet ikke overdrevet. Det er faktisk ret normalt, hvis du køber speed paste online

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jul 2017 20:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 jul 2017 13:52
Indlæg: 13
Det har aldrig været min oplevelse men fair nok.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jul 2017 21:10 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Når jeg køber speed normalt, er det heller ikke så slemt. men har fandme også prøvet, hvor 80% af vægten forsvandt efter tørring, det er fandme ikke i orden.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jul 2017 21:21 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Uden at nævne navne så har jeg set amfetamin fra en af de mest anerkendte vendors i Europa og der forsvandt mere end 50% da det først var helt tørt.

Det var tilgengæld seriøst potent amfetamin, meget lidt for at få kraftig virkning.
Ikke at der er sammenhæng der, men nærmere at det har meget lidt med hinanden at gøre. Speed paste er vældig udbredt, vil gætte på det er det som bliver solgt mest af på darkweb når det kommer til amf.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team