Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 apr 2024 01:20


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 26 maj 2017 20:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 maj 2017 15:40
Indlæg: 11
Hej

Jeg har aldrig rigtig haft succes med at lave crack.

Men hvis jeg blander det rigtig forhold af coke of backing soda, blander det godt (uden at tilføje vand endnu)
Og så putter en lille smule vand i, bare 1-2 mL, nok til at reaktionen sker, tilfører varme og rører rundt
og så bruger varme til at tørre blandingen, så må jeg vel have en blanding a coke base og backing soda
som kan ryges, ikke?

Hvis nogen har en NEM måde at lave flotte crack sten med 0.25 gram til 1 gram coke og baking soda,
så vil jeg meget gerne have en meget detaljeret beskrivelse.

På forhånd tak.
CokeHead


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 maj 2017 23:52 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 okt 2010 19:59
Indlæg: 966
Jo så vil du have crack. Du skal ikke tørre blandingen med varme stenen laves nede i vandet med en spids/tynd genstand med
cirkel og dyppe bevægelser, hvor stenen så vil sætte sig fast på genstanden så du lige kan duppe den på noget papir og lade den lufttørre lidt før den er klar.
Det er vigtigt at det er natron og ikke bagepulver du bruger.

_________________
Every individual reacts differently to every chemical.
Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 maj 2017 07:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 maj 2017 15:40
Indlæg: 11
Jeg har mange gange prøvet metoden med natrium bikarbonat (natron ) men selvom jeg har set freebasen flyde ovenpå har jeg aldrig haft succes med at få freebasen til hænge ordentligt fast på kniven og få en ordentlig rock /sten.

Derfor har jeg tænkt mig at blande 4 dele coke og 1 del bikarbonat. Blande det og tilsætteså lidt vand at der vare vædes. Varme det forsigt indtil det er nogenlunde tørt. Så jeg har en blanding sf freebase og det reagerede bikarbonat som jeg ryge. Det er ikke optimaltmen det er bedre end at spilde min coke på at prøve at lave sten ikke?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 maj 2017 19:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
Hvis man lige skal smide HR kortet på bordet, hvorfor i alverden begynde at ryge crack ? Crack, heroin, og ryge meth, hvorfor bevæge sig ud i noget man potentielt kan komme rigtigt galt afsted med ? lidt ligesom med natskygger, hvorfor overhovedet eksperimentere med noget hvor LD-50 er så åndsvagt tæt på den dosis som giver den ønskede virkning ? spørger af nysgerrighed, har ikke selv røget crack eller noget i den dur, men jeg kender flere som endte på gaden på grund af crack og heroin, det går hurtigt ned af bakke med den slags..

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 89 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team